Dat kan niet. Vrouwen poepen niet.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:25 schreef Lutte het volgende:
Ik denk dat ik gelijk heel Renesite kak.
Reneshite.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:25 schreef Lutte het volgende:
Ik denk dat ik gelijk heel Renesite kak.
quote:
Oh jammer.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb zo'n sleeeeggt verhaal nu, maar helaas heb ik een klasgenootje ontdekt op FOK! dus ik moet oppassen
Men weet het bij mij ook niet. Thank god.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh jammer.![]()
Lijkt me lastig, als je irl mensen kent waarvan je ook weet dat ze op Fok! zitten (en nog erger: vice versa).
Ik zag ooit op de computer van m'n moeder de FP open staan en zag dat ze ingelogd was. Ik weet haar usernaam maar heb nooit durven kijken of ze ook daadwerkelijk ooit iets heeft gepost hier.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Men weet het bij mij ook niet. Thank god.
Mijn voormalige buurjongen zat ook op FOK!, zat ja, was knettergek en is met de staart tussen de benen vertrokkenquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh jammer.![]()
Lijkt me lastig, als je irl mensen kent waarvan je ook weet dat ze op Fok! zitten (en nog erger: vice versa). En dan bedoel ik niet mensen die je via Fok! irl leert kennen.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mijn voormalige buurjongen zat ook op FOK!, zat ja, was knettergek en is met de staart tussen de benen vertrokkenWas verder wel lachen trouwens
De grootste schrik heeft nog steeds Zeroku me bezorgd, we waren net bevriend op FB en toen plaatste hij een (toegegeven, gekke) foto van een vriendin van mij. Dus ik was wooeesttMaar wat bleek, wij wonen natuurlijk dicht bij elkaar, met mij erbij een extra gemeenschappelijke vriend en zo kwam ze gewoon bij potentiële vrienden
![]()
miss_ceequote:Op zaterdag 1 september 2012 23:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zag ooit op de computer van m'n moeder de FP open staan en zag dat ze ingelogd was. Ik weet haar usernaam maar heb nooit durven kijken of ze ook daadwerkelijk ooit iets heeft gepost hier.
quote:
Okeequote:Op zaterdag 1 september 2012 23:40 schreef Cee het volgende:
[..]Nee, dat is ze niet. Heeft niks met mijn username te maken, ze weet goddank niet eens hoe ik hier 'heet' of dat ik er überhaupt op zit.
Gaafquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zag ooit op de computer van m'n moeder de FP open staan en zag dat ze ingelogd was. Ik weet haar usernaam maar heb nooit durven kijken of ze ook daadwerkelijk ooit iets heeft gepost hier.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:42 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben gewoon een keer in de kroeg aangesproken door een wildvreemde. Hey jij bent bos81 van FOK!.
Dan heb je echt een dafuq-momentje
Tofquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:42 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben gewoon een keer in de kroeg aangesproken door een wildvreemde. Hey jij bent bos81 van FOK!.
Dan heb je echt een dafuq-momentje
Op dat moment niet, maar hij heeft daarna wel zijn usersname gezegd ja.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
TofJij weet ook wie de ander was?
Duidelijkquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:41 schreef Cee het volgende:
Oh ja, en ik wil even dit topic zonder bijgaande uitleg als uitlaapklep gebruiken en tegen een Fok!ker (niet jullie, niemand van jullie) zeggen dat ie de blafhik kan krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |