Vet!quote:
Zouden we dan eindelijk eens een goede grote muziekwinkel in Nederland krijgen?quote:
quote:Allerlei soorten topmerken: Dimavery, Fender, Gretsch, Squier...
Een rode, een groene, een blauwe, een witte, een zwarte...quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:28 schreef Witchfynder het volgende:
"Allerlei soorten gitaren" *wijst naar een muur vol Stratocasters*.
De Amerikaanse of de Rus?quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:12 schreef Remy669 het volgende:
Meningen over de (Little) Big Muff van EHX? Zoek een fuzz die niet al te duur is voor Black Keys shit, en misschien wat Jack White.
Amerikaanse zat ik aan te denken.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
De Amerikaanse of de Rus?
Ik heb hier ergens nog zo'n Rus liggen. Al in geen jaren meer gebruikt. Misschien binnenkort weer eens aansluiten...
Daar heb ik geen ervaringen mee.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:23 schreef Remy669 het volgende:
[..]
Amerikaanse zat ik aan te denken.
Nice! Die zie ik op Ebay voor veel geld weg gaan. Zou er eens naar kijken als je hem kwijt wilt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Daar heb ik geen ervaringen mee.
Die Russen zijn tegenwoordig ook wat lastig te krijgen geloof ik.
En verdomd. Die dingen werden door Sovtek gemaakt. Blijk ik al jaren een Sovtek in huis te hebben.
Het is dan wel geen Mig60 maar toch een Sovtek.
quote:Op woensdag 12 september 2012 12:38 schreef The_Dean het volgende:
Zo, nieuwe band!
Bestaande nummers instuderen, meedenken met nieuwe shit, ben de enige gitarist en heb een gitaar nodig voor BEADFb. En dat allemaal voor het eerste optreden eind december.
Word nog een hele kluif
Cool! Het einde van Kamtried?quote:Op woensdag 12 september 2012 12:38 schreef The_Dean het volgende:
Zo, nieuwe band!
Bestaande nummers instuderen, meedenken met nieuwe shit, ben de enige gitarist en heb een gitaar nodig voor BEADFb. En dat allemaal voor het eerste optreden eind december.
Word nog een hele kluif
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |