Dat iig.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:32 schreef Ratelbak het volgende:
Je doet je ondertitel iig eer aan.
TS snapt het nut van afkortingen niet ......quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:30 schreef koekii het volgende:
Sommige mensen hier denken vast wat iig isIig staat voor: in ieder geval. Ik kom steeds vaker op het internet tegen dat sommige mensen gewoon zo lui zijn om "in ieder geval" te typen. Is het zo moeilijk om "iig" gewoon voluit te typen
faalquote:
eik is een boom. Zal wel de kneuzenjeugd zijn die het als afkoring gebruikt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:39 schreef zarGon het volgende:
Veel beter dan 'eik', de afkorting van 'eigenlijk'..
Ik vind eik van niet iig.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:39 schreef zarGon het volgende:
Veel beter dan 'eik', de afkorting van 'eigenlijk'..
Iig kan TS gewoon normaal nederlands typen in haar fobo.quote:٠•●♥ Sρєcιααℓ νσσя BυηηуCσσкιι♥●•٠·
нσιι нσιι αℓℓємααℓ welkom op mijn fb
❤Hσвву'ѕ:
ѕнσρρєη
ƒιℓмѕ
мυzιєк
тєηηιѕ
яєιzєη
кσм ηιєт нαтєη σνєя м'η ℓєттєятуρє ωαηт ∂ιє ιѕ gєωσση cυтє:')
Nu doe je het al twee keer.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:32 schreef koekii het volgende:
[..]
Ik typ haast nooit 't afkorting van iig. Vind het ronduit vervelend
Sjonge jonge, ik wilde het nét typen, ben jij me voor.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:45 schreef Sapstengel het volgende:
Weet je wat pas achterlijk is? Dat "wss" staat voor "Waarschijnlijk", Er zitten niet eens twee s-en in.
Opgelost niets te danken!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:48 schreef Dimens het volgende:
Afkortingen zijn wel oké. Maar het gebruiken van woorden die niet bestaan maar een afkorting moeten zijn van bestaande woorden, dat is pas sneu.
tuurlijk
kheb
wss
kweet
kga
aant
zen
d8, w8 en alle varianten hierop.
Mensen Kinderen die zo schrijven.
|
Forum Opties | |
---|---|