ik ben niet stomquote:
heeft mevrouw weer eens vrij?quote:
dat zeg ik toch ook nietquote:
ohwja, vanmorgen was dat college waar je je te goed voor voelde he?quote:Op woensdag 5 september 2012 10:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee ik ben laat. Moet om 11.30 weg
dat is het goedquote:
ziek thuisquote:
das minder. wat is er aan de hand?quote:
koppijn buikpijn keelpijn pijn in onderrug - twijfel aan nieren - kotsen diarree. ben nu de 2e dag thuis.quote:Op woensdag 5 september 2012 10:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
das minder. wat is er aan de hand?
klinkt goed, ik zal niet je buurt komenquote:Op woensdag 5 september 2012 10:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
koppijn buikpijn keelpijn pijn in onderrug - twijfel aan nieren - kotsen diarree. ben nu de 2e dag thuis.
eensquote:Op woensdag 5 september 2012 10:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klinkt goed, ik zal niet je buurt komen
maar aan de positieve kant: je hoeft niet naar je werk
i know.quote:Op woensdag 5 september 2012 10:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
eens
kan de hele dag fokken want afleiding is oke, behalve dan dat ik amper kan lezen... omdat mn ogen half dicht zitten![]()
maar me zo beroerd voelen is niet leuk
het komt mij tevaak voorquote:Op woensdag 5 september 2012 10:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
i know.
gelukkig komt het niet vaak voor dat ik ziek ben
Nee dat is morgen pasquote:Op woensdag 5 september 2012 10:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohwja, vanmorgen was dat college waar je je te goed voor voelde he?
was ik nog maar eens studentquote:Op woensdag 5 september 2012 10:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee dat is morgen pasDus morgen vrij.
wat zoek je?quote:Op woensdag 5 september 2012 11:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zoek werk maar het is steeds niks
Best klote
valt mee,quote:
ow das wel gaaf jahquote:Op woensdag 5 september 2012 10:36 schreef lipjes het volgende:
[..]
uurtje of 6 tot een uurtje of 9.
in de voltage
ik heb ook nog ergens knikkers thuis..quote:
das jammerquote:Op woensdag 5 september 2012 11:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
valt mee,
maar sommige posten er niet als andere er zijn.
[..]
ow das wel gaaf jah
maar zat je niet bij mij in de buurt in elk geval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |