alleen al de toegangpoortjes voor je de kroeg in gaat.quote:Op maandag 10 september 2012 11:09 schreef tripack het volgende:
[..]
dat is een mooie lokatie hoorlekker modern
stappen in rotterdam nog nooit gedaan. veel opgefokte mensen dan??
ja dat neemt wel wat gezelligheid weg. maar na 4 uur gewoon stiekem doorgaanquote:Op maandag 10 september 2012 11:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
alleen al de toegangpoortjes voor je de kroeg in gaat.
Was inderdaad erg sjiek, ook daar geslapen.
Maar om 4:00 zoiets van kroegen zullen wel zo dicht gaan.
Niks minder waar, gewoon via de achteringang kun je naar binnen.
bedden slapen goedquote:Op maandag 10 september 2012 11:33 schreef tripack het volgende:
[..]
ja dat neemt wel wat gezelligheid weg. maar na 4 uur gewoon stiekem doorgaanwhehe geweldig
het is dat het zo dichtbij is anders zou ik daar ook wel een x willen overnachten
nog steeds tochquote:
meh, maar gaat de goede kant opquote:Op maandag 10 september 2012 12:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog steeds toch
ben je weer beter?
danku, maar ik vrees niet dat het snel overgaat hur, ik heb al jaren bijna dagelijks koppijnquote:Op maandag 10 september 2012 12:21 schreef tripack het volgende:
beterschap dan voor de laatste loodjes
quote:Op maandag 10 september 2012 12:17 schreef Moeraskat het volgende:
igg geen buikgriep meer. wel koppijn
quote:
katten die blazen zijn toch meestal boos?quote:
das waar...quote:Op maandag 10 september 2012 15:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
katten die blazen zijn toch meestal boos?
nou moet ik pissen...quote:
nou enquote:Op maandag 10 september 2012 15:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
katten die blazen zijn toch meestal boos?
eenden plassen niet zomaar.quote:
ben jij beaus dan?quote:
somsquote:
neuh, ik ben niet boos, ik voel me best goedquote:Op maandag 10 september 2012 16:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
soms![]()
tegenwoordig ben ik numb
en jij?
quote:Op maandag 10 september 2012 16:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neuh, ik ben niet boos, ik voel me best goed
wat een baas is het tochquote:
kak film vond ik hetquote:
de film is niet zo geweldig als dat veel mensen zeggen, maar ik vond hem toch best leukquote:
ik dacht dat ie liever zou zijnquote:Op maandag 10 september 2012 16:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de film is niet zo geweldig als dat veel mensen zeggen, maar ik vond hem toch best leuk
juist nietquote:Op maandag 10 september 2012 16:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik dacht dat ie liever zou zijn
ik heb het toch zomaar gedaanquote:
das lef hebbenquote:
bluh vond het niet leuk.quote:Op maandag 10 september 2012 16:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
juist niet
ik dacht dat het echt een bad ass zou zijn
ik ben wel liefquote:Op maandag 10 september 2012 16:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
bluh vond het niet leuk.
teddy's zijn lief normaal
jij bent geen tedquote:
op stagequote:Op maandag 10 september 2012 16:28 schreef Moeraskat het volgende:
waar is de caviacupcakegooiert AKA 4EBE?
oooooooohquote:
Ja, soms moet je gewoon lef hebben in je leven, zoals zonder kaartje bij de paralympics proberen binnen te komenquote:
Mijn neus kriebeldequote:Op maandag 10 september 2012 16:28 schreef Moeraskat het volgende:
waar is de caviacupcakegooiert AKA 4EBE?
voor het geval dat je gaat niesen... Gezondheidquote:
hai poepiequote:
OOOOOH STOUT!quote:Op maandag 10 september 2012 16:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, soms moet je gewoon lef hebben in je leven, zoals zonder kaartje bij de paralympics proberen binnen te komen![]()
Dank u wel, bijzonder attent van uquote:Op maandag 10 september 2012 16:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
voor het geval dat je gaat niesen... Gezondheid
Oh haiquote:
goed gekekenquote:Op maandag 10 september 2012 17:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dank u wel, bijzonder attent van u
[..]
Oh hai
Ik keek heel toevallig nog even terug in deze sc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |