Ja, heb je eindelijk eens tijd om te trainen.quote:Op zondag 2 september 2012 22:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Probeer je mij nu de hele tijd een ban aan te smeren kutjong.
Morgen.quote:Op zondag 2 september 2012 22:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja, heb je eindelijk eens tijd om te trainen.
[ afbeelding ]
altyd homeboiquote:Op zondag 2 september 2012 23:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
broertje als je geinjecteerd wilt worden geef me een app ok gr gr
ik weet het nietquote:
het kampioenschap zal weer in het zuiden zijnquote:Op zondag 2 september 2012 22:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
U mad cus we will be kampioenu? ***
quote:Op maandag 3 september 2012 01:28 schreef aight1 het volgende:
[..]
het kampioenschap zal weer in het zuiden zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je denkt toch niet echt dat ajax kampioen wordt dit jaar?quote:
VV Gemeente Eindhoven wel bedoel je?quote:Op maandag 3 september 2012 12:17 schreef aight1 het volgende:
[..]
je denkt toch niet echt dat ajax kampioen wordt dit jaar?
Feyenoordquote:Op maandag 3 september 2012 13:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
VV Gemeente Eindhoven wel bedoel je?
Die ken ik niet, lijkt me stug dat ze dan zomaar de Eredivisie winnenquote:Op maandag 3 september 2012 13:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
VV Gemeente Eindhoven wel bedoel je?
Voorbeeld student dit.quote:Op maandag 3 september 2012 15:49 schreef Juminelle het volgende:
Eerste hoorcollege te laat gekomen en bij het tweede in slaap gevallen. Zulks een goed begin.
Had vorige week hetzelfdequote:Op maandag 3 september 2012 15:49 schreef Juminelle het volgende:
Eerste hoorcollege te laat gekomen en bij het tweede in slaap gevallen. Zulks een goed begin.
Dit had ik vorig semester bij mn projectbegeleider ook, kon niets meer goed bij hem doen.quote:Op maandag 3 september 2012 15:49 schreef Juminelle het volgende:
Vaste rituelen op de HvA.quote:Op maandag 3 september 2012 17:21 schreef Chocolatebear het volgende:
Eerste dag gelijk je broek uit en door het lokaal rennen in je halfnaakte asser.
Doe je goedquote:Op maandag 3 september 2012 16:46 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Had vorige week hetzelfde. Vandaag echter op tijd en goed opgelet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |