Arjan Swinkels, de man die het altijd voor elkaar krijgt onterecht rood te krijgen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:34 schreef ThaTim het volgende:
Wat 'n malloten.
Arjan Swinkels. Antiheld pursang
En topscoorder eigen doelpunten zijnquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Arjan Swinkels, de man die het altijd voor elkaar krijgt onterecht rood te krijgen.![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:01 schreef Juminelle het volgende:
Zojuist een Chinees kindje aan een hondenriem gezien welke wordt vastgehouden door haar moeder
Leuk he die grote stad.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:01 schreef Juminelle het volgende:
Zojuist een Chinees kindje aan een hondenriem gezien welke wordt vastgehouden door haar moeder
Het was in Arnhemquote:
Nee, ze liep voorbij toen ik in de bus zat.quote:
Rustig aan, was eerste werkcollege.quote:
Haha ik doe hbo tokquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:47 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Rustig aan, was eerste werkcollege.
moet kunnen jweetzquote:
Zal ik even je Corpus fibula palperen?quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zal ik even je Corpus fibula palperen?![]()
Overmorgen na onze dag tot fucking 18:30quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Al in die houten kroeg geweest bij Holendrecht?
Nice, ik moet morgen ook tot 18:30quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Morgen na onze dag tot fucking 18:30![]()
![]()
Overmorgen vrij. Kusjes.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Overmorgen na onze dag tot fucking 18:30![]()
![]()
Dat ene uurtje dat ik woensdag en vrijdag op de uni zit om half 2 overleef ik wel. Op vrijdagmorgen niet brak colleges hoeven te volgenquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:37 schreef Chocolatebear het volgende:
Vanaf volgende week bijna elke woensdag vrij. Klapjes.
Mensen uit mijn oefengroep zitten mij nu te pushen om "vertegenwoordiger" te zijn voor bij het "convent" omdat ik een grote mond heb.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:38 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat ene uurtje dat ik woensdag en vrijdag op de uni zit om half 2 overleef ik wel. Op vrijdagmorgen niet brak colleges hoeven te volgen
Voor één dag? Gewoon doen. Werkt uiteindelijk wel in je voordeel plus je hebt al een studiepunt binnenquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mensen uit mijn oefengroep zitten mij nu te pushen om "vertegenwoordiger" te zijn voor bij het "convent" omdat ik een grote mond heb.Kan ik lekker op mijn vrije dag naar school komen om te praten en te klagen over poep.
Levert wel een studiepunt op though.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |