abonnement Unibet Coolblue
pi_143943581
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 09:31 schreef Dven het volgende:

[..]

Net zo zinloze dooddoener als 'Het is lastig spelen tegen Oost-Europese ploegen'.

in 95 won Ajax de CL, in 96 haalde ze de finale en in 97 de halve finale. Dat jaar eindigde ze 4e in de eredivisie, niet veel later als 6e. Wat precies wil je nu zeggen man? Oppergekleurde :')
Ik wil zeggen dat ik Ajax niet zo makkelijk zie winnen als anderen hier denken.
pi_143943673
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 09:23 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik raad je aan nog eens een tijdje deel te nemen aan de les 'begrijpend lezen' in een willekeurige groep 5.
Als je 3 posts terug leest, zie je dat ik mijn fout al toegaf. Moet je ongesteld worden ofzo?
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:35:43 #203
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_143945043
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 09:38 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Als je 3 posts terug leest, zie je dat ik mijn fout al toegaf. Moet je ongesteld worden ofzo?
Nee maar het gebrek aan leeskwaliteiten is gewoon schrijnend.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:36:16 #204
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_143945058
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 09:33 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Ik wil zeggen dat ik Ajax niet zo makkelijk zie winnen als anderen hier denken.
Het is CL, makkelijk is het dus nooit. Maar met heel veel geluk eventueel misschien wel eens derde kunnen worden is zwaar overdreven.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:37:00 #205
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143945078
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 09:33 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Ik wil zeggen dat ik Ajax niet zo makkelijk zie winnen als anderen hier denken.
nee, maar als je van te voren al aangeeft niet te kunnen winnen van Apoel kan je beter thuisblijven.

Op papier is Ajax de nummer 3 van de poule, en of dat lukt of beter, we zullen het zien.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_143945668
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 10:35 schreef Dven het volgende:

[..]

Nee maar het gebrek aan leeskwaliteiten is gewoon schrijnend.
jouw gebrek aan sociale vaardigheden zijn nog erger :)
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 11:18:48 #207
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_143946231
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 10:58 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

jouw gebrek aan sociale vaardigheden zijn nog erger :)
Sociale vaardigheden op FOK! :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Moderator vrijdag 29 augustus 2014 @ 11:21:03 #208
9859 crew  Karina
Woman
pi_143946297
Iedereen heeft een gebruiksaanwijzing hier ;)

Laten we hopen dat Ajax het ver schopt in ieder geval. Derde moet toch lukken hoop ik.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_143946717
Bruggink sloeg in mijn ogen wel de spijker op de kop gisteren na Twente-Qarabag. Nederlandse clubs moeten veel minder naïef in Europa aantreden en niet denken dat je het enkel met talentvolle technische jeugdspelers wel redt. Tuurlijk is het lastig omdat clubs consequent hun betere spelers kwijt raken om dat te blijven opvangen en dan komt de jeugd automatisch in beeld, maar je moet als team ook wel een paar ervaren harde bikkels ertussen laten lopen die de mouwen kunnen opstropen om met name die hardwerkende en fysiek sterke Oost-Europese ploegen die nu in opkomst zijn het hoofd te kunnen bieden.

Neemt niet weg dat je er dan ook weer voor moet waken dat je oudere spelers niet al over the hill zijn, zoals ik bij Matthijsen toch onderhand wel begin te denken

Gelukkig lijkt de schade qua coëfficienten in dit seizoen nog wel beperkt te blijven, we zitten op een gemiddeld niveau met de ons omringende landen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_143947340
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 11:36 schreef TheVulture het volgende:

Gelukkig lijkt de schade qua coëfficienten in dit seizoen nog wel beperkt te blijven, we zitten op een gemiddeld niveau met de ons omringende landen
Toch kan het wel hard gaan. Volgend jaar valt seizoen 2010/2011 weg en dat seizoen haalde Nederlandse clubs veel punten. Zeker ten opzichte van de landen die onder ons staan. Als je dit seizoen 2 a 3000 punten minder haalt dan België, Zwitserland, Turkije en Griekenland, dan staan die landen ineens erg dichtbij. En België en Griekenland hebben straks in de groepsfase 1 ploeg meer dan Nederland actief. Zwitserland heeft nog evenveel ploegen actief maar heeft minder Europese tickets dus ook die zijn nog in het voordeel.
pi_143947383
De Eredivisie is ook niet veel meer, maar dit moet toch beter kunnen. Is het gewoon onderschatting? Laksheid?

Misschien moet de KNVB eens een dringend beroep doen. Geen hoofdtoernooi gehaald? Drie punten in mindering in de competitie })
pi_143948173
De eredivisie is hard op weg om een opleidingsland te worden. Geen kapitaal om goede spelers te kopen, we moeten het hebben van onbekende "talentjes". Dit is een neerwaartse spiraal.
  Moderator vrijdag 29 augustus 2014 @ 12:30:53 #213
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_143948264
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 12:27 schreef Gutanoth het volgende:
De eredivisie is hard op weg om een opleidingsland te worden. Geen kapitaal om goede spelers te kopen, we moeten het hebben van onbekende "talentjes". Dit is een neerwaartse spiraal.
Te worden? :D :'( :D

_O-
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_143948728
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 11:58 schreef Saysem het volgende:
De Eredivisie is ook niet veel meer, maar dit moet toch beter kunnen. Is het gewoon onderschatting? Laksheid?

Misschien moet de KNVB eens een dringend beroep doen. Geen hoofdtoernooi gehaald? Drie punten in mindering in de competitie })
Ik denk wel dat er een gedeelte onderschatting en laksheid een rol speelt, in ieder geval qua voorbereiding en het op peil brengen van je selectie. Clubs die in de 1e of 2e voorronde moeten starten zouden daar gewoon echt rekening mee moeten houden en tijdig moeten starten met trainen, maar ik heb nu vaak het idee dat het als een verlengde oefenwedstrijd wordt gezien. Anders kan ik het niet verklaren dat zoveel clubs in de voorronde blijven steken tegen bijvoorbeeld amateurs uit fucking Luxemburg of beperkte voetballers uit Schotland.

En dat ze het lijken te onderschatten is uberhaupt al vreemd want waar voetbal je dan het jaar daarvoor voor? :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_143949097
quote:
15s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 12:30 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Te worden? :D :'( :D

_O-
de laatste 10 jaar is het heel vlug gegaan :(
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 13:09:00 #216
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_143949331
Probleem is, naast het nogal bedenkelijke niveau waarop de eredivisie is aangeland, dat dit soort kwalificatiewedstrijden altijd voorin het seizoen zitten.
En dat is dus de periode waarin Nederlandse ploegen nog in de steigers staan omdat er in de zomer weer een flink aantal spelers is vertrokken die vervangen zijn door jonge onervaren krachten. Zou het in de tweede helft van het seizoen zijn dan zouden veel ploegen beter presteren in mijn ogen. Feyenoord zou bijvoorbeeld eind vorige seizoen echt wel een betere pot neergelegd hebben dan nu.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_143950716
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 12:48 schreef TheVulture het volgende:

[..]

En dat ze het lijken te onderschatten is uberhaupt al vreemd want waar voetbal je dan het jaar daarvoor voor? :')

Idd. Zeker als je dan bedenkt dat Groningen het behalen van Europees voetbal heeft gevierd alsof ze kampioen werden. Hetzelfde gold voor Utrecht in het seizoen daarvoor.

Je kan altijd eens een keer ongelukkig onderuit gaan, maar het lijkt er sterk op dat het de Nederlandse clubs de afgelopen jaren iets teveel gebeurt. En als ze dan zijn uitgeschakeld, maar roepen dat de competitie eigenlijk ook veel belangrijker is. Maar waarom is die competitie dan zo belangrijk? Toch zeker niet om een Europees ticket te halen, want dat dat is niet belangrijk.......
pi_143951149
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 13:09 schreef TAV74 het volgende:
Probleem is, naast het nogal bedenkelijke niveau waarop de eredivisie is aangeland, dat dit soort kwalificatiewedstrijden altijd voorin het seizoen zitten.
En dat is dus de periode waarin Nederlandse ploegen nog in de steigers staan omdat er in de zomer weer een flink aantal spelers is vertrokken die vervangen zijn door jonge onervaren krachten. Zou het in de tweede helft van het seizoen zijn dan zouden veel ploegen beter presteren in mijn ogen. Feyenoord zou bijvoorbeeld eind vorige seizoen echt wel een betere pot neergelegd hebben dan nu.
Klopt helemaal, maar juist daarom moeten die ploegen beter beslagen ten ijs komen, Feyenoord had bijvoorbeeld een Toornstra ook al een paar weken geleden kunnen aankopen. Regeren is vooruit zien... en dat doen veel clubs echt onvoldoende, waardoor ze in de eerste weken van een seizoen vaak flaters slaan, en ze weten al jaren dat er dan om de Europese knikkers gespeeld wordt waarvoor je je een jaar eerder de ballen uit de broek hebt lopen voetballen.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_143951772
België heeft een ploeg meer dan Nederland in de Europa League en is 1 of 2 plaatsen lager in de Ranking....
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:13:08 #220
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_143951812
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 13:54 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Klopt helemaal, maar juist daarom moeten die ploegen beter beslagen ten ijs komen, Feyenoord had bijvoorbeeld een Toornstra ook al een paar weken geleden kunnen aankopen. Regeren is vooruit zien... en dat doen veel clubs echt onvoldoende, waardoor ze in de eerste weken van een seizoen vaak flaters slaan, en ze weten al jaren dat er dan om de Europese knikkers gespeeld wordt waarvoor je je een jaar eerder de ballen uit de broek hebt lopen voetballen.
True. Als je met veel pijn en moeite Europees voetbal haalt en dat viert met uitbundige huldigingen zou je inderdaad verwachten dat je je beleid en voorbereiding naar het aankomend seizoen daar ook op aanpast.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  User die overal opduikt 2022 vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:15:42 #221
186611 Haags
pi_143951878
De KNVB moet zich gewoon zeer spoedig eens gaan beraden hoe wij nog willen gaan meespelen in Europa. We zakken letterlijk tot het niveau Luxemburg als we zo doorgaan en er zit voorlopig geen kentering in.

Tuurlijk zijn er altijd zwarte periodes geweest voor het Nederlandse voetbal, maar ik vraag mij echt af of we deze nog te boven komen en ooit nog mee gaan doen.
Zonder wrijving geen glans
pi_143951998
Zoals ik al zei. Clubs moeten in eerste instantie hun voorbereiding en de kwaliteit van hun selectie op orde hebben als het seizoen Europees begint.

Tuurlijk kunnen er dan nog wel spelers weggekocht worden, da's inherent aan het feit dat die transferdeadline zo achterlijk laat ligt, maar iedere club weet wel welke spelers er op andere verlanglijstjes staan.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:21:04 #223
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143952031
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:19 schreef TheVulture het volgende:
Zoals ik al zei. Clubs moeten in eerste instantie hun voorbereiding en de kwaliteit van hun selectie op orde hebben als het seizoen Europees begint.

Tuurlijk kunnen er dan nog wel spelers weggekocht worden, da's inherent aan het feit dat die transferdeadline zo achterlijk laat ligt, maar iedere club weet wel welke spelers er op andere verlanglijstjes staan.
Daarom moet de KNVB zijn poot stijf houden en de markt sluiten als het seizoen is begonnen.

Het kan zomaar zijn dat er nu 3 clubs zijn die genaaid zijn omdat ze tegen een PSV met Depay moesten en de rest moet tegen een PSV zonder, lekker eerlijk :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_143952066
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:21 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Daarom moet de KNVB zijn poot stijf houden en de markt sluiten als het seizoen is begonnen.

Het kan zomaar zijn dat er nu 3 clubs zijn die genaaid zijn omdat ze tegen een PSV met Depay moesten en de rest moet tegen een PSV zonder, lekker eerlijk :').
Mag je dat als bond eigenlijk zelf bepalen? Want dat zou inderdaad het beste zijn.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:22:20 #225
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143952085
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:22 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Mag je dat als bond eigenlijk zelf bepalen? Want dat zou inderdaad het beste zijn.
Vast niet ;).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')