Hee mensen !
Ik heb echt zo'n vervelend probleem hè -_-. Ik ging vandaag dus mijn kamer opruimen........ Nou, en ik had besloten om ook maar eens al die honderden posters en plaatjes van de muur af te halen. Sommige mensen die erop stonden vond ik tenslotte niet zo chill meer als eerst, en ik wou eigenlijk ook binnenkort misschien kijken of er een nieuw laagje verf op kon in een nieuwe, leukere kleur....
Maar, ik heb die posters en plaatjes altijd geplakt met buddies van Pritt. Dat is een soort van kauwgomspul waarmee je dingen kunt ophangen. Naarmate de tijd, hoe harder het spul wordt en hoe harder het dus blijft kleven. Nou, jullie raden het misschien al.... ik haalde al die dingen eraf en m'n hele muur (+ plafond, want ik slaap op zolder onder een schuin dak) was helemaal vol met ellendige vlekken en lelijke stukjes van dat spul (verdorie O_O).
De ene muur is zegmaar gewoon glad, dus daarbij was het grootste deel weg te peuteren, maar ook daar bleven gewoon vieze vlekken in. De andere muren zien er zo uit:
![producten_spachtelputz.jpg]()
Een granol muur heet dat geloof ik. Maar ja, daar is het dus echt niet uit te krijgen.
dus mensen.....help me..... hoe krijg ik dat spul van de muur?!
Ik heb het met nagellakremover geprobeerd

(je moet wel ergens beginnen XD) maar dat werkte ook niet echt....... ik weet nou echt niet hoe ik dit moet oplossen .... weten jullie iets?
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
- Walt Disney