Ik tik altijd even de rem aan als ze te dicht achter me zitten, in de hoop dat ze op hun bekje gaanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:33 schreef Dibble het volgende:
Als ik scooters zie doe ik altijd expres mijn grootlicht aan in de hoop dat ze verblind worden, ongelukkig ten val raken en misschien wel hun nekje daarbij breken![]()
Misschien ben jij de volgende TS!
wow jij onthoud echt allesquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:21 schreef kwiwi het volgende:
Dat is toch die mooie scooter die je van je wajong uitkering hebt gekocht?
Ow wacht dit topic staat voor de verandering in een serieus forumexcuses
scooter heeft ook groot licht he sjakiequote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:33 schreef Dibble het volgende:
Als ik scooters zie doe ik altijd expres mijn grootlicht aan in de hoop dat ze verblind worden, ongelukkig ten val raken en misschien wel hun nekje daarbij breken![]()
Misschien ben jij de volgende TS!
Dankjewel voor je uitlegquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:34 schreef Tocadisco het volgende:
Ik weet niet precies hoe oud je bent en hoeveel schadevrije jaren je hebt maar mij kost de verzekering per jaar (20 jaar, 4 schadevrije jaren) 52 euro, wat waarschijnlijk een heel stuk goedkoper is dan de boete die je krijgt voor onverzekerd rondrijden.
Dat.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:23 schreef kwiwi het volgende:
Je kunt je beter druk maken over wat het kost als jij onverzekerd een aanrijding veroorzaakt
Dus nog minder dan waarschijnlijk, kan je hem beter op kenteken zetten en verzekeren.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:37 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Dankjewel voor je uitleg, ik ben 23.
Dat dus.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:23 schreef kwiwi het volgende:
Je kunt je beter druk maken over wat het kost als jij onverzekerd een aanrijding veroorzaakt
Ga ik doen, nogmaals dank.. Dan ga ik er wat meer gebruik van maken, gewoon als het mooi weer is en anders de auto met slecht weer, dank!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:38 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Dus nog minder dan waarschijnlijk, kan je hem beter op kenteken zetten en verzekeren.
Valse bangmakerij.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:38 schreef Tchock het volgende:
De boete moet je niet bang voor zijn. Als je een ernstig ongeluk krijgt met een onverzekerde brommer is je gehele toekomst weg, en dat meen ik serieus.
Zelf ervaring?quote:
Laat staan als mensen geheel of gedeeltelijk arbeidsongeschikt worden, dan loopt het echt in de tonnen of zelfs miljoenen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:23 schreef Verduveltje het volgende:
[..]
Zelf ervaring?
Stel je rijd een fietser aan die zijn been lelijk breekt en een aantal dagen in het ziekhuis moet blijven + operatie ondergaan dan zit je al snel aan de 20.000 euro, weet niet wat jij verdient maar dat is al een flinke strop voor de gemiddelde medelander. Beetje nieuwe auto zit je ook zo aan een dergelijk schadebedrag en daar hoeft het geen ernstig ongeluk voor te zijn.
Inderdaad, zoals ik de situatie schetste kom je er denk ik nog goed af.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Laat staan als mensen geheel of gedeeltelijk arbeidsongeschikt worden, dan loopt het echt in de tonnen of zelfs miljoenen.
klopt me oom had keer iemand gedjoekt hoefde die gene ook alleen maar 1500 euro te betalen hij was ook niet verzekered voor dat en die gozer kon ook llang nie werke eerdoor niks aand e handquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |