Luluquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:03 schreef The_Dean het volgende:
Zooo, enige voordeel van jarig zijn is dat mensen je gave cd's geven! En dan heb ik ook nog een Bol.com bon waar ik wat moois voor ga uitzoeken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doodserieus!quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Lulu![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik hoop dat je een grapje maakt
Welnee man.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:36 schreef starla het volgende:
Lulu moet by far het slechtste album van de 21ste eeuw zijn.
Mee eens, als ik dat van vrienden zou krijgen, weet ik meteen wat ze van me denkenquote:Op zaterdag 15 september 2012 11:36 schreef starla het volgende:
Lulu moet by far het slechtste album van de 21ste eeuw zijn.
Ik heb het beluisterd. Ik snap echt niet wat ze hier mee willen. Het is wazig en totaal niet muzikaal. Raarrrrrr. Blehquote:Op zaterdag 15 september 2012 11:52 schreef The_Dean het volgende:
Maar heb er inderdaad nog geen goed woord over gehoord van mensen...
Ik had geld gekregen en volledig bewust deze zelf daarvan gekocht.quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:09 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Mee eens, als ik dat van vrienden zou krijgen, weet ik meteen wat ze van me denken
Dat album wil ik gratis nog niet hebben...
Ach, je doet weleens gekke dingenquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik had geld gekregen en volledig bewust deze zelf daarvan gekocht.
Ik heb toevallig net jullie cd even weer een keertje opgezet!quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ach, je doet weleens gekke dingen. Zo kijk ik nu Glee
![]()
.
Druk aan het schrijven voor de tweedequote:Op zaterdag 15 september 2012 16:24 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb toevallig net jullie cd even weer een keertje opgezet!
Doen jullie überhaupt nog wat op het moment?
Ja dat ken ikquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Druk aan het schrijven voor de tweede
Haha, dat is waarquote:
Verder is het natuurlijk een nobele bezigheid.quote:
Dat sowieso. Zelfs wij zijn er druk mee, maar dat duurt ook nog wel even.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:39 schreef Cynic het volgende:
[..]
Verder is het natuurlijk een nobele bezigheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |