Dat soort mensen gaan dus ander halve dag in de rij staan om het te spelenquote:Op maandag 3 september 2012 01:30 schreef SoldMayor het volgende:
[..]![]()
Die gast op turbine is wel echt slecht.![]()
Is die in gevecht met iemand schiet hij al ze kogels op en dan reload hij niet... neeeee dan pakt hij snel zijn stinger.
Echte tata's dus.quote:Op maandag 3 september 2012 01:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat soort mensen gaan dus ander halve dag in de rij staan om het te spelen
Ho ho ho!quote:Op maandag 3 september 2012 02:00 schreef KoningStoma het volgende:
Ik denk niet dat Crysis 3 zulke wapens heeft hoor ha ha.
Ik heb er sowieso weer zin in! Bommen gooien,raketten schieten, Team Tata geeft de Batta!quote:Op maandag 3 september 2012 01:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wordt zo vet he! Samen met Stoma en Pierre knallen. Treyarch gaat weer een meesterwerkje afleveren. Check die mapje ziet er sfeervol uit
Al een aardig ritje gehad danquote:Op maandag 3 september 2012 09:42 schreef PierreTT het volgende:
Zo,mijn moeder opgehaald van Schiphol,afgeleverd in Apeldoorn en nu weer terug naar Tilburg! Super om na 7 maanden weer te zien,zit nog steeds met een glimlach op mijn gezicht
Misschien moeten jij, ik en Clifford een andere SC kapenquote:Op maandag 3 september 2012 09:15 schreef Rossdale het volgende:
Kolere, wat een trieste bende is het hier geworden zeg. Waarom lees ik überhaupt al die kinderachtige onzin terug
Vanmorgen 5.30 met de auto naar Schiphol, 8.30 terug in Apeldoorn,rij nu met de trein alweer langs Arnhemquote:
Ik vaar met alle winden meequote:Op maandag 3 september 2012 10:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Niet jij ook Pieter, niet jij ook
En mij hier in de steek laten zekerquote:Op maandag 3 september 2012 10:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
Misschien moeten jij, ik en Clifford een andere SC kapen
De GAM SC is aan het doodbloeden. Overstap naar daar maken?quote:Op maandag 3 september 2012 10:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
Misschien moeten jij, ik en Clifford een andere SC kapen
Kèkke shit hoor!quote:Op maandag 3 september 2012 10:26 schreef Rossdale het volgende:
Omdat er altijd vele topics vol gekneuterd worden met voetbalgeneuzel en er gezeken wordt op één motoropmerking per 20 topics, hierbij een kèk brommerfilmpje voor mijn mattie Bozz:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |