ik weet het nietquote:
het kampioenschap zal weer in het zuiden zijnquote:Op zondag 2 september 2012 22:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
U mad cus we will be kampioenu? ***
quote:Op maandag 3 september 2012 01:28 schreef aight1 het volgende:
[..]
het kampioenschap zal weer in het zuiden zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je denkt toch niet echt dat ajax kampioen wordt dit jaar?quote:
VV Gemeente Eindhoven wel bedoel je?quote:Op maandag 3 september 2012 12:17 schreef aight1 het volgende:
[..]
je denkt toch niet echt dat ajax kampioen wordt dit jaar?
Feyenoordquote:Op maandag 3 september 2012 13:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
VV Gemeente Eindhoven wel bedoel je?
Die ken ik niet, lijkt me stug dat ze dan zomaar de Eredivisie winnenquote:Op maandag 3 september 2012 13:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
VV Gemeente Eindhoven wel bedoel je?
Voorbeeld student dit.quote:Op maandag 3 september 2012 15:49 schreef Juminelle het volgende:
Eerste hoorcollege te laat gekomen en bij het tweede in slaap gevallen. Zulks een goed begin.
Had vorige week hetzelfdequote:Op maandag 3 september 2012 15:49 schreef Juminelle het volgende:
Eerste hoorcollege te laat gekomen en bij het tweede in slaap gevallen. Zulks een goed begin.
Dit had ik vorig semester bij mn projectbegeleider ook, kon niets meer goed bij hem doen.quote:Op maandag 3 september 2012 15:49 schreef Juminelle het volgende:
Vaste rituelen op de HvA.quote:Op maandag 3 september 2012 17:21 schreef Chocolatebear het volgende:
Eerste dag gelijk je broek uit en door het lokaal rennen in je halfnaakte asser.
Doe je goedquote:Op maandag 3 september 2012 16:46 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Had vorige week hetzelfde. Vandaag echter op tijd en goed opgelet
quote:Op maandag 3 september 2012 19:52 schreef Ethanolic het volgende:
Als ik al 48u krijg voor dick-in-a-pizzabox is dit zeker 2 weken waard.
D'r haar!!quote:Op maandag 3 september 2012 20:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
2de chick van rechts. Doe gewoon normaal ofzo. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan serieus niet hatenquote:Op maandag 3 september 2012 20:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Soulja Boy tell 'em. [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
quote:Op maandag 3 september 2012 20:44 schreef Ethanolic het volgende:
Opkijken tegen dit soort figurendWc ik had meer van je verwacht.
Vind neerkijken op dit soort figuren toch een factor triester dan opkijken eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |