vrienden bellen, bier drinkenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:19 schreef Tauchmeister het volgende:
Wat te doen op deze vrijdagavond
Komt morgen weer, morgenochtend vroeg op. Misschien dat ik de Xbox weer eens aanslinger, wat spelen jullie zoal?quote:
iight kan ook, maar ik ben voornamelijk druk met dayZ op de pcquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:20 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Komt morgen weer, morgenochtend vroeg op. Misschien dat ik de Xbox weer eens aanslinger, wat spelen jullie zoal?
Fifa als jij dan niet boos wordt is dat een goed ideequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:20 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Komt morgen weer, morgenochtend vroeg op. Misschien dat ik de Xbox weer eens aanslinger, wat spelen jullie zoal?
Kom fifa dan?quote:
Als je wilt spelen, ben ik erbijquote:
Jij bent ook zo'n baas hequote:Op zaterdag 1 september 2012 01:22 schreef Pixell het volgende:
3e helft geoefend op de hockey, na een batta week in Fryslan.
En dit weekend gewoon 2daags toernooi en weer BBQ'n, #4 deze week
Hij komt uit Twente, natuurlijk lust ie datquote:
Je weet het niet hé? In oost-Duitsland gebruiken ze niet eens een kaasschaaf. Daar hebben ze van die voorgesneden troep.quote:Op zaterdag 1 september 2012 02:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hij komt uit Twente, natuurlijk lust ie dat
Dat hebben ze hier ook hequote:Op zaterdag 1 september 2012 02:44 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Je weet het niet hé? In oost-Duitsland gebruiken ze niet eens een kaasschaaf. Daar hebben ze van die voorgesneden troep.
En dan chill naar Baliquote:Op zaterdag 1 september 2012 10:28 schreef Rossdale het volgende:
Over 3 weken heb ik ook eindelijk vakantiewerd ook wel tijd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |