Ik vind het wel leuk summer2birdquote:
Och, zo stil was het nou ook weer nietquote:Op donderdag 6 september 2012 16:11 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk summer2birdLijkt of de stille tijd een beetje over is.
Hoe gaat het met jou alles goed?
Ik kan wel minder reageren hoor, als het vervelend gaat wordenquote:Op donderdag 6 september 2012 16:11 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk summer2birdLijkt of de stille tijd een beetje over is.
Hoe gaat het met jou alles goed?
Bij vlagen soms evenquote:Op donderdag 6 september 2012 16:13 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Och, zo stil was het nou ook weer niet
Met mij gaat goed thxquote:Met mij minder, maar ja, zal wel een fase zijn
Hoe is het met jou? Terug op FOK! zie ik?
Nee aub niet reageer gewoon lekker doorquote:Op donderdag 6 september 2012 16:13 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Ik kan wel minder reageren hoor, als het vervelend gaat worden
Gelukkig!quote:Op donderdag 6 september 2012 16:23 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Nee aub niet reageer gewoon lekker doorIk vind t juist gezellig
Zo'n leuk liedje vind ik dat.quote:
Nee joh. Leuk zo'n gezellige fanatieke user.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:13 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Ik kan wel minder reageren hoor, als het vervelend gaat worden
Vind ik ook!quote:Op donderdag 6 september 2012 16:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo'n leuk liedje vind ik dat.
Haha gelukkig, neem je tijd!quote:Op donderdag 6 september 2012 16:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee joh. Leuk zo'n gezellige fanatieke user.![]()
Ik moet wel eerst terug lezen voordat ik inhaak op jouw posts.
'Sup Muis!quote:Op donderdag 6 september 2012 17:14 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Hey grijze wolf leef jij ook nog
Just chillin'.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:21 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Alles flex hier man met jou ook?
Dit blijft één van hun goddelijkste nummers als je het mij vraagt!quote:Op donderdag 6 september 2012 14:54 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Zoh, ben weer thuis! Tijd voor Queen![]()
Jep, über!quote:Op donderdag 6 september 2012 16:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo'n leuk liedje vind ik dat.
Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 6 september 2012 17:49 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Dit blijft één van hun goddelijkste nummers als je het mij vraagt!
Kruipze!quote:Op donderdag 6 september 2012 20:05 schreef mousy31 het volgende:
Fijne avondallemaal ik kruip met mn man voor de buis.
Fijne avond!quote:Op donderdag 6 september 2012 20:05 schreef mousy31 het volgende:
Fijne avondallemaal ik kruip met mn man voor de buis.
Goeiemorgen! Netjes hoor, dat doe ik niet 1, 2, 3 na! Hier schijnt het zonnetje ook nog mooiquote:Op vrijdag 7 september 2012 08:22 schreef mousy31 het volgende:
Goeiesmorgens , k ben een beetje vroeg uit mn bed gerold.
Het zonnetje scheen net nog, maar dr komt me toch een donkere lucht aan hier.
Hoop dat het een beetje droog blijft k zou graag gaan fietsen.
Ben trouwens super blij, k ben 10kg afgevallen, alleen door minder te snoepen en wat meer beweging en ik kan mn spijkerbroek weer aan
dankjewel! Haha dat wist ik niet :pquote:Op vrijdag 7 september 2012 08:46 schreef mousy31 het volgende:
Fijne dag WZA (raar is dat dit is nl ook de afkorting van het Wilhelmina Ziekenhuis Assen)
Inderdaad, hier waaide het ook best wel aardigquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:58 schreef mousy31 het volgende:
Jeetje wat een wind vandaag zeg, t was een heel gevecht op mn fietsie. Maar toch is het heerlijk.
Heb je ook een bijdrage? Is de gewoonte hier om op vrijdagmiddag lekkere hardcore te posten.quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:45 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Hoppa, de vrijdag in geschoten!
Van mij welquote:Op vrijdag 7 september 2012 17:38 schreef mousy31 het volgende:
(maar k hou niet van hardcore mag reggae/ska/hiphop ook?)
Trouwens fijn weekend allemaal
(edit; en nog eentje k vind dit zulke lekkere muziek en gewoon goede teksten)
Hmm ik weet zelf niet zo veel van die genre hahaquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je ook een bijdrage? Is de gewoonte hier om op vrijdagmiddag lekkere hardcore te posten.
Lekker geniet er maar vanquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:18 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Van mij wel
... maar ik gooi d'r nog een hardcoretje in
[ afbeelding ]
Weekend! Vakantie !!!
Mmm, nog net op tijd Ronin , en een lekkere ook nogquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:18 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Van mij wel
... maar ik gooi d'r nog een hardcoretje in
[ afbeelding ]
Weekend! Vakantie !!!
Jij welquote:Op vrijdag 7 september 2012 17:38 schreef mousy31 het volgende:
(maar k hou niet van hardcore mag reggae/ska/hiphop ook?)
Trouwens fijn weekend allemaal
(edit; en nog eentje k vind dit zulke lekkere muziek en gewoon goede teksten)
Doe je gewoon iets wat jij mooi vindtquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:33 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Hmm ik weet zelf niet zo veel van die genre haha
Dan doe ik ACDC, je moet er wel van houden natuurlijkquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Doe je gewoon iets wat jij mooi vindt
Perfect!quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:39 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Dan doe ik ACDC, je moet er wel van houden natuurlijk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |