abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116207782

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Moeilijkheden die je zoal zou kunnen hebben:

- Te weinig mensen kennen.
- Onzeker overkomen

Hoe ontmoet ik nieuwe mensen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom ik zelfverzekerd over?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips voor online versieren:
SPOILER
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.

------------------------------------------------------------------------------------
[info]geen slowchat hier![/info]

Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_116207795
Laatste post:

quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 21:58 schreef Gengar het volgende:

[..]

Mwa een vriendin gehad hebben hoeft absoluut niet te betekenen dat je ook verstand van vrouwen hoeft te hebben :P

Mijn ex heeft mij toen bijna zelfs aan mn oren die relatie ingesleept, ik hoefde er zelf eigenlijk niets voor te doen..

Ook met die paar andere scharreltjes ook in de kroeg spraken zij mij aan, ik ben eigenlijk nog nooit uit eigen initiatief op een meisje afgestapt..

Oogcontact kan bij mij wel meer betekenen. Ik ben bijna 2 meter, dus door mijn lengte val ik sowieso al op waardoor ze kijken, maar dat hoeft niet meteen te betekenen dat ze me ook wel zien zitten..
Ik ben 6 cm kleiner. Elke vrouw die mij aankijkt doet dat met een brandend verlangen.
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_116211222
Damn de reeks gaat opeens hard zeg.
pi_116265227
update van mij en dat meisje.

dus na al het gedoe dacht ik dat we ook geen vrienden maar waren, dit was me eigen schuld geweest mocht dit het geval zijn.. echter begon ze tegen me te praten op fb chat alleen heel erg kortaf, ik wou bijna weer me excuses aanbieden, maar ik heb me ingehouden.. het gevolg? een heel gezellig gesprek uiteindelijk. gister heeft ze me de hele dag niet gesmst, waardoor ik weer het schuldgevoel kwam dat ze boos was oid. maar weer niks laten merken. gister avond rond half 8 haar gesmst met ' hee wat ben je aan het doen?' en precies op dat moment praatte ze tegen me op de fb chat.

daarna heb ik haar nog gesmst, maar geen reactie. dus gisteravond rond half 12 had ik haar gesmst dat ik dacht dat haar smsjes op waren, en had haar veel plezier gewenst ( ze zou vanochtend naar zumba gaan en vanavond heeft ze een bbq van haar oom .) en toen kreeg ik weer sms terug dat haar telefoon boven lag en daarom niet reageerde. ze reageerde bot naar mijn idee en ik schrok hiervan, werderom dacht ik dat ze boos was, weer niks laten merken dat ik dat dacht dat zehetbwas. en vanochtend had ik een sms uit haarzelf gekregen dat ze toch niet naar zumba gaat. uit haarzelf.

en juist daarnet stuurde ze smsje met ' alex ik ben zo bang voor dinsdag he ' ( want haar nieuwe opleiding begint komende dinsdag) haar gerustgesteld etc.

met andere woorden, mede dankzij jullie is het toch goedgekomen. minder snel dingen denken en gewoon accepteren hoe het is zoals vaker gezegt. dank u alle!
pi_116265434
Je zoekt wel overal een dubbele betekenis achter zeg. Dingen als dat ze te laat reageert betekend niet dat ze boos is. En dat ze "kortaf" doet zou je ook zomaar verkeerd kunnen interpreteren vanuit wat getypte berichten.

En ben je wel voorzichtig dat je der niet teveel tijd in stopt? Ik snap smsjes als "hee wat ben je aan het doen" om half 8 's avond niet. Sms gewoon als je iets te vertellen hebt, of sms gewoon niet. Het is geen verplichting om elke dag iets van elkaar te laten horen. Anders kan het nogal verstikkend gaan werken. Zeker zolang ze jou niet net zo leuk vind als jij haar.
  zaterdag 1 september 2012 @ 12:03:00 #6
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_116265476
Zo te lezen ben jij iemand die snel reageerd op een smsje van iemand. Houd er rekening mee dat er ook mensen zijn die dat niet doen.

Dat meisje lijkt zo iemand namelijk :)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_116265564
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 12:03 schreef ook_gek het volgende:
Zo te lezen ben jij iemand die snel reageerd op een smsje van iemand. Houd er rekening mee dat er ook mensen zijn die dat niet doen.

ze reageert 9 van 10 keer ook direct.

maar het gaat niet om dat ze laat of niet reageert, maar omdat ze kortaf reageert, + laat reageerd/niet reageert is het gewoon dubbel. nu heeft ze weer gereageerd op een manier waar ik niet denk dat ze (nog?) boos op me is. dan heb ik ook geen schuldgevoel, wat ik gister wel had.
pi_116265632
Ga er vanuit dat ze het wel tegen je zegt als ze boos is of iets dergelijks. Ik herken wel wat van je gedrag, al had ik er denk ik in mindere mate last van. Laat je niet gek maken door mogelijke hints dat ze boos of iets dergelijks is. Als ze dat echt is zegt ze het wel. Sms is ook gewoon een onhandige manier van communiceren daarvoor. Dat een berichtje kortaf is zegt helemaal niets over wat ze van je vind. Waarschijnlijk is ze gewoon even druk ofzo.

Dan kan je beter even bellen, al is het maar een paar minuutjes. Aan haar stem kan je veel meer horen wat ze van je vind.
"Deze shit escaleert helemaal de hand uit"
pi_116265825
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 12:08 schreef Black_Rainbow het volgende:
Ga er vanuit dat ze het wel tegen je zegt als ze boos is of iets dergelijks. Ik herken wel wat van je gedrag, al had ik er denk ik in mindere mate last van. Laat je niet gek maken door mogelijke hints dat ze boos of iets dergelijks is. Als ze dat echt is zegt ze het wel. Sms is ook gewoon een onhandige manier van communiceren daarvoor. Dat een berichtje kortaf is zegt helemaal niets over wat ze van je vind. Waarschijnlijk is ze gewoon even druk ofzo.

Dan kan je beter even bellen, al is het maar een paar minuutjes. Aan haar stem kan je veel meer horen wat ze van je vind.
ja ik weet het. ze heeft zelf ook een hekel aan communiceren via sms fb of weet ik veel wat. maar omdat ik dacht dat ik dingen fout had gedaan, dat ze daarom niet praatte. aangezien ze praatte uit haarzelf is dat dus niet aan de orde en moet ik me niet zo druk maken.
  zaterdag 1 september 2012 @ 14:13:31 #10
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116269054
Ik moet het even zeggen maar ik begrijp de topicstarttekst niet zo.. komt serieus over en dan bij online versieren komt een load bullshit te staan die er voor de grap lijkt te zijn gezet.. ligt het aan mij of kan daar wel wat beters staan?

Ik bedoel dus:
quote:
1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.
Na 47 delen kunnen er ook wel heel wat extra tips bij in de topicstart lijkt me..
we dan
pi_116269070
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 12:03 schreef ook_gek het volgende:

Als je iemand écht leuk vind reageer je wel snel.
pi_116269101
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 september 2012 14:13 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik moet het even zeggen maar ik begrijp de topicstarttekst niet zo.. komt serieus over en dan bij online versieren komt een load bullshit te staan die er voor de grap lijkt te zijn gezet.. ligt het aan mij of kan daar wel wat beters staan?

Ik bedoel dus:

[..]

Na 47 delen kunnen er ook wel heel wat extra tips bij in de topicstart lijkt me..
Dat was ook eigenlijk meer semi-grappig bedoeld door Supersoep die de originele (maar inmiddels zwaar ingekorte) OP had geschreven. Eerst stonden er wel 10 punten. En die duim omhoog posticon gaat natuurlijk nergens over, maar interpunctie is wel belangrijk.
  zaterdag 1 september 2012 @ 14:15:57 #13
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116269116
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 september 2012 14:14 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En dat wat men soms zegt over meiden die hard to get spelen en daarom stom pas 2 dagen later terug sms'en? 8-) fabeltje of? 8-)
we dan
  zaterdag 1 september 2012 @ 14:16:52 #14
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116269135
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 14:15 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat was ook eigenlijk meer semi-grappig bedoeld door Supersoep die de originele (maar inmiddels zwaar ingekorte) OP had geschreven. Eerst stonden er wel 10 punten. En die duim omhoog posticon gaat natuurlijk nergens over, maar interpunctie is wel belangrijk.
Oke nou ja geen idee om er wat nuttigers bij te zetten dan na 47 reeksen? Gezien online toch wel belangrijk is voor veel mensen denk ik toch :7
we dan
pi_116269140
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 september 2012 14:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

En dat wat men soms zegt over meiden die hard to get spelen en daarom stom pas 2 dagen later terug sms'en? 8-) fabeltje of? 8-)
In de praktijk ken ik niet zoveel meiden die echt op die manier hard to get spelen... maar het kan wel. Dan is het een kwestie van een inschatting maken in hoeverre het meisje daar een type voor is.
pi_116269190
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 september 2012 14:16 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Oke nou ja geen idee om er wat nuttigers bij te zetten dan na 47 reeksen? Gezien online toch wel belangrijk is voor veel mensen denk ik toch :7
Zeker een idee. Kijk anders maar even wat er in de eerdere delen stond qua OP, toen die nog wel volledig was. Al kan het ook zijn dat je dan verder terug moet naar de voorgaande reeks (die nog meer delen had en uiteindelijk een SC werd), maar dat is wat te veel van het goede. :P
  zaterdag 1 september 2012 @ 14:18:44 #17
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116269192
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 14:17 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

In de praktijk ken ik niet zoveel meiden die echt op die manier hard to get spelen... maar het kan wel. Dan is het een kwestie van een inschatting maken in hoeverre het meisje daar een type voor is.
Ingewikkeld :7 Moeten ze bij mij niet doen, ik haat wachten })
we dan
  zaterdag 1 september 2012 @ 14:19:47 #18
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116269219
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 14:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zeker een idee. Kijk anders maar even wat er in de eerdere delen stond qua OP, toen die nog wel volledig was. Al kan het ook zijn dat je dan verder terug moet naar de voorgaande reeks (die nog meer delen had en uiteindelijk een SC werd), maar dat is wat te veel van het goede. :P
Ach ik kan zelf ook wel tips verzinnen. Gezien dat ik nog wel met regelmaat hotte chicks heb moet dat iedereen hier een Adonis maken 8-)
we dan
pi_116269299
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 september 2012 14:19 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ach ik kan zelf ook wel tips verzinnen. Gezien dat ik nog wel met regelmaat hotte chicks heb moet dat iedereen hier een Adonis maken 8-)
Hier stond de volledige OP nog:
Als versieren niet zo makkelijk gaat #62
Sowieso misschien wel interessant om wat van de eerste delen in die tijd door te lezen voor tips, al ging het toen ook over heel andere dingen.

Het waren altijd al 3 punten van interpunctie, maar er staat wel een groot stuk over onzekerheid e.d. in onder een spoiler en andere zaken. :P
pi_116269434
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 september 2012 14:18 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ingewikkeld :7 Moeten ze bij mij niet doen, ik haat wachten })
Sowieso is hard-to-get vervelend voor de persoon die wel weet wat hij/zij wil en daar geen doekjes om windt.
  zaterdag 1 september 2012 @ 14:48:35 #21
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116270144
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 14:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hier stond de volledige OP nog:
Als versieren niet zo makkelijk gaat #62
Sowieso misschien wel interessant om wat van de eerste delen in die tijd door te lezen voor tips, al ging het toen ook over heel andere dingen.

Het waren altijd al 3 punten van interpunctie, maar er staat wel een groot stuk over onzekerheid e.d. in onder een spoiler en andere zaken. :P
Is interpunctie echt zo belangrijk dan? En dank je, ga even kijken
we dan
pi_116270169
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 september 2012 14:48 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Is interpunctie echt zo belangrijk dan? En dank je, ga even kijken
Nou ja, je hebt mensen (zoals ik) die zich gaan ergeren als iemand geen interpunctie gebruikt. :@ Plus je komt dan minder intelligent over. En intelligentie wordt vaak gezien als een aantrekkelijke eigenschap. Dus tja... :)
  zaterdag 1 september 2012 @ 14:51:03 #23
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116270200
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 14:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nou ja, je hebt mensen (zoals ik) die zich gaan ergeren als iemand geen interpunctie gebruikt. :@ Plus je komt dan minder intelligent over. En intelligentie wordt vaak gezien als een aantrekkelijke eigenschap. Dus tja... :)
En hoe kom ik op jou over? :9 :7

Als ik trouwens wat nieuwe tips zou schrijven zou je dan willen kijken of ze wat goed zijn?
we dan
  zaterdag 1 september 2012 @ 15:06:30 #24
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_116270630
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 september 2012 14:14 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

hangt van de persoon af. Sommige mensen zitten de hele dag met hun telefoon in de hand en andere weer niet. Ik ken genoeg mensen die gewoon hun mobiel op stil hebben staan en die ergens neer leggen en er zo af en toe op kijken. Of de kans dat die leuke persoon kan smsen boeit ze niet. Ken genoeg van dat soort mensen.

Ik zelf heb mijn telefoon altijd bij me en ik reageer bijna altijd direct op een smsje. Of ik moet echt niet kunnen.

quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2012 12:05 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

ze reageert 9 van 10 keer ook direct.

maar het gaat niet om dat ze laat of niet reageert, maar omdat ze kortaf reageert, + laat reageerd/niet reageert is het gewoon dubbel. nu heeft ze weer gereageerd op een manier waar ik niet denk dat ze (nog?) boos op me is. dan heb ik ook geen schuldgevoel, wat ik gister wel had.
Maar wat vind je kort af van, of wat geeft jou dan het idee dat ze mogelijk boos is. Kan je eens een voorbeeld geven?

Kan het niet zo zijn dat je gewoon negatief tegen berichtjes aan kijkt?

Dat is trouwens wel een nadeel van sms of whatsapp, soms kan je er moeilijk uit opmaken hoe het bedoeld is. Al kan je via whatsapp veel bereiken met smilies

quote:
6s.gif Op zaterdag 1 september 2012 14:51 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

En hoe kom ik op jou over? :9 :7

Vind jij dat belangrijk dan hoe je over komt op andere mensen?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_116270773
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 15:06 schreef ook_gek het volgende:

[..]

hangt van de persoon af. Sommige mensen zitten de hele dag met hun telefoon in de hand en andere weer niet. Ik ken genoeg mensen die gewoon hun mobiel op stil hebben staan en die ergens neer leggen en er zo af en toe op kijken. Of de kans dat die leuke persoon kan smsen boeit ze niet. Ken genoeg van dat soort mensen.
Sommige mensen moeten ook werken of hebben van die momenten dat ze niet gestoord willen worden.

Op mijn werk staat mijn mobiel regelmatig op stil en als ik ga fitnessen ligt die gewoon in de kluis.

Tsja, jammer dan :P Thuis ligt mijn mobiel ook vaak in een andere kamer..

Okee, moet wel toegeven.. als ik iemand leuk vind en ik hoop op een berichtje, dan neem ik hem desnoods nog mee naar de wc. Maar normaal gesproken doe ik er heel weinig mee.
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')