quote:Op zondag 2 september 2012 19:17 schreef bijdehand het volgende:
Je kan ook een onklaar gemaakt vuurwapen geven, das best tof
Of een vals ID bewijs en een Gamo Hunter Extreme .22. Dan schiet hij op eigen terrein al zn maatjes voor hun kanis.quote:Op zondag 2 september 2012 19:17 schreef bijdehand het volgende:
Je kan ook een onklaar gemaakt vuurwapen geven, das best tof
En het is legaalquote:
Is dat legaal? Nee.quote:Op zondag 2 september 2012 19:24 schreef SkyArmada het volgende:
[..]
Of een vals ID bewijs en een Gamo Hunter Extreme .22. Dan schiet hij op eigen terrein al zn maatjes voor hun kanis.
[ afbeelding ]
De nederlandse wetgeving
Ooit een verhaal gehoord over een jongen die bij de Walmart een speelgoed M4 haalde, en even het dopje zwartverfde. De mongool richte hem op de wijkagent en kon later van straat geveegd worden na een 9mm inslag.quote:Op zondag 2 september 2012 19:25 schreef Greenfolk het volgende:
Sowieso al fijn dat er een rood dopje op zit. Ik weet niet exact wat de regels zijn m.b.t. speelgoed wapens. Ik weet nog dat ik vroeger een 'revolver' had dat er best echt uitzag.. Alleen wel knalblauw was geschilderd. Zou de kleur + rood dopje dan de voorwaarde zijn?
Link?quote:Op zondag 2 september 2012 19:28 schreef SkyArmada het volgende:
[..]
Zodra broertjelief 18 is wel ja. Helaas word hij pas 10.
Ja snap ik wel. Maar wees eerlijk, vrijwel iedere tiener heeft vroeger 'soldaatje' gespeeld met nep-geweren. Weet niet hoe 'hot' dat tegenwoordig is.quote:Op zondag 2 september 2012 19:27 schreef SkyArmada het volgende:
[..]
Ooit een verhaal gehoord over een jongen die bij de Walmart een speelgoed M4 haalde, en even het dopje zwartverfde. De mongool richte hem op de wijkagent en kon later van straat geveegd worden na een 9mm inslag.
Natuurlijk was dat Amerika, maar zelfs dáár zijn er nog vragen gesteld over Airsoft. Kan je nagaan hoe het in nederland zal zijn
Gas-veer en luchtdrukwapens zijn vrij te verkrijgen boven de 18 jaar. Energie is in veel landen beperkt tot 7,5 of 15 joule, maar die regel is er in Nederland niet. Ook alle kalibers zijn toegestaan.quote:
Je kan hier wel een KLB-topic van gaan maken, verneuk je je eigen topic alleen maar meequote:Op zondag 2 september 2012 19:33 schreef SkyArmada het volgende:
[..]
Gas-veer en luchtdrukwapens zijn vrij te verkrijgen boven de 18 jaar. Energie is in veel landen beperkt tot 7,5 of 15 joule, maar die regel is er in Nederland niet. Ook alle kalibers zijn toegestaan.
Godverdomme.
Zolang ze geen replica zijn is alles legaal.
BRON
Blaas pijp schietenquote:Op zondag 2 september 2012 19:34 schreef Montelly het volgende:
in mijn tijd werd soldaatje gewoon gespeeld met dit..
[ afbeelding ]
Zo wordt het nog steeds gespeeld, Maar mijn broertje is laatst geupgrade tot general.quote:Op zondag 2 september 2012 19:34 schreef Montelly het volgende:
in mijn tijd werd soldaatje gewoon gespeeld met dit..
[ afbeelding ]
Zoiets is er al;quote:Op maandag 3 september 2012 17:08 schreef Ridocar het volgende:
Het wachten is op een wacko die een echt wapen in felle kleurtjes schildert, inclusief oranje dopje, en daarmee een killing spree doet.
Dit. Bazenspul.quote:Op maandag 3 september 2012 20:34 schreef trampolientje het volgende:
Waarom koop je geen nerfspul voor hem?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |