Oew, ik heb juist veel zinnige dingen gedaan en weinig onzinnigsquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:38 schreef rhubarbje het volgende:
zo! ik heb toch maar een heleboel onzinnige dingen gedaan vandaag en bijna geen enkele zinnige!
dat is jammer
ja dat had ik de rest van de week al gedaan dus ik vond het wel goed genoegquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oew, ik heb juist veel zinnige dingen gedaan en weinig onzinnigs
Oj dat klinkt smerig...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:57 schreef rhubarbje het volgende:
wij eten linzenburgers
die zijn over
Heb je een goed recept voor me?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:57 schreef rhubarbje het volgende:
wij eten linzenburgers
die zijn over
er komt nu niets meer uit want de vaatwasser staat gewoon uitquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:25 schreef Tegan het volgende:
Ik zou het water uitzetten dan tijdelijk.
omg nu wil ik dat ook etenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:26 schreef Tegan het volgende:
Owja, speaking of food.
Ik haal net dit uit een ander topic.
[ afbeelding ]
Must. Eat. Very. Soon..
Het kost wel drie uurquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:11 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
omg nu wil ik dat ook etenmaar ik moet nog naar huis en heb heul geen tijd voor moeilijk vlees
I know rightquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het kost wel drie uur.
http://nombelina.com/heerlijk-stoofvlees-met-aardappelpuree/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |