quote:Bijna ieders leven kent dramatische gebeurtenissen. Klein of groot. Overspel, een kind aan de drugs, vader in de gevangenis of zwanger van iemand anders dan je man; het komt allemaal vaker voor dan we denken. Uit schaamte worden deze verhalen vaak geheim gehouden. Veel van deze geheimen lees je wel anoniem opgetekend terug in tijdschriften en op internet, maar zelden halen ze de televisie. Deze waargebeurde geheimen worden op realistische en aangrijpende wijze getoond. Voor het eerst zien we wat zich achter de gesloten deuren van Nederland afspeelt.
Amen. Als je alleen al de reclame er van ziet. "Maar ik kan helemaal geen kinderen krijgen"quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:42 schreef BBQSausage het volgende:
Lijkt me echt weer een uitermate slecht programma. Slecht geacteerde 'waargebeurde verhalen' waarmee men weer mensen probeert te shockeren.
Bizar slecht ja. Ik vind het sowieso diep triest dat ze er bij vermelden dat het 'op realistische en aangrijpende wijze getoond' wordt.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:10 schreef davako het volgende:
[..]
Amen. Als je alleen al de reclame er van ziet. "Maar ik kan helemaal geen kinderen krijgen"
Het IS geacteerdquote:Op maandag 3 september 2012 19:41 schreef zoem het volgende:
Ziet er best wel gescript en geacteerd uit. Ik had me er toch iets anders bij voorgesteld.
Mooi in de aap gelogeerd dus. Jammer, want er zat wel potentie in nav de reclame.quote:Op maandag 3 september 2012 21:22 schreef notitice het volgende:
[..]
Het IS geacteerd![]()
Dat had ik niet opgemaakt uit de reclame's,ik ben aardig teleurgesteld nu,maar ja,net 5 he.
Zeker,ik hou wel van een beetje drama dus ik had me er op verheugd maar op deze manier een programma maken is gewoon slechtquote:Op maandag 3 september 2012 21:24 schreef zoem het volgende:
[..]
Mooi in de aap gelogeerd dus. Jammer, want er zat wel potentie in nav de reclame.
Zijn acteurs. Dat is ook wel duidelijk te zien.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:52 schreef Montelly het volgende:
Wtf is dezen, zit nu te kijken. Is dit echt??? Wtf??
Dat mensen dat jaren hebben gepikt ..quote:Op woensdag 5 september 2012 00:24 schreef AldoTheApache het volgende:
die 2e aflevering, met die verzonnen nierziekte
alsof je zoiets meer dan 5 jaar verborgen kan houdenquote:Op woensdag 5 september 2012 00:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat mensen dat jaren hebben gepikt ..
ja leuk meisje! toen ze onverwacht voor de deur stond bij haar vriend nadat haar vriend een break had genomen omdat hij twijfels had over of hij nog wel van haar hield.quote:Op woensdag 5 september 2012 00:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
alsof je zoiets meer dan 5 jaar verborgen kan houden
ik vind het juist goed geacteerd. hele goede serie! je wordt echt "in het verhaal getrokken".de info klopt wel dat het op een aangrijpende manier wordt getoond.quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:42 schreef BBQSausage het volgende:
Lijkt me echt weer een uitermate slecht programma. Slecht geacteerde 'waargebeurde verhalen' waarmee men weer mensen probeert te shockeren.
Goed geacteerd sorry? GTST is hiermee super goed geacteerd. Dit is bar slecht. Het is allemaal te gemaakt.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:06 schreef SergeantFluffy het volgende:
ik vind het juist goed geacteerd. hele goede serie! je wordt echt "in het verhaal getrokken".de info klopt wel dat het op een aangrijpende manier wordt getoond.
ook leuk om te zien hoe het "hoort " in een relatie enzo, hoe je met elkaar om hoort te gaan enzo. leerzaam. en dat met al die leuke meisjes met grote kinderwensen!
quote:Op woensdag 5 september 2012 19:16 schreef zoem het volgende:
"Lisa's moeder vraagt het camerateam om buiten te wachten"
Je kan het ook overacteren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |