dat kan prima, maar mengen is geen goed ideequote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:31 schreef SaxoPower het volgende:
Je kan wel je frietjes bakken in een pan met olijfolie.
Ik bak wel ns aardappels in de olijfolie
Dat doe ik ook wel eens. Aardappelschijfjes frituren in de pan.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:31 schreef SaxoPower het volgende:
Je kan wel je frietjes bakken in een pan met olijfolie.
Ik bak wel ns aardappels in de olijfolie
Krieltjes en dan lekker veel aardappel kruiden dr overquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel eens. Aardappelschijfjes frituren in de pan.
Dat aardappelkruiden moet ik dan ook maar eens kopen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:42 schreef SaxoPower het volgende:
[..]
Krieltjes en dan lekker veel aardappel kruiden dr overlekker
Gekruide wegdes, erg lekker.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat aardappelkruiden moet ik dan ook maar eens kopen.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Gekruide wegdes, erg lekker.
[ afbeelding ]
Dan doe je het morgen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:57 schreef Dimens het volgende:
[..]![]()
Jammer dat ik al iets anders eet vanavond.
Ik heb helaas niet de keuze van wat er gegeten wordt. Ik zal het wel even voorstellen en dat spul eens kopen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan doe je het morgen. [ afbeelding ]
Ik kan het aanraden.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb helaas niet de keuze van wat er gegeten wordt. Ik zal het wel even voorstellen en dat spul eens kopen.
Je kunt ze ook kant en klaar in zo'n zak kopen uit het vriesvak in de süpermarkt.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:01 schreef Dimens het volgende:
Waar haal je dat spul eigenlijk? Morgen moet ik koken namelijk.
Top. Morgen even halen dan.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je kunt ze ook kant en klaar in zo'n zak kopen uit het vriesvak in de süpermarkt.
Niet kunnen vinden in het vriesvak hier bij de Appie.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je kunt ze ook kant en klaar in zo'n zak kopen uit het vriesvak in de süpermarkt.
Wat? Ze liggen er toch echt, van McCain.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Niet kunnen vinden in het vriesvak hier bij de Appie.![]()
Toen maar vers gesneden aardappels gehaald en de bijbehorende aardappel kruiden waar ik toen zelf iets van gemaakt heb. Zo lekker.
Misschien waren ze dan uitverkocht maar ik kon niets vinden of ik had toch mijn bril moeten opzetten.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat? Ze liggen er toch echt, van McCain.
Mwhehe, nice, ik zei het.
Ah ok, ja, je wil natuurlijk wel een beetje goed voor de dag komen en zo. Gekookte? Die heb ik vervangen in mijn voeding met bonen. Dus geen idee.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Misschien waren ze dan uitverkocht maar ik kon niets vinden of ik had toch mijn bril moeten opzetten.![]()
Kun je die aardappelkruiden nou eigenlijk ook op gekookte aardappels doen? Of wordt het dan smerig?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |