SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mieren van Fopje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mieren van Yuri_Boyka:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mieren van Levolution:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mieren van AlDieWillenteKaaprenVaren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De mieren van AlDieWillenteKaaprenVaren waarderen geen goede kapsalon:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mieren van internet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Info over mieren in Jip & Janneke taal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar kan je mieren kopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2012 23:46:28 ]"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
Vorige topics kan weg trouwens, beter zet je dit er neer ofzo. Topicreeks: Ant WorldIf not now, then when.![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vorige topics kan weg trouwens, beter zet je dit er neer ofzo. Topicreeks: Ant WorldGedaan
Wat zou er nog meer bijkunnen? De UI's van "alle"users die hier posten, maar dan ben je snel klaar
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
Ik vind hem zo wel prima man.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:51 schreef Fopje het volgende:
[..]
InderdaadGedaan
Wat zou er nog meer bijkunnen? De UI's van "alle"users die hier posten, maar dan ben je snel klaar
![]()
En inderdaad.
Duurt echt lang met die poppen man..
If not now, then when.![]()
Hoelang heb je die poppen nu ?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik vind hem zo wel prima man.En inderdaad.
Duurt echt lang met die poppen man.."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
holy shit ze hebben het dode spinnetje richting nest versleept! Gelukkig ik dacht even dat ik gaymieren hadquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik vind hem zo wel prima man.En inderdaad.
Duurt echt lang met die poppen man..
edit: Dit spannend vinden![]()
Kunnen ze trouwens tegen het flitsen van de camera? Of krijgen ze dan allemaal een hartaanval?"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
No idea man, zullen nog wel een paar dagen overheen gaan.quote:Nice! Ja ze kunnen (volgens Levo) wel wat hebben.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:55 schreef Fopje het volgende:
[..]
holy shit ze hebben het dode spinnetje richting nest versleept! Gelukkig ik dacht even dat ik gaymieren had
edit: Dit spannend vinden![]()
Kunnen ze trouwens tegen het flitsen van de camera? Of krijgen ze dan allemaal een hartaanval?If not now, then when.![]()
Niet zo mooi als jouw foto's maar het is zichtbaarquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
No idea man, zullen nog wel een paar dagen overheen gaan.
[..]
Nice! Ja ze kunnen (volgens Levo) wel wat hebben.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
Haha cool man!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:58 schreef Fopje het volgende:
[..]
Niet zo mooi als jouw foto's maar het is zichtbaar
[ afbeelding ]![]()
Jij hebt al ook al zo'n rare spin, ik heb nog nooit in mijn leven zo'n spin zoals die van mij gezien.If not now, then when.![]()
Die van jouw was alleen een paar maten groterquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha cool man!![]()
Jij hebt al ook al zo'n rare spin, ik heb nog nooit in mijn leven zo'n spin zoals die van mij gezien.. Dat doe ik mijn miertjes nog maar even niet aan
Heb trouwens ook geen idee wat voor spin het is
Hopelijk gaat jouw koningin ook snel eitjes leggen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:01 schreef Fopje het volgende:
[..]
Die van jouw was alleen een paar maten groter. Dat doe ik mijn miertjes nog maar even niet aan
Heb trouwens ook geen idee wat voor spin het is
Ja zou vet zijnquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hopelijk gaat jouw koningin ook snel eitjes leggen.Er lagen wat eitjes in het buisje, alleen kan ze zo snel ff niet meer vinden.
Duurt ook echt een paar weken volgens mij van ei tot mier."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
Had ik dus ook ja, zijn ook eitjes als het goed is.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:08 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ja zou vet zijnEr lagen wat eitjes in het buisje, alleen kan ze zo snel ff niet meer vinden.
Duurt ook echt een paar weken volgens mij van ei tot mier.If not now, then when.![]()
Zouden ze trouwens sperma ook lusten? Veel eiwit en dergelijke.. Zou misschien wel goed voor ze zijn?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:25 schreef Fopje het volgende:
Zouden ze trouwens sperma ook lusten? Veel eiwit en dergelijke.. Zou misschien wel goed voor ze zijn?![]()
Leg je pener erin.If not now, then when.![]()
Gaan ze er ook aan sabbelenquote:Maar misschien is het nog echt goede voeding ook he? Waarom niet?
Sick mind alles. Ga het proberen zou ik zeggen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:56 schreef Fopje het volgende:
[..]
Gaan ze er ook aan sabbelenMaar misschien is het nog echt goede voeding ook he? Waarom niet?
wat is dezen ¿
Trouwens, die spin van Yuri, gewoon een huisspin lijkt mij? Van het geslacht Tegenaria. Die van Fopje lijkt me eerder een soort wielwebspin.This isn't even my final form.![]()
Hij was breder en hij zat ook raar op het plafond.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:57 schreef Levolution het volgende:
wat is dezen ¿
Trouwens, die spin van Yuri, gewoon een huisspin lijkt mij? Van het geslacht Tegenaria. Die van Fopje lijkt me eerder een soort wielwebspin.If not now, then when.![]()
Hoe zit het trouwens met die afmetingen, welke is sowieso het belangrijkste, die 19 of die 160? Welke kan minder of meer zijn?If not now, then when.![]()
Levooooquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:57 schreef Levolution het volgende:
wat is dezen ¿
Trouwens, die spin van Yuri, gewoon een huisspin lijkt mij? Van het geslacht Tegenaria. Die van Fopje lijkt me eerder een soort wielwebspin.Als ik trompet zou spelen zou ik nu een vet koninklijk melodietje voor je blazen. Maar ik speel geen trompet
Levo wat als je je mieren sperma zou voeren?
https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
0:28 ze zegt het!
[img]http://i55.tinypic.com/2mfmznr.png[/img]
ONZ / Docenten hebben sex. Waarom zij wel en ik niet?![]()
16 bedoel je.
De 16 (diameter) is belangrijker dan de lengte (160). Te klein betekent dat de koningin zich niet goed kan keren (hoewel zulke kleine reageerbuisjes niet algemeen zijn), te groot is natuurlijk niet prettig voor de mieren omdat ze liever wat krapper zitten.
Lengte is minder belangrijk omdat je die aan kan passen met het waterreservoir.This isn't even my final form.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: