Via geen enkele bankquote:Op zaterdag 1 september 2012 10:42 schreef BBQSausage het volgende:
Via rabobank kan je geen transacties ongedaan maken nee.
Ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat je via de bank geen transacties ongedaan kan maken, maar via paypal wel. Dus als paypal de claim al geweigerd heeft, heeft TS geen poot om op te staan.quote:
Ah op die manierquote:Op zaterdag 1 september 2012 10:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat je via de bank geen transacties ongedaan kan maken, maar via paypal wel. Dus als paypal de claim al geweigerd heeft, heeft TS geen poot om op te staan.
Tenzij hij natuurlijk gewoon contact opneemt met de verkopende partij, die op hun beurt weer contact op kan nemen met de leverancier.
https://www.paypal.com/us/webapps/mpp/security/chargeback-guidequote:Op zaterdag 1 september 2012 10:54 schreef 13337 het volgende:
ik heb al contact opgenomen met de verkoper. maar hij reageert niet.
daarom had ik maar een claim gemaakt, na een paar weken. toen reageerde hij opeens wel naar paypal. maar ja ik heb nu nog steeds mijn pakketje niet.
maar ik was wat aan het lezen en ik las iets over een chargeback. of moet ik dan mastercard of zo bellen?
Inderdaad de mastercard bellen en de transactie ongedaan maken. Je hebt bij mastercard een 365 dagen garantie en bescherming bij aankopen op internet. Heb dit al meerdere malen gedaan, maar dan waren het wel aankopen bij bedrijven en niet bij partikulieren.quote:Op zaterdag 1 september 2012 10:54 schreef 13337 het volgende:
ik heb al contact opgenomen met de verkoper. maar hij reageert niet.
daarom had ik maar een claim gemaakt, na een paar weken. toen reageerde hij opeens wel naar paypal. maar ja ik heb nu nog steeds mijn pakketje niet.
maar ik was wat aan het lezen en ik las iets over een chargeback. of moet ik dan mastercard of zo bellen?
echter, jij benadeelt in dit geval paypal, niet de verkoper.quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:12 schreef dencoupe het volgende:
[..]
Inderdaad de mastercard bellen en de transactie ongedaan maken. Je hebt bij mastercard een 365 dagen garantie en bescherming bij aankopen op internet. Heb dit al meerdere malen gedaan, maar dan waren het wel aankopen bij bedrijven en niet bij partikulieren.
In dit geval zal paypal zijn geld claimen bij de verkoper en zal niets met TS zijn account doen. Ze hebben namelijk al aangegeven dat de verkoper over de brug moet komenquote:Op zaterdag 1 september 2012 11:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
echter, jij benadeelt in dit geval paypal, niet de verkoper.
Daardoor kan paypal jouw account sluiten en stappen ondernemen.
je hebt nu alleen een transactie gedaan met paypal, en niet direct met een bedrijf. Das een groot verschil. Paypal heeft gewoon een betaling uitgevoerd. Dat het product niet aangekomen is, dat is een tweede.quote:Inderdaad de mastercard bellen en de transactie ongedaan maken. Je hebt bij mastercard een 365 dagen garantie en bescherming bij aankopen op internet. Heb dit al meerdere malen gedaan, maar dan waren het wel aankopen bij bedrijven en niet bij partikulieren.
Dat denk ik niet. Volgens paypal is het gewoon een goede transactie. En nu haalt de koper zijn geld terug.quote:In dit geval zal paypal zijn geld claimen bij de verkoper en zal niets met TS zijn account doen. Ze hebben namelijk al aangegeven dat de verkoper over de brug moet komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |