Hoe laat vloog hij over?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:12 schreef benx het volgende:
Iemand uit omgeving Almelo die net ook een laagvliegend legervliegtuig heeft zien vliegen? Vloog heel erg laag met wat leek op een zwarte rook wolk achter zich.
Hij leek erg op dit vliegtuig:
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/Airbus_A400M_Atlas
Die kwam niet over almelo.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:15 schreef HSG-BOMBER het volgende:
'Vliegtuig met aan boord gijzeling onderweg naar Schiphol'
Ik zag hem rond 13:58 boven beeklust park, richting Borne denk ik.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:17 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Hoe laat vloog hij over?
En in welke richting?
Dat is ook een totaal ander vliegtuig. Dit is een antiek ding, degene met de gegijzelden was een modern passagiersvliegtuig.quote:
twitter:NielsLimbeek twitterde op woensdag 29-08-2012 om 14:02:43@Hoguhugo @gsdocent ook zojuist over Doetinchem centrum legervliegtuig ter grote van boeing 737 met een flauwe bocht reageer retweet
Hier zeker niet, het neusje of beter het ontbreken ervan viel me nog op. Dat was immers wel de meest voor de hand liggende optie.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:16 schreef frumslegnulk het volgende:
Niet gewoon een Hercules? Daar vliegen er een aantal van rond bij de Koninklijke Luchtmacht.
[ afbeelding ]
Overigens is het vliegtuig uit de OP geen 'antiek ding' maar ook een Airbus, en zelfs een modernere dan de A320 uit het 'gijzelings'verhaal.
Maak eens een compositieschetsje danquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:18 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Hier zeker niet, het neusje of beter het ontbreken ervan viel me nog op. Dat was immers wel de meest voor de hand liggende optie.
twitter:SlaveToTheRock twitterde op woensdag 29-08-2012 om 14:48:01AWACS inbound voor vliegbasis gilze. hij kwam even laag over het huis heen, mooie kist reageer retweet
twitter:SGWoensdrecht twitterde op woensdag 29-08-2012 om 14:23:00NATO01, een AWACS, draait nu in het circuit van @VlbWoensdrecht reageer retweet
twitter:BPNispen twitterde op woensdag 29-08-2012 om 13:48:27@VlbWoensdrecht Vanmiddag maakt een #AWACS radarvliegtuig tussen 12 en 14 uur oefennaderingen in het circuit van #VlbWoensdrecht reageer retweet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |