nog 2 dagen tot het weekendquote:
kan niet wachtenquote:
volgende week heb ik 3 dagen weekendquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:22 schreef tripack het volgende:
[..]
kan niet wachten![]()
nog 3 weken en dan lekker lang weekend weg
zwaar leven heb je toch...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zit al in de trein mehehstom college eerder afgelopen
Ja wel hèquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
zwaar leven heb je toch...
voor de 2e keer deze week van werkplek gewisseld...
jij bent ook niet snel tevreden met je werkplekquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
zwaar leven heb je toch...
voor de 2e keer deze week van werkplek gewisseld...
nope, maar denk dat ik hier weer voorlopig even zitquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:40 schreef tripack het volgende:
[..]
jij bent ook niet snel tevreden met je werkplek![]()
je hebt een mooi uitzicht?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nope, maar denk dat ik hier weer voorlopig even zit
Uitzicht is er op achteruit gegaan.... maar zit nu wel weer bij een raam dat open kanquote:
en is die geluktquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goede morgen,
Perfect tijdstip om cheesecake te maken
Oh hai, cheescake in de ovenquote:
looks goodquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh hai, cheescake in de oven
[ afbeelding ]
Komt nog appeltaart bij, maar ik denk dat het handig is als ik die morgenmiddag ga maken
Dat klinkt ook lekkerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:35 schreef tripack het volgende:
[..]
looks good
nog nooit zo'n taart gemaakt
laatst wel zelf mango yoghurt taart gemaaktwas goed te doen
Morgenavondquote:
Tegen eventueel lekken, het is nog niet gebeurd, maar die springvorm is niet echt waterdicht.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:37 schreef gianni61 het volgende:
waarom staat je springvorm in een ovenschaal en erachter nog een ovenschaal?
ik zou een 24kitchen programma beginnen als ik jou wasquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tegen eventueel lekken, het is nog niet gebeurd, maar die springvorm is niet echt waterdicht.
Die schaaltjes daarachter zijn gevuld met water.
Dat maakt de lucht wat vochtiger, zodat de oppervlakte van de cheesecake niet gaat barsten,
zoals dat hier wel is gebeurd:
[ afbeelding ]
Teveel eerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou een 24kitchen programma beginnen als ik jou was
ik wil jequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Teveel eer
Maar sowieso koken![]()
Er komen ook nog gefrituurde knoflook kipkluifjes met naar keuze sateh of chilisaus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |