Zo, das snel en joepie inspuitingenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:26 schreef Lutte het volgende:
Nou top, 11 september gaan ze verzwakt tbc in me spuiten om drie dagen later te kijken of ik besmet ben en de gehele maand november ga ik al de verpleging in
Jaaaa schijtzooi, op de prik moet ik vier uur wachten en de controle drie dagen later zes uurquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat jij voor alles immuun bent geworden. Ok, zonder dollen: dat gaat snel!
Die heb ik nietquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Past mooi naast je strikdiploma hoor.
Yess. Blok twee al de snijzaal op en blok 3, 4 of 5 (in mijn geval dus 3) de praktijk in zodat je went aan patiëntencontact en naakte mensen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:31 schreef Bos81 het volgende:
Moet je nu al meteen de praktijk in Lut?
Oei pas maar op voor geile ouwe mennekes die het leuk vinden om jonge zustertjes tegen de billen te petsenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die heb ik nietDaar word ik zo mee geplaagd hahaha.
[..]
Yess. Blok twee al de snijzaal op en blok 3, 4 of 5 (in mijn geval dus 3) de praktijk in zodat je went aan patiëntencontact en naakte mensen.
Geneeskundequote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:37 schreef Cee het volgende:
Wut, wacht, ik heb even gemist, wat ga je dan precies studeren Lut? Snijzaal. Dat klinkt... interessant.
Dat hoeven ze maar één keer te proberenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oei pas maar op voor geile ouwe mennekes die het leuk vinden om jonge zustertjes tegen de billen te petsen
Haha wacht daar nog maar mee tot ik het ook daadwerkelijk heb doorstaan, en zelfs dan is het niet nodig. Just go with the flow en vooral niet te veel nadenken waar je nu eigenlijk mee bezig bentquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:39 schreef Cee het volgende:
Alleen de prik al zou me doen afschrikken. Ik bewonder je, Lut.
Okeequote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat hoeven ze maar één keer te proberen
oooow.. maar is dat niet gevaarlijk voor je ofzo?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:26 schreef Lutte het volgende:
Nou top, 11 september gaan ze verzwakt tbc in me spuiten om drie dagen later te kijken of ik besmet ben en de gehele maand november ga ik al de verpleging in
Antwerpen isquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Een keer daar geweest. Wel wat andere steden gezien ook, maar Antwerpen sprong er echt uit.
Mag hopen van nietquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:03 schreef MissJ het volgende:
[..]
oooow.. maar is dat niet gevaarlijk voor je ofzo?
Ben in mei daar nog geweest, geweldige stad om te shoppen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:05 schreef MissJ het volgende:
[..]
Antwerpen is![]()
![]()
Ik kom er al jaren zo ongeveer 2 a 3 keer per jaar
Broer heeft het gehad bij in dienst gaan, werd een rode bult op zijn arm, meer nietquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mag hopen van niet
Nee volgens mij spuiten ze een beetje in, reageer je daar op -> besmet. Dus niks ernstigsMaar het schijnt wel een nare prik te zijn en op vaccinaties reageer ik ook altijd heftig
oooh nou dan ga ik voor je duimen dat je nu niet zo heftig reageertquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mag hopen van niet
Nee volgens mij spuiten ze een beetje in, reageer je daar op -> besmet. Dus niks ernstigsMaar het schijnt wel een nare prik te zijn en op vaccinaties reageer ik ook altijd heftig
shoppen jaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Ben in mei daar nog geweest, geweldige stad om te shoppen.En het is een hele handige uitvalsbasis voor concerten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |