Vrijdagmiddag pester wordt een fridayblockquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:37 schreef RichardDawkins het volgende:
TS, als je zou weten hoe een normaal mens werkt dan weet je dat onzekerheid eerder leid tot verdriet dan agressieve psychopathische neigingen. Heel je zogenoemde excuus dat je onzeker bent gaat voor je gedrag en uitspraken totaal niet op.
Je gedrag en uitspraken zijn zelfs zo belachelijk/ongepast/misplaatst dat men volledig in dit topic de spot met je is gaan drijven om je achterlijk gedrag alleen maar nog verder op te voeren.
Dat je dat wel ff je beseft.
Ga doorquote:
Ik ook helaasquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:40 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Shit, wat stond er?
Voel me alsof ik net te laat terug ben na een reclameblok.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Fixed.
Edit: Lol. Jij met je Ninja fix
Hihihihihihihihihihihihihhihihihiiiiiquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:40 schreef Dreamday het volgende:
Geef mij maar een ban. Helemaal klaar met dit kankerforum
Het blijft makkelijker om te zeiken op anderen dan jezelf te leren kennen voor wie je bent.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:40 schreef Dreamday het volgende:
Geef mij maar een ban. Helemaal klaar met dit kankerforum
Dont let the door hit youquote:
Er komt dus geen 2e deeltje?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:40 schreef Dreamday het volgende:
Geef mij maar een ban. Helemaal klaar met dit kforum
Destructief gedrag leidt ertoe dat hij bij je weg gaat.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:35 schreef Dreamday het volgende:
En sindsdien ben ik zo jaloers geworden. Ik wil hem niet.kwijt en.ik was.op dat moment zo bang dat ik hem.kwijt zou raken...
Gaarne niet tussen delft en rotterdam, dat traject ligt al vaak genoeg plat door aanrijdingen met een persoon.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:36 schreef Dreamday het volgende:
Dus ja, ik ben zwaar onzeker en depressief. Kan ik niks aan doen
In zo'n kamer met matrassen aan de muren.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Sociaal emotionele problemen. Oei oei oei.
Therapie kan nog wel is helpen denk ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |