abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116150771
Paar dagen geleden heeft mijn vriendin haar telefoon uitgeleend aan een goede vriendin van haar. Het namelijk op een Samsung Galaxy S2... Haar vriendin is vervolgens naar de kermis geweest en is in een achtbaan het telefoon kwijt geraakt. Telefoon vloog uit haar zak en is op het grond ergens terecht gekomen ze heeft niks meer ervan kunnen terug vinden behalve een stuk het frontje.

Nou was mijn vriendin hier niet blij mee en die heeft toen met de ouders gesproken van haar vriendin die hebben dus een claim gedaan op hun aansprakelijkheidsverzekering. We hebben ook gebeld naar Samsung voor een offerte om hem te repareren / vervangen maar ze kunnen geen offerte opmaken uit iets dat er niet is. We hebben inmiddels een brief binnen gekregen van de verzekering en hebben het ook terug verstuurd .

Nu zegt de verzekering dat mijn vriendin aankoop nota's moet toesturen naar hun.

Nou is het zo dat ze wel het bon heeft van haar toestel maar ze heeft niet het bon van haar frontje die ze extra aangekocht had, ook heeft ze geen bon van het extra geheugenkaart die ze erbij gekocht had of een bon van de screen protector.

Wat is hiervoor de juiste oplossing? Wat als ze ook niet de bon van haar toestel had? Hoe zou het dan verder in werking gegaan zijn?

Bedankt voor de info!
pi_116150929
quote:
4s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:31 schreef SherryBerry het volgende:

Wat is hiervoor de juiste oplossing? Wat als ze ook niet de bon van haar toestel had? Hoe zou het dan verder in werking gegaan zijn?

Bedankt voor de info!
Meeste winkels kunnen bonnetjes nogmaals uitdraaien als je er heen gaat met pin bewijs (bijvoorbeeld bank afschrift). En anders is er kans dat ze alleen de telefoon terug krijgt vanuit de verzekering en dat haar vriendin de rest uit eigen zak moet betalen.
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
  woensdag 29 augustus 2012 @ 15:43:53 #3
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_116151235
quote:
Nou is het zo dat ze wel het bon heeft van haar toestel maar ze heeft niet het bon van haar frontje die ze extra aangekocht had, ook heeft ze geen bon van het extra geheugenkaart die ze erbij gekocht had of een bon van de screen protector.
Die vriendin deze paar euro gewoon zelf laten betalen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')