Wat dacht jij van niet betalen en grijnzen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:28 schreef Mirjam het volgende:
Wat dacht je van gewoon betalen en niet miepen?
Dit dus. Zielige vent.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:28 schreef Mirjam het volgende:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:28 schreef Mirjam het volgende:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:28 schreef Mirjam het volgende:
Dat.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:30 schreef kwiwi het volgende:
Gewoon retour sturen met de mededeling dat die persoon niet op dit adres woont.
Ik heb me gelukkig nog net in kunnen houden, de brief zit dus nog netjes dicht.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:33 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dat.
Moet TS wel de enveloppe dicht houden natuurlijk.
dit inderdaadquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:28 schreef Mirjam het volgende:
Dit, wel zwartrijden maar niet willen boeten voor je daden.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:28 schreef Mirjam het volgende:
Ah joh, die ene keer dat je eens het geluk hebt dat ze een fout maken...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:35 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dit, wel zwartrijden maar niet willen boeten voor je daden.
quote:Is het handiger om te bellen dat ik een boete op het verkeerde adres heb ontvangen of om simpelweg de brief retour te sturen?
Hoe weet je dat het een boete is als je de brief niet hebt opengemaakt?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:33 schreef Raaides het volgende:
[..]
Ik heb me gelukkig nog net in kunnen houden, de brief zit dus nog netjes dicht.
Is het handiger om te bellen dat ik een boete op het verkeerde adres heb ontvangen of om simpelweg de brief retour te sturen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |