Nou er zijn echt genoeg meiden die zo zijn hoor, trust me. Werk zelf in de psychologie en lees zo nu en dan weleens wat... my godquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:32 schreef IPA het volgende:
Ben ik de eerste na 5 pagina's die zegt: Hey mensen, dit zou wel eens nep kunnen zijn?
Edit: OH SNAP BzP beat me to the punch.
Maar ventileren die meiden het ook op zo'n manier of zijn ze meer geneigd om het voor zich te houden? Dat dacht ik namelijk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:33 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Nou er zijn echt genoeg meiden die zo zijn hoor, trust me. Werk zelf in de psychologie en lees zo nu en dan weleens wat... my god
Idd, maar dit is fokquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:33 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Nou er zijn echt genoeg meiden die zo zijn hoor, trust me. Werk zelf in de psychologie en lees zo nu en dan weleens wat... my god
Ja, dat doen ze wel. Maar idd, dit is fok...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:34 schreef IPA het volgende:
[..]
Maar ventileren die meiden het ook op zo'n manier of zijn ze meer geneigd om het voor zich te houden? Dat dacht ik namelijk.
She mad.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:34 schreef Dreamday het volgende:
Zal jullie eens vertellen dat mijn vriend 2 jaar geleden een kruik over zich heen heeft gehad en dat er toen ook allemaal verhalen in de wereld kwamen dat ik dat express had gedaan, dus ik zal die kwetsende kankerpost ook even naar een modje sturen, stel teringhondn
Dat heb je gewoon gedaan omdat hij een ander sletje Pingde, ik wist het toen al zeker en nu helemaal.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:34 schreef Dreamday het volgende:
Zal jullie eens vertellen dat mijn vriend 2 jaar geleden een kruik over zich heen heeft gehad en dat er toen ook allemaal verhalen in de wereld kwamen dat ik dat express had gedaan, dus ik zal die kwetsende post ook even naar een modje sturen, stel teringhondn
Dat je tot alles in staat was ? Tjeez, you dangerous.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:35 schreef Dreamday het volgende:
En sindsdien ben ik zo jaloers geworden. Ik wil hem niet.kwijt en.ik was.op dat moment zo bang dat ik hem.kwijt zou raken...
trollquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:34 schreef Dreamday het volgende:
Zal jullie eens vertellen dat mijn vriend 2 jaar geleden een kruik over zich heen heeft gehad en dat er toen ook allemaal verhalen in de wereld kwamen dat ik dat express had gedaan, dus ik zal die kwetsende post ook even naar een modje sturen, stel teringhondn
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:34 schreef Dreamday het volgende:
Plaats eens foto's in je fobo, dan krijg je wel complimentjes waardoor je meer zelfvertrouwen krijgt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:36 schreef Dreamday het volgende:
Dus ja, ik ben zwaar onzeker en depressief. Kan ik niks aan doen
Jammer, hij komt altijdquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat heb je gewoon gedaan omdat hij een ander sletje Pingde, ik wist het toen al zeker en nu helemaal.
Ik ken jou, en ik ken hem, en die ex van hem is een stuk leuker. Je weet toch dat hij afentoe niet naar jou kan komen? Dat is omdat hij bij zijn ex langsgaat.
Moet een troll zijn, niemand op fok is zwaar onzeker laat staan depressiefquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:36 schreef Dreamday het volgende:
Dus ja, ik ben zwaar onzeker en depressief. Kan ik niks aan doen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |