SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En daardoor speelt Dijks linksback. Blind opstellen heeft geen nut omdat Boerrigter nooit naar binnen trekt.![]()
Dit soort mongooltjesquote:Op zondag 2 september 2012 16:43 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Die is vanavond hoorBarcelona - Valencia
.
Sowieso, net alsof wedstrijden in de Spaanse competitie ooit boeiend zijn. Buiten Barca - Real.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Ja want Blind kan heel goed mee opkomen. Is vervolgens altijd zijn man kwijt in de omschakeling want hij is vies traagquote:Op zondag 2 september 2012 16:44 schreef j0rdiiii het volgende:
En daardoor speelt Dijks linksback. Blind opstellen heeft geen nut omdat Boerrigter nooit naar binnen trekt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Kunnen we Friesland echt niet afsteken en de zee in laten drijven? Willen ze toch zo graag.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Kweekvijver van lekkere wijven man.quote:Op zondag 2 september 2012 16:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Kunnen we Friesland echt niet afsteken en de zee in laten drijven? Willen ze toch zo graag.![]()
Rest van NL afsteken. Friesland is het beste van NL te bieden heeft.quote:Op zondag 2 september 2012 16:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Kunnen we Friesland echt niet afsteken en de zee in laten drijven? Willen ze toch zo graag.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Gewoon niet aan meedoen, durfde alleen Beenhakker aan een hele tijd geleden.quote:Op zondag 2 september 2012 16:45 schreef TweeGrolsch het volgende:
Dat volkslied van Heerenveen moet je verbieden.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ja water hebben we nodigquote:Op zondag 2 september 2012 16:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Rest van NL afsteken. Friesland is het beste van NL te bieden heeft.![]()
![]()
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.![]()
Ja dat was wel grappig toenquote:Op zondag 2 september 2012 16:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon niet aan meedoen, durfde alleen Beenhakker aan een hele tijd geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |