Je hebt een datum van aankoop nodig met daarbij het imei nummer van je telefoon. Als je dat hebt is het genoeg. Probleem is vaak dat winkels moeilijk doen en het is lastig om hier tegenin te gaan. Dus in dat geval:quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:49 schreef Balal123 het volgende:
Nee, dat is niet genoeg. In ieder geval niet bij Hi.
Heb alles wat in mijn macht was gedaan om zonder een bonnetje mijn mobiel (die pas 1,5 maand oud was) terug te sturen. Ze hadden mijn gegevens gewoon in de computer, maar ze weigerden de telefoon aan te nemen voor reparatie als de bon niet aanwezig was.
Het gaat om een galaxy s2 trouwens, die afgelopen 12 maanden 3 keer stuk is gegaan waardoor ik de telefoon maar 6 maanden heb kunnen gebruiken.
Onzin, garantie is wel overdraagbaar...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:53 schreef Zweefvliegje het volgende:
Het is onzin dat je geen bon krijgt bij de verlenging van een abonnement.
Zelfs webwinkels geven een factuur.
Enige probleem is dat het kan zijn dat de garantie niet overdraagbaar is maar dan kan je het nog wel via de fabrikant spelen.
Dit is het enige wat ik nodig had toen ik een s2 had gekocht 2e hands. Kocht de tel van iemand die hem gelijk na het abonnement verkocht aan mij.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:59 schreef p90 het volgende:
Hartelijk dank. Quote van de Samsung website:
"Wanneer u contact opneemt met ons Service Team, verzoeken wij u het volledige modelnummer en serienummer van SAMSUNG, met de datum en plaats van aankoop, en een korte beschrijving van de fout/vraag bij de hand te houden."
http://www.samsung.com/nl(...)page=POLICY.WARRANTY
Dus: datum+plaats van aankoop, en serienummer. Dit is dus het enige wat ik nodig heb om de garantie te ontvangen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |