quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil jeWel even zorgen voor genoeg servetjes en plastic bordjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
Zul je net zien dat niemand kipkluifjes lustBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
komen er negers?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel even zorgen voor genoeg servetjes en plastic bordjes_!
Zul je net zien dat niemand kipkluifjes lust
Nee,quote:
je woont in den haag: kijk op straat zou ik zeggenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee,
wel twee zwangere vrouwen![]()
Ik zou niet weten waar ik negers vandaan moet toveren
Hier voornamelijk blanke bejaarden, blanke babyboomers, turken en mocro'squote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je woont in den haag: kijk op straat zou ik zeggen
en anders wil je wel helpen met die kluifjes
Goed in de keuken dusquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Teveel eer
Maar sowieso koken![]()
Er komen ook nog gefrituurde knoflook kipkluifjes met naar keuze sateh of chilisaus
ok, geregeld danquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Morgenavond
Cheesecake moet eerst minimaal 12 uur in de koelkast
sowieso als jij kooktquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hier voornamelijk blanke bejaarden, blanke babyboomers, turken en mocro's![]()
Negers meer in het centrum denk ikDie vinden het hier te saai en te stil.
Ja ik weet dat ik altijd wel op jou kan rekenen als ik die kipkluifjes niet kwijt raak
verkruimelde lange vingers en gesmolte boter. Taart hoefde ook niet in de ovenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat klinkt ook lekker![]()
Ben wel van de yoghurt met fruitsmaakjes
Waar heb je de bodem van gemaakt?
Ahhh lange vingersquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:25 schreef tripack het volgende:
[..]
verkruimelde lange vingers en gesmolte boter. Taart hoefde ook niet in de oven
welke wijk dan in Den Haagquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hier voornamelijk blanke bejaarden, blanke babyboomers, turken en mocro's![]()
Negers meer in het centrum denk ikDie vinden het hier te saai en te stil.
Ja ik weet dat ik altijd wel op jou kan rekenen als ik die kipkluifjes niet kwijt raak
Hehe jij kwam ook uit DH ja?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:27 schreef tripack het volgende:
[..]
welke wijk dan in Den Haag
is en blijft mijn stadje
ik heb in transvaal gewoont en in rustenburg oostbroek.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hehe jij kwam ook uit DH ja?
Welke wijk?
Ik woon dicht bij de Uithof
Oh wel een vrij normaal beeld hoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:37 schreef tripack het volgende:
[..]
ik heb in transvaal gewoont en in rustenburg oostbroek.
haha ben benieuwd wat voor soort beeld je nu van me hebt![]()
ja parkeren was best lastig toen al. nu nog meer.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh wel een vrij normaal beeld hoor
Transvaal hebben ze best leuke huizen btw
Lijkt me moeilijk met parkeren, of valt dat wel mee?
Transvaal is sowieso op zn kop gezet en ze hebben echt heel veel nieuwbouw..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:39 schreef tripack het volgende:
[..]
ja parkeren was best lastig toen al. nu nog meer.
bedoel je die nieuwe huizen die ze gebouwd hebben?
daar woont me pa nu ook, maar wel aan de andere kant denk ik. hij woont in de buurt van de zuiderparklaanquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Transvaal is sowieso op zn kop gezet en ze hebben echt heel veel nieuwbouw..
Sowieso de Kempstraat..
Ik woon eigenlijk ook wel vrij dicht bij het Zuiderpark
Ik woon meer aan de kant van de Leyweg richting Westlandquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:42 schreef tripack het volgende:
[..]
daar woont me pa nu ook, maar wel aan de andere kant denk ik. hij woont in de buurt van de zuiderparklaan
regio dordrechtquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik woon meer aan de kant van de Leyweg richting Westland
In welke regio woon jij nu dan?
Ja dat zal welquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:47 schreef tripack het volgende:
[..]
regio dordrechtin de hoeksche waard
heeeel anders dan het drukke den haag
haha ja viel opzich wel meequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat zal wel
Al vind ik dat drukke wel meevallen
Ik woon ook gelukkig niet in het centrum.
Dat zou ik minder chill vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |