abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116190377
Beste FOK!kers,

Ik ben van plan om mezelf in te gaan schrijven bij de KvK. Aangezien ik thuis werk (Designen en Developen) en dat al een aantal jaar doe lijkt het me verstandig om mezelf daarom in te gaan schrijven bij de KvK als freelancer. Maar daarnaast volg ik ook nog een opleiding ICT. En heb ik een StudentenOV en een Studie financiering.

Wat heeft dit tot gevolg als ik mezelf inschrijf bij de KvK? Word mijn studentenOV en studie financiering dan stopgezet? Of steekt dit anders in elkaar ?
php
echo 'Hello World';
?>
pi_116190540
Voor je studiefinanciering heeft de inschrijving zelf geen gevolgen. Je moet alleen opletten dat je niet meer dan een bepaald bedrag gaat verdienen. Of wanneer je boven dit bedrag komt direct je studiefinanciering stopzetten en voor het aankomende jaar opnieuw aanvragen.

Uit mijn hoofd was dit bedrag iets van 13.000 euro ofzo
pi_116190691
Oke, dan is het niet zo erg, mocht het zoveel worden kan ik alles makkelijk zelf betalen.
Ik ga hier nog even verder naar opzoek. Bedankt voor je reactie Kandijfijn :-)

EDIT (gevonden :))

Hoeveel mag je bijverdienen?
In 2012 is de bijverdiengrens ¤ 13.362,53. Zolang je met je bijverdiensten onder de bijverdiengrens blijft, is er niets aan de hand. In 2010 en 2011 was de bijverdiengrens ¤ 13.215,83.

BRON: http://duo.nl/particulier(...)fho/bijverdienen.asp
php
echo 'Hello World';
?>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')