abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116263895
hoi ik heb iets gekocht met paypal en nou heb ik geen pakketje gekregen.

dus ik ging een claim maken in paypal, maar die werd in het voordeel van de verkoper beslist. mar ik heb nog steeds geen pakketje.

als ik naar de verkoper mail dan krijg ik geen reactie. ik heb mijn paypal gekoppeld aan mijn rabobank creditcard. kan ik nu in mijn internetbankieren nog die transactie ongedaan maken of zoiets?
pi_116263931
Nee. Heb je wel contact gehad met de verkoper voordat je er een geschil van hebt gemaakt?
Dit is wel heel summier..
  zaterdag 1 september 2012 @ 10:42:14 #3
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_116263999
Via rabobank kan je geen transacties ongedaan maken nee.
pi_116264019
Nee, de bank kan niets voor je doen helaas. Het blijft een geschil tussen jou en de verkoper.
Playing guitar is a religion.
pi_116264024
quote:
9s.gif Op zaterdag 1 september 2012 10:42 schreef BBQSausage het volgende:
Via rabobank kan je geen transacties ongedaan maken nee.
Via geen enkele bank
  zaterdag 1 september 2012 @ 10:45:37 #6
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_116264040
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 10:44 schreef Bahamut0503 het volgende:

[..]

Via geen enkele bank
Ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat je via de bank geen transacties ongedaan kan maken, maar via paypal wel. Dus als paypal de claim al geweigerd heeft, heeft TS geen poot om op te staan.

Tenzij hij natuurlijk gewoon contact opneemt met de verkopende partij, die op hun beurt weer contact op kan nemen met de leverancier.
pi_116264103
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 september 2012 10:45 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

Ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat je via de bank geen transacties ongedaan kan maken, maar via paypal wel. Dus als paypal de claim al geweigerd heeft, heeft TS geen poot om op te staan.

Tenzij hij natuurlijk gewoon contact opneemt met de verkopende partij, die op hun beurt weer contact op kan nemen met de leverancier.
Ah op die manier :)

tja.. laten we het hopen voor TS maar ik denk dat hij inderdaad geen poot heeft om op te staan.
pi_116264158
ik heb al contact opgenomen met de verkoper. maar hij reageert niet.

daarom had ik maar een claim gemaakt, na een paar weken. toen reageerde hij opeens wel naar paypal. maar ja ik heb nu nog steeds mijn pakketje niet. :(

maar ik was wat aan het lezen en ik las iets over een chargeback. of moet ik dan mastercard of zo bellen?
  zaterdag 1 september 2012 @ 11:03:01 #9
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_116264284
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 10:54 schreef 13337 het volgende:

daarom had ik maar een claim gemaakt, na een paar weken. toen reageerde hij opeens wel naar paypal. maar ja ik heb nu nog steeds mijn pakketje niet. :(

maar ik was wat aan het lezen en ik las iets over een chargeback. of moet ik dan mastercard of zo bellen?
https://www.paypal.com/us/webapps/mpp/security/chargeback-guide
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 1 september 2012 @ 11:11:51 #10
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_116264431
maak opnieuw een geschil aan, waarin je aangeeft dat de verkoper niet op jouw mails e.d. reageert en jij nog steeds geen pakket hebt. Dat je de verzendbevestiging wilt ontvangen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_116264444
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 10:54 schreef 13337 het volgende:

Inderdaad de mastercard bellen en de transactie ongedaan maken. Je hebt bij mastercard een 365 dagen garantie en bescherming bij aankopen op internet. Heb dit al meerdere malen gedaan, maar dan waren het wel aankopen bij bedrijven en niet bij partikulieren.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 1 september 2012 @ 11:14:44 #12
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_116264480
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 11:12 schreef dencoupe het volgende:

[..]

Inderdaad de mastercard bellen en de transactie ongedaan maken. Je hebt bij mastercard een 365 dagen garantie en bescherming bij aankopen op internet. Heb dit al meerdere malen gedaan, maar dan waren het wel aankopen bij bedrijven en niet bij partikulieren.
echter, jij benadeelt in dit geval paypal, niet de verkoper.
Daardoor kan paypal jouw account sluiten en stappen ondernemen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_116265136
bel de service desk eens even van de Rabocards. Wellicht kunnen zij iets doen mbt de aankoop verzekering. Normaal gesproken is deze geldig tot 166 dagen bij een Rabocard.

Het nummer staat achter op je Card

* Als je een Basecard hebt overigens hoef je het niet te proberen :)

[ Bericht 28% gewijzigd door Bahamut0503 op 01-09-2012 11:54:13 ]
pi_116265421
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 september 2012 11:14 schreef Nizno het volgende:

[..]

echter, jij benadeelt in dit geval paypal, niet de verkoper.
Daardoor kan paypal jouw account sluiten en stappen ondernemen.
In dit geval zal paypal zijn geld claimen bij de verkoper en zal niets met TS zijn account doen. Ze hebben namelijk al aangegeven dat de verkoper over de brug moet komen
pi_116265812
quote:
je hebt nu alleen een transactie gedaan met paypal, en niet direct met een bedrijf. Das een groot verschil. Paypal heeft gewoon een betaling uitgevoerd. Dat het product niet aangekomen is, dat is een tweede.

quote:
In dit geval zal paypal zijn geld claimen bij de verkoper en zal niets met TS zijn account doen. Ze hebben namelijk al aangegeven dat de verkoper over de brug moet komen
Dat denk ik niet. Volgens paypal is het gewoon een goede transactie. En nu haalt de koper zijn geld terug.

Ik denk dat TS eerst eens goede informatie moet geven? Hoe is de overeenkomst ontstaan (marktplaat, ebay, gewoon via Internet)?
paypal heeft dan verschillende mogelijkheden om een claim in te dienen. Al kan je die nu al misschien verspeeld hebben.
pi_116267134
het gaat om een aankoop via ebay.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 1 september 2012 @ 13:05:17 #17
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_116267182
En heb je ook een claim aangemaakt bij eBay?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_116273346
Heb je via Ebay die claim gehad? Ik heb destijds ook via ebay een geschil gehad, verkoper reageerde wel maar pakketje kwam niet. Zelfs met een scan van het verzendbewijs kwam de verkoper bij mijs als 'verliezer' uit de bus. Pakket heb ik tot op heden nog steeds niet..
pi_116310675
hoe maak je een claim aan bij ebay? ik kan alleen vinden hoe k een claim kan maken bij pp.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')