SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat moet sneller StinhoOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
patent op goeie tt`s?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
't is wat.quote:Op zondag 2 september 2012 14:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het is toch elke keer weer een verassing om te zien wie het topic opent!![]()
*verrassing.quote:Op zondag 2 september 2012 14:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het is toch elke keer weer een verassing om te zien wie het topic opent!![]()
Ik was hem voorOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Nog ff en dan FC Twente
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Je bedoelt ongetwijfeld Feyenoord-bril, maar kijk de wedstrijd vanavond nog maar eens terug, als de emotie wat minder is.quote:![]()
Laatste tijd niet meerquote:Op zondag 2 september 2012 14:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan?GGMM is met alles heel snel.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Logboek entries voor dit topicquote:Op zondag 2 september 2012 14:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan?GGMM is met alles heel snel.
Op zondag 2 september 2012 @ 14:04 door GGMM:
Topictitel: "Live Eredivisieverslagen #35 Reis is blind door de coke" -> "Live Eredivisieverslagen #35 Wat een spektakel."![]()
twente fans misschienquote:Op zondag 2 september 2012 14:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie zit er nou op FC Twente te wachten, er zijn 2 interessantere wedstrijden dan TWE-VVV
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
FC Twente fans denk ik.quote:Op zondag 2 september 2012 14:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie zit er nou op FC Twente te wachten, er zijn 2 interessantere wedstrijden dan TWE-VVV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |