Kloptquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je bent wel meer afgevallen of niet? Leek in ieder geval zo op een paar foto's van je in LIF.
Bij jou is het toch altijd 30+?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:13 schreef Rossdale het volgende:
Toen het 30+ was leefde ik zowat op raketjes (pun intended) ipv op normaal eten, was ook meteen een kilo kwijt
Ach, je moet het jezelf ook niet te moeilijk maken. Een streng regime werkt alleen maar averechtsquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
KloptLeuk om te horen dat dat je is opgevallen, alleen is daar ook weer wat van bij. Met dat hete weer at ik bijna niets en als ik dan wat ging eten was het wat iets makkelijks of ijsjes.
Binnenkort maar weer naar de sportschool.
Als er een groot gat in zit heeft het weinig nut hequote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:23 schreef dreamzk het volgende:
Hoezo kan ik mijn fietsband niet oppompen? Draai het ventiel los en dat metalen stukje ook, dan begin ik te pompen als een gek maar er komt maar geen lucht in. Wordt helemaal gek ervan.
Ja dat had jij ook echt nodig hoor fatty.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:18 schreef dreamzk het volgende:
Ga 7 weken naar Azie, 5 kilo afgevallen
Misschien met je mond proberen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:23 schreef dreamzk het volgende:
Hoezo kan ik mijn fietsband niet oppompen? Draai het ventiel los en dat metalen stukje ook, dan begin ik te pompen als een gek maar er komt maar geen lucht in. Wordt helemaal gek ervan.
Frans ventiel als ik zo lees? ff dat metalen ding keer goed indrukken.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:23 schreef dreamzk het volgende:
Fietsband niet lek, paar retards hebben alle ventieltjes losgedraaid van alle fietsen in het fietsenrek voor mn huis. Zal zo mn huisgenoot maar wakker maken en vragen of ie me kan helpen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als er een groot gat in zit heeft het weinig nut he
Daar gaat mn zelfvertrouwen. Ik maar denken dat ik dun was maar ondertussen was ik gewoon al die tijd dikquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat had jij ook echt nodig hoor fatty.
Was de vrachtwagen medium of well done?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:27 schreef KneusTeun het volgende:
Gister in Germany nog schnitzel gegeten! met een kleine vrachtwagen met ui eroverheen en een spiegelei!
Heeft ie dan niet zo'n verloopnippel nodig?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:28 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Frans ventiel als ik zo lees? ff dat metalen ding keer goed indrukken.
Ligt eraan welke pomp je hebt, er zijn tegenwoordig wel genoeg pompen die op alle drie passen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heeft ie dan niet zo'n verloopnippel nodig?
Eerder is het me wel gelukt, daarom snap ik er niks vanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heeft ie dan niet zo'n verloopnippel nodig?
Hij was nog wel een beetje rood van buiten.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Was de vrachtwagen medium of well done?
Is wel iets voor de nieuwe dubbel cd. Jammer dat Prof. Ross de op weer heeft veranderdquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:32 schreef Michhas het volgende:
Nippels en pompen.
Goed gesprek alhier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |