abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116360237
quote:
6s.gif Op maandag 3 september 2012 20:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Ik kan serieus niet haten _O_. Kijk die chicks, kijk die bankrekening _O_.

Come at me CB.
Kijk die hoofd. :') Jij leeft in een andere wereld volgens mij.
If not now, then when.
pi_116360380
quote:
10s.gif Op maandag 3 september 2012 20:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Kijk die hoofd. :') Jij leeft in een andere wereld volgens mij.
Hij: "Let's take a pic real quick, meet my at my Gulfstream G6 and fuck at the bar "
Ik: "Baas :D"
Jullie: "Faalneger :')"

pi_116360668
quote:
2s.gif Op maandag 3 september 2012 20:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Hij: "Let's take a pic real quick, meet my at my Gulfstream G6 and fuck at the bar [ afbeelding ]"
Ik: "Baas :D"
Jullie: "Faalneger :')"

[ afbeelding ]
Sowieso is het een faalneger. Dat hij per se rijk is wilt niet gelijk zeggen dat het een baas is. Hij is héél toevallig in 2007 doorgebroken met het nummer "Crank that" wat ten eerste ook al een huil nummer is. Hij heeft helemaal geen succes behaald waarbij je kan zeggen "Dat heeft hij echt goed gedaan!", nee, hij heeft hele erge geluk gehad. Hij blijft gewoon hard falen, hoeveel geld die ook mag hebben.

Ik kijk liever op naar mensen zoals Bill Gates, Steve Jobs, Mark Zuckerberg, Richard Branson, Elan Husk etc. etc. Dat zijn pas mensen tegen wie je kan opkijken, die daadwerkelijk iets bereikt hebben en de wereld verbeteren. Ik kijk zelfs nog meer op tegen Dagobert Duck dan tegen Soulja Boy.

Wat kun je leren van Soulja Boy, hoe je een broek niet moet dragen? Zulke mensen verdienen de rijkdom niet. :)
If not now, then when.
pi_116361121
quote:
10s.gif Op maandag 3 september 2012 20:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Sowieso is het een faalneger. Dat hij per se rijk is wilt niet gelijk zeggen dat het een baas is. Hij is héél toevallig in 2007 doorgebroken met het nummer "Crank that" wat ten eerste ook al een huil nummer is. Hij heeft helemaal geen succes behaald waarbij je kan zeggen "Dat heeft hij echt goed gedaan!", nee, hij heeft hele erge geluk gehad. Hij blijft gewoon hard falen, hoeveel geld die ook mag hebben.

Ik kijk liever op naar mensen zoals Bill Gates, Steve Jobs, Mark Zuckerberg, Richard Branson, Elan Husk etc. etc. Dat zijn pas mensen tegen wie je kan opkijken, die daadwerkelijk iets bereikt hebben en de wereld verbeteren. Ik kijk zelfs nog meer op tegen Dagobert Duck dan tegen Soulja Boy.

Wat kun je leren van Soulja Boy, hoe je een broek niet moet dragen? Zulke mensen verdienen de rijkdom niet. :)
:').
pi_116361128
Het dansje kan ik helaas wel.
If not now, then when.
pi_116361383
quote:
2s.gif Op maandag 3 september 2012 21:00 schreef Allure_ het volgende:

[..]

:').
If not now, then when.
pi_116361445
quote:
10s.gif Op maandag 3 september 2012 20:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Miljonair worden met een ringtone van je single op je 16e of 17e is geen benoemenswaardige prestatie? :') Deze discussie kunnen we oneindig herhalen, accepteer gewoon dat men pakweg de laatste 10 jaar vooral rap luistert voor de entertainment. Die doelgroep is gewoon groter, daarom krijgen ze ook zoveel shows elke week helemaal uitverkocht. Mensen op zoek naar een diepere betekenis of een intellectueel betoog of whatever in een rapnummer zijn gewoon een nichemarkt, meer niet :').

Dit filmpje ga je waarschijnlijk toch niet kijken, maar hier gaat Soulja Boy treffend in op Ice-T, die 'm disste omdat hij dus zogenaamd single-handed hiphop zou hebben gekilled.

"Last year (dit is dus in 2008 opgenomen) I was poor as fuck. I was in the ghetto. I wasn't born rich, I work had for this shit. You should be congratulating, you should be telling me "congratulations, get your money young brother".
pi_116361451
quote:
14s.gif Op maandag 3 september 2012 21:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
goeien troll wel
Sowieso mensen die niet A$AP Mob luisteren _O_.
pi_116361884
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:06 schreef Allure_ het volgende:

[..]

goeien troll wel
Sowieso mensen die niet A$AP Mob luisteren _O_.
Inderdaad, die mensen _O_
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
pi_116362579
quote:
9s.gif Op maandag 3 september 2012 20:43 schreef JackieBrown het volgende:

[..]

D'r haar!! ;( fucking fuck
Ben ik de enige die dat of vind? :@
All good things are wild and free.
pi_116362596
quote:
14s.gif Op maandag 3 september 2012 21:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Miljonair worden met een ringtone van je single op je 16e of 17e is geen benoemenswaardige prestatie? :') Deze discussie kunnen we oneindig herhalen, accepteer gewoon dat men pakweg de laatste 10 jaar vooral rap luistert voor de entertainment. Die doelgroep is gewoon groter, daarom krijgen ze ook zoveel shows elke week helemaal uitverkocht. Mensen op zoek naar een diepere betekenis of een intellectueel betoog of whatever in een rapnummer zijn gewoon een nichemarkt, meer niet :').

Dit filmpje ga je waarschijnlijk toch niet kijken, maar hier gaat Soulja Boy treffend in op Ice-T, die 'm disste omdat hij dus zogenaamd single-handed hiphop zou hebben gekilled.

"Last year (dit is dus in 2008 opgenomen) I was poor as fuck. I was in the ghetto. I wasn't born rich, I work had for this shit. You should be congratulating, you should be telling me "congratulations, get your money young brother".

Nee eigenlijk niet, maar laten we het relatief houden op dit moment, want wat ik een noemenswaardige prestatie vind is iets héél anders. Daarnaast accepteer ik het ook hoor, muziek is op zichzelf entertainment, maar fuck it, ik kan niet oordelen over jou.

Verder begrijp je hoop ik wel dat 80% van die doelgroep retarded as fuck is. Het is juist jammer dat échte muziek een nichemarkt is geworden in plaats van dat de 'grote' doelgroep naar deze crap is gaan luisteren.

Ik heb het filmpje juist wel gekeken omdat ik het graag wil zien. Ik moet zeggen dat ik niet onder de indruk ben, het enige wat hij kan zeggen is "old ass nigga" en zijn meeloper vriendjes achter hem lachen knullig mee. Sommige dingen die hij zegt zijn wel waar, maar hij komt eerder over als iemand van 12.

Daarnaast was hij helemaal niet "poor as fuck", met zijn ma wel maar later niet. Hij verhuisde met zijn pa en ze hadden het prima voor elkaar en o.a. door zijn vaders geld kon hij een track opnemen.
If not now, then when.
pi_116362630
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:26 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Die scheiding die ietwat Duits aandoet doet het 'm, hè?
  maandag 3 september 2012 @ 21:29:54 #73
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_116362775
quote:
10s.gif Op maandag 3 september 2012 21:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Die scheiding die ietwat Duits aandoet doet het 'm, hè?
HAHAHAHA HEB JE HET NOU OVER ADOLF HITLER? #GODWIN
Deathlift or Die.
pi_116363198
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Nee eigenlijk niet, maar laten we het relatief houden op dit moment, want wat ik een noemenswaardige prestatie vind is iets héél anders. Daarnaast accepteer ik het ook hoor, muziek is op zichzelf entertainment, maar fuck it, ik kan niet oordelen over jou.

Verder begrijp je hoop ik wel dat 80% van die doelgroep retarded as fuck is. Het is juist jammer dat échte muziek een nichemarkt is geworden in plaats van dat de 'grote' doelgroep naar deze crap is gaan luisteren.

Ik heb het filmpje juist wel gekeken omdat ik het graag wil zien. Ik moet zeggen dat ik niet onder de indruk ben, het enige wat hij kan zeggen is "old ass nigga" en zijn meeloper vriendjes achter hem lachen knullig mee. Sommige dingen die hij zegt zijn wel waar, maar hij komt eerder over als iemand van 12.

Daarnaast was hij helemaal niet "poor as fuck", met zijn ma wel maar later niet. Hij verhuisde met zijn pa en ze hadden het prima voor elkaar en o.a. door zijn vaders geld kon hij een track opnemen.
Zijn prestatie is dus relatief groot, van een nobody tot bekende rapper/multimiljonair met slechts één single toen.

Van de meeste doelgroepen is 80% retarded as fuck, zo ook bij de komende verkiezingen. Zegt niet zoveel.

Hij is daar dus ook nog gewoon 17 hè, wat verwacht je. Daarnaast maakt hij z'n serieuze punt luisterbaar met wat humor. Zoals een echte artiest (of rapper, record producer, actor, and entrepreneur).

Daar hoef je niet rijk voor te zijn, heb jij trouwens inzicht in de financiële situatie van z'n ouders toentertijd? :D Je kan er vanuit gaan dat hij een factor armer was dan dat hij nu is.

Voor jou moet iemand de Nobelprijs winnen of een koninklijke onderscheiding krijgen voordat hij wat noemenswaardig heeft gepresteerd? :')
pi_116363201
quote:

[..]

Ik vind het echt niet mooi. Sommige zijn wel oke als de ene kant opgeschoren is en de ander halflang bijvoorbeeld, maar dit is te extreem, ene kant kaal en de ander superlang! :r

Zou je het zelf doen?? :D
pi_116363444
quote:

[..]

Nee, ik ook :9 Al had ze het wel moeten opscheren in plaats van helemaal wegscheren.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
pi_116364147
quote:
2s.gif Op maandag 3 september 2012 21:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Zijn prestatie is dus relatief groot, van een nobody tot bekende rapper/multimiljonair met slechts één single toen.

Van de meeste doelgroepen is 80% retarded as fuck, zo ook bij de komende verkiezingen. Zegt niet zoveel.

Hij is daar dus ook nog gewoon 17 hè, wat verwacht je. Daarnaast maakt hij z'n serieuze punt luisterbaar met wat humor. Zoals een echte artiest (of rapper, record producer, actor, and entrepreneur).

Daar hoef je niet rijk voor te zijn, heb jij trouwens inzicht in de financiële situatie van z'n ouders toentertijd? :D Je kan er vanuit gaan dat hij een factor armer was dan dat hij nu is.

Voor jou moet iemand de Nobelprijs winnen of een koninklijke onderscheiding krijgen voordat hij wat noemenswaardig heeft gepresteerd? :')
Ik had het meer over wat jij een prestatie vindt en wat ik een prestatie vind.

Het zegt precies wat we schrijven; retarded mensen.

Maar hij gedraagt zich als een 12-jarige.

Hoeft inderdaad niet nee, maar je moet wel wat geld hebben. Ze waren een middle tot high class family wat betekent dat je het wel redelijk voor elkaar hebt. Hij was dus niet "poor as fuck" zoals hij zelf zegt.

Nee hoor. Ik vind bijvoorbeeld het bedrijf dat Elan Husk opgericht heeft (Space X) een noemenswaardige prestatie. Het eerste succesvolle commerciële ruimtevaart bedrijf, daarnaast nog zijn bedrijf Tesla Motors en niet te vergeten Paypal. Maar zoals ik al zei, is het allemaal relatief.

Maar zoals jijzelf al zegt is dit een oneindige discussie, dus het is wel goed zo.
If not now, then when.
pi_116364290
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik had het meer over wat jij een prestatie vindt en wat ik een prestatie vind.

Het zegt precies wat we schrijven; retarded mensen.

Maar hij gedraagt zich als een 12-jarige.

Hoeft inderdaad niet nee, maar je moet wel wat geld hebben. Ze waren een middle tot high class family wat betekent dat je het wel redelijk voor elkaar hebt. Hij was dus niet "poor as fuck" zoals hij zelf zegt.

Nee hoor. Ik vind bijvoorbeeld het bedrijf dat Elan Husk opgericht heeft (Space X) een noemenswaardige prestatie. Het eerste succesvolle commerciële ruimtevaart bedrijf, daarnaast nog zijn bedrijf Tesla Motors en niet te vergeten Paypal. Maar zoals ik al zei, is het allemaal relatief.

Maar zoals jijzelf al zegt is dit een oneindige discussie, dus het is wel goed zo.
Ok :*.

Tesla is baas inderdaad, vorig jaar laatste blok in m'n eentje project over gemaakt, 8 gehaald _O_.
pi_116364567
quote:
14s.gif Op maandag 3 september 2012 21:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Ok :*.

Tesla is baas inderdaad, vorig jaar laatste blok in m'n eentje project over gemaakt, 8 gehaald _O_.
Tesla zelf is een kei grote baas. Ik heb hier een paar weken terug geld gedoneerd. Moet je maar eens lezen, is best interessant.

http://www.indiegogo.com/teslamuseum
http://theoatmeal.com/comics/tesla

Tesla Motors is ook baas, mooie auto's en helemaal elektrisch!

If not now, then when.
pi_116364665
quote:
14s.gif Op maandag 3 september 2012 21:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Tesla zelf is een kei grote baas. Ik heb hier een paar weken terug geld gedoneerd. Moet je maar eens lezen, is best interessant.

http://www.indiegogo.com/teslamuseum
http://theoatmeal.com/comics/tesla

Tesla Motors is ook baas, mooie auto's en helemaal elektrisch!

[ afbeelding ]
Tesla Motors doelde ik op inderdaad, d'r staat zo'n Roadster hier om de hoek, incl. eigen oplaadpunt _O_! Blader nu weer even dat project door, oprecht trots op m'n opgestelde sales- en accountplan voor Tesla :@. Bij de feedback ook horen dat ze jouw project het beste van allemaal vond, terwijl jij het in je eentje hebt gefixt en de rest niet :7.
  maandag 3 september 2012 @ 22:02:31 #81
253447 Ethanolic
pi_116364701
Alleen maar omdat hij Servische roots had he vieze nationalist.
Deathlift or Die.
  maandag 3 september 2012 @ 22:03:25 #82
253447 Ethanolic
pi_116364747
Ik vond het met natuurkunde altijd baas om de flux te berekenen enzo :@
Deathlift or Die.
pi_116364936
quote:
14s.gif Op maandag 3 september 2012 22:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Tesla Motors doelde ik op inderdaad, d'r staat zo'n Roadster hier om de hoek, incl. eigen oplaadpunt _O_! Blader nu weer even dat project door, oprecht trots op m'n opgestelde sales- en accountplan voor Tesla :@. Bij de feedback ook horen dat ze jouw project het beste van allemaal vond, terwijl jij het in je eentje hebt gefixt en de rest niet :7.
Ah. :P Dat is wel hard man. _O_ Sowieso een dikke verbetering dat ze mooie elektrische auto's maken in plaats van die pauper dingen.

Goed bezig. ^O^ Ik vind in je eentje werken sowieso beter dan in een groep werken. Ik ben te perfectionistisch en de keren dat ik in groepjes werkte moest ik hun shit verbeteren. :')

quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 22:02 schreef Ethanolic het volgende:
Alleen maar omdat hij Servische roots had he vieze nationalist.
Onwetende. :')
If not now, then when.
  maandag 3 september 2012 @ 22:07:46 #84
253447 Ethanolic
pi_116364968

Voor CB.
Deathlift or Die.
pi_116365022
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 22:07 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Voor CB.
Jezus man, dat is echt niet mooi meer :').

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 3 september 2012 @ 22:09:37 #86
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_116365067
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 22:07 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Voor CB.
Voor Etha.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
  maandag 3 september 2012 @ 22:11:16 #87
253447 Ethanolic
pi_116365160
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 22:09 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Voor Etha.
[ afbeelding ]
She centainly squats :9
Deathlift or Die.
pi_116365272
Jullie weten niet.

Deze doet sowieso bench presses.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.
  maandag 3 september 2012 @ 22:17:44 #89
253447 Ethanolic
pi_116365479
Thanks Yuri, je verpest ons moment weer.
Deathlift or Die.
pi_116365626
quote:
8s.gif Op maandag 3 september 2012 22:17 schreef Ethanolic het volgende:
Thanks Yuri, je verpest ons moment weer.
Deze is perfect voor dit moment.

If not now, then when.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')