abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116232555
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 14:11 schreef Dreamday het volgende:
Ik ben ongezond onzeker eigenlijk, maar mijn vriend kan toch gewoon zeggen dat hij niet naast die hoer wilt staan ?
Ongezond onzeker? Je komt over als een gestoorde psychopaat met je uitspraken m.b.t. verwaarloosbare situaties.

"Hij kan toch ook naast iemand anders gaan staan?"
Zorg eens dat je geestelijk wat ouder wordt dan een 5 jarige die de boel kort en klein wil slaan omdat ie denkt niet het smaak ijsje te krijgen dat ie wil.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 14:14:25 #52
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_116232565
Veel vertrouwen heb jij in je vriend als je hem na 3 jaar niet vertrouwt.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_116232604
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 14:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
Veel vertrouwen heb jij in je vriend als je hem na 3 jaar niet vertrouwt.
Achja het is toch standaard, keiharde orgie na de schoolfoto.
pi_116232605
Je mag wel een keer met mij op de foto, liggend.
pi_116232608
Hij mag zeker ook NOOIT met zijn vrienden weg? En nooit naar een meisje kijken, zelfs niet naar een mooie vrouw op tv, dan drukt TS de tv uit :D
Gewoon normaal doen ja.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 14:15:44 #56
352206 Dreamday
Eigenlijk wilde ik roze.
pi_116232622
18 en 19. ik vertrouw dat wijf gewoon niet... mijn vriend wel maar ik zal eerlijk zijn ik ben gewoon veel te onzeker...Ugh. En ik snap het niet want hij heeft 7 maanden iets met haar gehad en heefr 3 jaar met mij. Maar idioot genoeg.maakt dit mij gewoon zo enorm kwaad omdat hij best kan zeggen.niet.naast haar te willen.staan en anders moet hij zo'n kerel zijn om tegen zijn.moeder te zeggen dat hij.doe.foto.totaal.niet wilt en.hij.doet geen van beide.
pi_116232625
Leuke username, past goed bij dit topic.

i Pics van jou en de hoer vereist om een definitief oordeel uit te brengen of je vriend goed of fout is.
pi_116232645
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 14:15 schreef Dreamday het volgende:
18 en 19. ik vertrouw dat wijf gewoon niet... mijn vriend wel maar ik zal eerlijk zijn ik ben gewoon veel te onzeker...Ugh. En ik snap het niet want hij heeft 7 maanden iets met haar gehad en heefr 3 jaar met mij. Maar idioot genoeg.maakt dit mij gewoon zo enorm kwaad omdat hij best kan zeggen.niet.naast haar te willen.staan en anders moet hij zo'n kerel zijn om tegen zijn.moeder te zeggen dat hij.doe.foto.totaal.niet wilt en.hij.doet geen van beide.
gaan janken om een fucking schoolfoto :')
wat denk je dat er gebeurd is tijdens het nemen van die foto, een enorme orgie?
get real.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_116232649
quote:
9s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 14:14 schreef knoffel het volgende:
[ afbeelding ]

rechts boven in de hoek de vriend van TS
_O-
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 14:16:25 #60
253373 knoffel
Baas boven Baas
pi_116232654
hoe de hel weet jij eigenlijk dat hij naast zijn ex staat? heeft ie je een appje gestuurd met hey schat! ik wilde even vertellen dan ik lekker tegen mijn ex aan knuffel op de schoolfoto!
Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen.
pi_116232655
quote:
Uhh maar waarom MOET hij zeggen dat hij niet naast haar wil staan? Misschien wil hij wel naast haar staan, lekker fucking boeiend.
Gewoon normaal doen ja.
pi_116232682
Plaats eens wat pics in je fobo, dan geilen wij jouw zelfvertrouwen wel wat omhoog.
pi_116232691
Ben jij toevallig Eline?

pi_116232719
Je weet hoe dat gaat, samen schoolfoto = samen neuken.
En dan die vuige slet van een moeder die die foto op gaat hangen, zodat je altijd bij hem kan kijken naar een moment 5 minuten voor hij haar uitwoonde, hoe hij uitschreeuwde dat die tieten van haar toch altijd zoveel lekkerder waren, dat de seks met jou kut is, en dat hij altijd aan haar denkt als hij jou neukt.

Je hebt gelijk om onzeker te zijn TS, maar zo gaan die dingen nou eenmaal. ;(
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 14:18:02 #65
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_116232721
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 14:06 schreef Dreamday het volgende:

[..]

Schoolfoto moest hij naast haar staan. Maar ehm, je kan toch zeggen ik wil niet naast haar staan ?! jezus man... en zijn moeder gaat trouw die foto kopen en ophangen heb ik het gevoel. Mijn vriend zorgt er maar voor dat ik die foto niet te zien krijg want ik weet wel zeker dat er dan iets knapt in mijn hoofd. Een foto van ons 2 wilt hij tegenwoordig niet maar met zijn.ex op een schoolfoto is geen probleem, flikker op. Die foto koopt hij niet klaar, zo wel dan kan hij weer lekker een relatie met haar weer nemen als ik klaar met haar ben zodat ze alleen nog maar kan eten via een rietje. vieze hoer
Er is al lang wat in je hoofd geknapt.. triest figuur :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_116232789
Someone has some serious issues :')
Gewoon normaal doen ja.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 14:19:39 #67
44920 TallMan
Permanent brain failure
pi_116232791
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 14:11 schreef Dreamday het volgende:
Ik ben ongezond onzeker eigenlijk, maar mijn vriend kan toch gewoon zeggen dat hij niet naast die hoer wilt staan ?
Of hij gedraagt zich gewoon normaal gaat ernaast staan en er is niets aan de hand. Hij hoeft zich toch niet in allehande bochten te wringen omdat jij als een complete psychopaat zou kunnen reageren.
geheelonthouder met geheugenverlies
Mensen die zeggen dat domme vragen niet bestaan stellen ze zelf.
pi_116232793
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 14:17 schreef Murdera het volgende:
Je weet hoe dat gaat, samen schoolfoto = samen neuken.
En dan die vuige slet van een moeder die die foto op gaat hangen, zodat je altijd bij hem kan kijken naar een moment 5 minuten voor hij haar uitwoonde, hoe hij uitschreeuwde dat die tieten van haar toch altijd zoveel lekkerder waren, dat de seks met jou kut is, en dat hij altijd aan haar denkt als hij jou neukt.

Je hebt gelijk om onzeker te zijn TS, maar zo gaan die dingen nou eenmaal. ;(
Zo lopen dit soort dingen altijd inderdaad. Schoolfoto dagen waren echt altijd gaaf en speciaal... zeker met iemand die je leuk vond!
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 14:19:50 #69
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_116232799
quote:
Arme vriend heb je. :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_116232814
quote:

[..]

Schoolfoto moest hij naast haar staan. Maar ehm, je kan toch zeggen ik wil niet naast haar staan ?! jezus man... en zijn moeder gaat trouw die foto kopen en ophangen heb ik het gevoel. Mijn vriend zorgt er maar voor dat ik die foto niet te zien krijg want ik weet wel zeker dat er dan iets knapt in mijn hoofd. Een foto van ons 2 wilt hij tegenwoordig niet maar met zijn.ex op een schoolfoto is geen probleem, flikker op. Die foto koopt hij niet klaar, zo wel dan kan hij weer lekker een relatie met haar weer nemen als ik klaar met haar ben zodat ze alleen nog maar kan eten via een rietje. vieze hoer
ik ruik Borderline
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_116232831
quote:

[..]

En dan hoer en kankerhoer en relatie kapotmaken die 'perfect' is?
Snij even in je polsen ofzo, ouwe emo. :*
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_116232839
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 14:20 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

ik ruik Borderline
Ruiken? Dat is vanaf 80 km al te zien zelfs.
Gewoon normaal doen ja.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 14:21:29 #73
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_116232874
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 14:20 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ruiken? Dat is vanaf 80 km al te zien zelfs.
Ik heb mijn lenzen niet in en zie het zelfs :7 .
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 14:21:29 #74
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_116232875
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 14:19 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Someone has some serious issues :')
Wat haal je mij erbij!?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_116232880
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 14:19 schreef Hou-m-Nat het volgende:

[..]

Zo lopen dit soort dingen altijd inderdaad. Schoolfoto dagen waren echt altijd gaaf en speciaal... zeker met iemand die je leuk vond!
Ik weet het ook nog wel. O+ Met mn ex. En dan keihard afkaken na de foto.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')