Dat klopt wel. Ik noem het alleen liever 'lekker gek'.quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat klopt wel. Ik noem het alleen liever 'lekker gek'.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
"gezellig gestoord"quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:32 schreef koekii het volgende:
[..]
Ik typ haast nooit --> 't <--afkorting van iig. Vind het ronduit vervelend
Zag laatst thb, ik weet nog steeds niet wat het zou moeten zijn.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:30 schreef koekii het volgende:
Sommige mensen hier denken vast wat iig isIig staat voor: in ieder geval. Ik kom steeds vaker op het internet tegen dat sommige mensen gewoon zo lui zijn om "in ieder geval" te typen. Is het zo moeilijk om "iig" gewoon voluit te typen
Ik denk "to be honest".quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Zag laatst thb, ik weet nog steeds niet wat het zou moeten zijn.
Dat is echt verschrikkelijk. Het is ook helemaal geen lettertype, het zijn verschillende schriften en tekens door elkaar.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:43 schreef Dale. het volgende:
[..]
Iig kan TS gewoon normaal nederlands typen in haar fobo.
Dat is geen afkortingquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:27 schreef fathank het volgende:
is ipv eens.
Over oogkanker gesproken.
wel klachtwaardig, maar geen eigen topic waard.quote:
mijn bescheiden mening: ik vind jouw klacht klachtwaardiger en topicwaardiger dan dit topic.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:22 schreef fathank het volgende:
[..]
wel klachtwaardig, maar geen eigen topic waard.
Da's gewoon fonetisch voor als je het normaal vet snel uitspreekt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:39 schreef zarGon het volgende:
Veel beter dan 'eik', de afkorting van 'eigenlijk'..
Als je zo praat moet je nodig wat logopedielessen gaan volgen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:35 schreef Dutchlike het volgende:
[..]
Da's gewoon fonetisch voor als je het normaal vet snel uitspreekt.
Denk dat het minst van hun problemen is.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je zo praat moet je nodig wat logopedielessen gaan volgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |