abonnement Unibet Coolblue
pi_116448383
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 05:40 schreef Selestha het volgende:

[..]

Nightmare vind ik tot nu toe niet echt veel moeilijker en ik heb net de eerste act klaar.
Het wordt dan ook pas een beetje moeilijk vanaf Inferno Act II, en echt moeilijk vanaf Inferno Act III. :)
pi_116448813
Goh, permafreeze met een wizard vinden ze niks. Maar nu gaan ze het toch eenvoudiger maken om monsters te permafreezen... :')

quote:
Blizzard heeft in en nieuwe post uitgelegd wat ze van plan zijn met crowd control in de nog te releases 1.0.5-patch voor Diablo III. Op dit moment worden die skills zwakker gemaakt als je op een moeilijker niveau speelt, maar dat wordt straks wat eerlijker gedaan.

In plaats van stomweg een basisimmuniteit aan monsters te geven wordt er nu gekeken naar hoevaak en hoe snel je desbetreffende spreuken gebruikt. De immuniteit verandert dus met hoe je speelt. Een voorbeeldje:

Een tovenaar gebruikt Frost Nova en bevriest een elite-monster voor drie seconden. Hierdoor krijgt het slachtoffer 30% immuniteit omdat deze per seconde crowd control 10% immuniteit krijgt. Als het ontdooit is krijgt het monster meteen een Horrify van vier seconden van een medespeler. De basis was op dat moment 30% en in plaats van vier seconden wordt het monstertje bang voor 2,8 seconden. En daarbovenop wordt hij 58% immuun door de 28% die Horrify toevoegt aan zijn immuniteit. Stel er zou daarna 5 seconden niets meer gebeuren, dan zakt deze immuniteit met 5x10%: elke seconde dat een monster niet onder invloed is van crowd control zorgt voor een verlaging van de immuniteit. Hij is na die vijf seconden weer terug bij 8%. Elitemonsters krijgen een maximale immuniteit van 65%, zodat ze niet volledig immuun kunnen zijn.

Spammen van crowd control heeft dus geen nut, je moet rustiger je aanvallen doen. Elke crowd control-aanval zorgt dus voor meer immuniteit, maar elke pauze zorgt dat deze weer afneemt. Op deze manier wil Blizzard crowd control weer zinnig maken op de hogere moeilijkheidsgraden in plaats van onbruikbaar omdat monsters er immuun voor kunnen zijn.
Crowd control in Diablo III
pi_116448937
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 08:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
Goh, permafreeze met een wizard vinden ze niks. Maar nu gaan ze het toch eenvoudiger maken om monsters te permafreezen... :')

[..]

Crowd control in Diablo III
Als ik het zo lees gaan ze nu toch juist permafreeze beperken?

Overigens zou ik Wizard niet vertalen me tovenaar in een stuk waarin je verder wel gewoon de termen uit de game hanteert en smijt met Engelstalige termen uit het genre, Fok! games. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_116448972
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 08:19 schreef Monolith het volgende:

[..]

Als ik het zo lees gaan ze nu toch juist permafreeze beperken?

Overigens zou ik Wizard niet vertalen me tovenaar in een stuk waarin je verder wel gewoon de termen uit de game hanteert en smijt met Engelstalige termen uit het genre, Fok! games. :P
Nee, de max blijft gewoon -65% freeze. Maar de eerste freeze duurt wel gewoon 3 seconden, daar waar die nu dus maar 1 seconde duurt. Hierdoor heeft een wizard genoeg tijd om zijn spells te casten die de cooldowns omlaag gaan brengen (Twisters hebben ook een cast delay). Op het moment dat die 3 seconden voorbij zijn, staan er zoveel twisters te spinnen, dat de frost nova vrijwel binnen 1 seconde te spelen is. ;)
pi_116448986
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 08:22 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Nee, de max blijft gewoon -65% freeze. Maar de eerste freeze duurt wel gewoon 3 seconden, daar waar die nu dus maar 1 seconde duurt. Hierdoor heeft een wizard genoeg tijd om zijn spells te casten die de cooldowns omlaag gaan brengen (Twisters hebben ook een cast delay). Op het moment dat die 3 seconden voorbij zijn, staan er zoveel twisters te spinnen, dat de frost nova vrijwel binnen 1 seconde te spelen is. ;)
Oh er zat een mechanisme op waardoor op inferno CC naar 33% ging?
Hier heb je trouwens een uitgebreider verhaal: http://www.diablofans.com(...)owd-control-changes/ (ja ik ben alweer heel hard aan het werk :P )
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_116449002
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 08:24 schreef Monolith het volgende:

[..]

Oh er zat een mechanisme op waardoor op inferno CC naar 33% ging?
Hier heb je trouwens een uitgebreider verhaal: http://www.diablofans.com(...)owd-control-changes/ (ja ik ben alweer heel hard aan het werk :P )
http://us.battle.net/d3/e(...)rol_Changes-9_5_2012
De officiële link staat onder het FOK!Games bericht. :P

En ja. Op inferno en hell was CC maar 35%. Net als dat lifesteal ook maar 20% is. Dat zijn die geweldige hidden modifiers waar heel veel klachten over zijn. Maar goed, die waren in D1 en D2 ook al, dus dat zijn allemaal mensen die nooit eerder Diablo hebben gespeeld.

Het enige waar ik wel moeite mee hebben is de hidden modifier op Force Armor bij de wizard. :P
pi_116449015
Kort samengevat worden onze runs makkelijk omdat die mobs langer om jou heen blijven staan zodat ik ze kapot kan nuken :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_116449026
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 08:26 schreef Monolith het volgende:
Kort samengevat worden onze runs makkelijk omdat die mobs langer om jou heen blijven staan zodat ik ze kapot kan nuken :P
Yup. Want 3 seconden initieel zijn erg lang namelijk. Met jouw crits moeten dan eigenlijk alles heel snel plat liggen. :P
pi_116449172
Oh, en ook bij die weglopers wordt het veel interessanter. 3 seconden freeze, dan kunnen ze 3 seconden lopen, en dan weer 3 seconden freeze. Die update maakt het echt een veel eenvoudiger voor de frost nova builds.

Alleen wil ik wel eens weten hoe het bij goblins gaat werken, aangezien die helemaal niet te freezen waren, initieel al niet. :)
pi_116449185
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 05:40 schreef Selestha het volgende:

[..]

Nightmare vind ik tot nu toe niet echt veel moeilijker en ik heb net de eerste act klaar.
nja vorige keer lag ik met mn barbarian plat, RIP op 39 act 2 nigmtmare, omdat ik dat ook dacht, dus nu toch maar wat meer vitality erbij gegooid
pi_116449214
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 08:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
Oh, en ook bij die weglopers wordt het veel interessanter. 3 seconden freeze, dan kunnen ze 3 seconden lopen, en dan weer 3 seconden freeze. Die update maakt het echt een veel eenvoudiger voor de frost nova builds.

Alleen wil ik wel eens weten hoe het bij goblins gaat werken, aangezien die helemaal niet te freezen waren, initieel al niet. :)
Niet te freezen wel te snaren toch?

In een party van 4 zijn die gobs in act III bijna niet neer te krijgen :O (tenzij je DH's hebt)
pi_116454944
compleet mee eens, act 1 inferno is een het allemaal nog wel te doen.. act 2 daarin tegen wordt ik aardig hard geklaart door die elites.. :)
Toch maar eens even kijken of ik misschien niet als een complete idioot die packs in moet springen haha.
pi_116456557
Hijs bijna lvl100, nog 3 bars. Hele stash vol unidentified legendarys :)
pi_116457227
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 13:17 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Hijs bijna lvl100, nog 3 bars. Hele stash vol unidentified legendarys :)
Linkje naar die gast/stream?
  donderdag 6 september 2012 @ 13:57:19 #266
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_116457732
quote:
die kerel heeft best zieke gear volgens mij :')
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
pi_116457841
quote:
7s.gif Op donderdag 6 september 2012 13:57 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

die kerel heeft best zieke gear volgens mij :')
http://us.battle.net/d3/en/profile/alkaizer-1727/hero/2190
  donderdag 6 september 2012 @ 14:02:20 #268
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_116457876
za
quote:
zag em al ja _O-

Die set items zijn trouwens wel belachelijk duur :')
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
pi_116462903
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 12:22 schreef relisys het volgende:
compleet mee eens, act 1 inferno is een het allemaal nog wel te doen.. act 2 daarin tegen wordt ik aardig hard geklaart door die elites.. :)
Toch maar eens even kijken of ik misschien niet als een complete idioot die packs in moet springen haha.
Afhankelijk van je class / build is dat vaak niet de meest verstandige strategie, nee. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_116464434
quote:
Ik snap de offhand niet helemaal. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_116464894
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 16:53 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik snap de offhand niet helemaal. :P
Bijna max aan LoH, Crit hit en Str. Dps van het wapen schijnt bij off hand niet veel uit te maken ofzo. Deze stats op een 1000+ wapen zou het het beste wapen maken dat je voor barb kunt vinden (ias erbij en echt alles zit er op).
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_116465540
Whirlwind damage kijkt alleen naar de main hand. De off-hand wordt puur voor Str, LoH en crit damage gebruikt.
pi_116465575
Goldskin gevonden, en ik heb er geen behoefte aan, toch wel dragen of verkopen want de prijs tot nu toe is 3-6 miljoen ervoor :O

P.S: Ben een Noob op het gebied van items in de Auction house :$
pi_116465634
Doe eens een screenshot van het item :) ?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')