Maar kan de belastingdienst dan niet een keer komen controleren? We hebben wel een eigen site waarmee we klanten werven.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:02 schreef De-Hamster het volgende:
Zolang die feesteigenaar het ook niet op factuur hoeft te hebben zou ik het inderdaad lekker bij je houden.
Je bent bevriend met het stel en je doet het als vriendendienst waarbij je gewoon lekker de avond vrij wordt gehouden qua drank. Niks aan het handje.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:05 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Maar kan de belastingdienst dan niet een keer komen controleren? We hebben wel een eigen site waarmee we klanten werven.
Goed planquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:06 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Je bent bevriend met het stel en je doet het als vriendendienst waarbij je gewoon lekker de avond vrij wordt gehouden qua drank. Niks aan het handje.
Ik heb het gelezen ja. Maar we verdienen max. 150 euro p.pquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:14 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Goed plan. Vooral met die eigen site zal de Belastingdienst er noooit achter komen. Lees ff die linkjes die gegeven worden en je bent al een stuk wijzer.
De belastingdienst maakt zich met alle respect echt niet druk om twee jonge jongens in een bandje die max 200 pp de week verdienen hoor.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:14 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Goed plan. Vooral met die eigen site zal de Belastingdienst er noooit achter komen. Lees ff die linkjes die gegeven worden en je bent al een stuk wijzer.
Je wil niet weten waar de belastingdienst zich al druk over kan maken. En max 200 per week is toch even 800 in de maand.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:50 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
De belastingdienst maakt zich met alle respect echt niet druk om twee jonge jongens in een bandje die max 200 pp de week verdienen hoor.
Nog altijd zal je niet zo hoog op de prioriteitenlijst staan om opgespoord te worden, dat wil zeggen dat ze je op een feest of partij zullen komen opzoeken.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:55 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Je wil niet weten waar de belastingdienst zich al druk over kan maken. En max 200 per week is toch even 800 in de maand.
Roep dat maar niet te hard. M'n vader heeft een keer ook met zo'n constructie zoals TS beschrijft enorm gezeik met de BD gehad, uiteindelijk kon er idd geen fraude of wat dan ook geconstateerd worden maar het was zo'n gezeik dat ie heeft besloten z'n band als eigen bedrijf door het leven te laten gaan.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:50 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
De belastingdienst maakt zich met alle respect echt niet druk om twee jonge jongens in een bandje die max 200 pp de week verdienen hoor.
Dat wil dus nog altijd zeggen dat de kans bestaat dat je gepakt kan worden. Oftewel een risico als ze je pakken ga je nat en hard ook.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:57 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Nog altijd zal je niet zo hoog op de prioriteitenlijst staan om opgespoord te worden, dat wil zeggen dat ze je op een feest of partij zullen komen opzoeken.
Dat ontken ik ook niet, alleen dat het voor mij persoonlijk het risico waard zou zijn geweest. Helaas ben ik A-muzikaal. Maar je TS moet doen waar hij zich zelf het prettigst bij voelt, Wit, Grijs, Zwart.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:00 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dat wil dus nog altijd zeggen dat de kans bestaat dat je gepakt kan worden. Oftewel een risico als ze je pakken ga je nat en hard ook.
Dan nog zal de Belastingdienst jou erop aanspreken als jouw zaken niet goed geregeld zijn.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:00 schreef Gkhn het volgende:
Ik denk dat het verstandigst is om een belastingadviseur in te schakelen en die al de geldzaken te laten regelen. Als er dan iets misgaat is hij verantwoordelijk toch?
Dat is wel ¤ 800 per maand en ruim ¤ 9.000 per jaar. Reken maar dat je een dikke douw krijgt als de fiscus er lucht van krijgtquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:50 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Dit dusquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Da is wel ¤ 800 per maand en ruim ¤ 9.000 per jaar. Reken maar dat je een dikke douw krijgt als de fiscus er lucht van krijgt
Als je een 800E per maand er aan zou verdienen is dat wel terecht dat ben ik met je eens. Maar nu zullen wij vast en zeker de moraalridders in dit topic wezenquote:
Ongetwijfeld. Maar ik ben wel een moraalridder die belasting betaaltquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:25 schreef Sneezeechu het volgende:
Als je een 800E per maand er aan zou verdienen is dat wel terecht dat ben ik met je eens. Maar nu zullen wij vast en zeker de moraalridders in dit topic wezen
En de belasting die jij betaald gaat dan weer deels richting mijquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Maar ik ben wel een moraalridder die belasting betaalt
Als je het nodig hebt: het is je van harte gegund, dus alsjeblieftquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:26 schreef Sneezeechu het volgende:
En de belasting die jij betaald gaat dan weer deels richting mij![]()
Dank je
Eigenlijk welquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als je het nodig hebt: het is je van harte gegund, dus alsjeblieft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |