SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Is deze scheids tegen Ajax? Iemand data van zijn wedstrijden waar hij Ajax - ? heeft gefloten?graag op anoniem![]()
Wat de vliegende neuk zou die De Jong nou te mekkeren hebben tegen de scheids
"Was toch geen rood, man!"Dit, dus.![]()
Heeft Serero al een NL paspoort?If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
quote:
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Terechte kaart.quote:Op zondag 2 september 2012 17:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Gewoon een kut scheids, eerste die penal, nu dit.![]()
Nog niks aan de hand op zich, dat Heerenveen kan er ook helemaal geen klote van.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Oranje-klantquote:Op zondag 2 september 2012 17:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Heeft Serero al een NL paspoort?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
het is watquote:Op zondag 2 september 2012 17:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Gewoon een kut scheids, eerste die penal, nu dit.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Toch weten ze 2 keer te scoren.quote:Op zondag 2 september 2012 17:57 schreef Mani89 het volgende:
Nog niks aan de hand op zich, dat Heerenveen kan er ook helemaal geen klote van.![]()
Die penal sloeg nergens op, I agree. Maar dit was 100% roodquote:Op zondag 2 september 2012 17:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Gewoon een kut scheids, eerste die penal, nu dit."Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima![]()
idd kan 2-4 of 4-2 wordequote:Op zondag 2 september 2012 17:57 schreef Mani89 het volgende:
Nog niks aan de hand op zich, dat Heerenveen kan er ook helemaal geen klote van.hhhhh![]()
Hij past er geweldig tussenquote:
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Hij doet niet onder voor de Jong zo.quote:
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Was een faalactie van Alderweireld, gevolgd door een domme actie van de beste man op het veld van Ajax. Het zit ook niet mee![]()
![]()
Ik zou officieel beklag doen bij de KNVB na deze wedstrijd. Onterecht een pingel geven, 2 ballen op het veld bij de goal van Heerenveen en dan rood geven terwijl serero hem helemaal niet eens raakt.![]()
Jullie?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |