Die van Nalden?quote:Op maandag 3 september 2012 22:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Tesla Motors doelde ik op inderdaad, d'r staat zo'n Roadster hier om de hoek, incl. eigen oplaadpunt! Blader nu weer even dat project door, oprecht trots op m'n opgestelde sales- en accountplan voor Tesla
. Bij de feedback ook horen dat ze jouw project het beste van allemaal vond, terwijl jij het in je eentje hebt gefixt en de rest niet
.
Hartaanval dacht ik.quote:Op dinsdag 4 september 2012 07:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
54 jaar he. Waar is hij nou aan overleden?
had ie tijdje terug ja, niet van hersteld blijkbaarquote:
Arjan Swinkels, de man die het altijd voor elkaar krijgt onterecht rood te krijgen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:34 schreef ThaTim het volgende:
Wat 'n malloten.
Arjan Swinkels. Antiheld pursang
En topscoorder eigen doelpunten zijnquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Arjan Swinkels, de man die het altijd voor elkaar krijgt onterecht rood te krijgen.![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:01 schreef Juminelle het volgende:
Zojuist een Chinees kindje aan een hondenriem gezien welke wordt vastgehouden door haar moeder
Leuk he die grote stad.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:01 schreef Juminelle het volgende:
Zojuist een Chinees kindje aan een hondenriem gezien welke wordt vastgehouden door haar moeder
Het was in Arnhemquote:
Nee, ze liep voorbij toen ik in de bus zat.quote:
Rustig aan, was eerste werkcollege.quote:
Haha ik doe hbo tokquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:47 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Rustig aan, was eerste werkcollege.
moet kunnen jweetzquote:
Zal ik even je Corpus fibula palperen?quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zal ik even je Corpus fibula palperen?![]()
Overmorgen na onze dag tot fucking 18:30quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Al in die houten kroeg geweest bij Holendrecht?
Nice, ik moet morgen ook tot 18:30quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Morgen na onze dag tot fucking 18:30![]()
![]()
Overmorgen vrij. Kusjes.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Overmorgen na onze dag tot fucking 18:30![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |