quote:Op zondag 2 september 2012 12:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Had deze nog op mij pc staan
Inderdaad, alhoewel jij en ik Rossdale niet veel ontlopen vrindquote:Op zondag 2 september 2012 12:02 schreef KneusTeun het volgende:
En mainframes
Hij voelt zich nu echt te oud denk ikNu is Rossdale de minderheid!
Weg, en hij komt naar eigen zeggen nooit meer terug. Geen tijd en geen zin meer.quote:
Hoezo, ik ben nog een jong groen blaadje!quote:Op zondag 2 september 2012 12:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Inderdaad, alhoewel jij en ik Rossdale niet veel ontlopen vrind
quote:Op zondag 2 september 2012 12:04 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hoezo, ik ben nog een jong groen blaadje!
Dat zeg ik ook altijd, maar vergeleken met de anderen zijn wij trotse, oude, rustende loofbomenquote:Op zondag 2 september 2012 12:04 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hoezo, ik ben nog een jong groen blaadje!
Ik zou mezelf toch wel omschrijven als sequoia boom.quote:Op zondag 2 september 2012 12:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd, maar vergeleken met de anderen zijn wij trotse, oude, rustende loofbomen
Jawel man, samenwonen, vrouwen, trouwen, kinderen, verantwoordelijkheid, weinig alcohol. We zijn verdoemd.quote:Op zondag 2 september 2012 12:12 schreef badboynova het volgende:
leeftijd zegt helemaal niks, kijk maar naar mij
Op trouwen na zit ik al in die twilight zonequote:Op zondag 2 september 2012 12:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jawel man, samenwonen, vrouwen, trouwen, kinderen, verantwoordelijkheid, weinig alcohol. We zijn verdoemd.
quote:Op zondag 2 september 2012 12:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Weg, en hij komt naar eigen zeggen nooit meer terug. Geen tijd en geen zin meer.
Ik zie mezelf meer zoquote:Op zondag 2 september 2012 12:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik zou mezelf toch wel omschrijven als sequoia boom.
[ afbeelding ]
Deze treurwilgen hebben niks op mij.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |