Nope daarom zei ik ook dat het competitief wel leuk kan zijn maar niet in pubs.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:19 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Heb je vroeger wel eens competitief CS gespeeld?
Dus je hebt geen idee waar je over praatquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nope daarom zei ik ook dat het competitief wel leuk kan zijn maar niet in pubs.
Jawel dat het in pubs kut is omdat iedereen maar wat loopt te sproeien.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:22 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Dus je hebt geen idee waar je over praat
Haha nee, was wel grappig eigenlijk dat ze zo op elkaar lekenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
True
Nope, mijn xbox gister niet aangeraakt. Te druk met klussen aan onze nieuwe badkamer. Heb je mijn poppetje weer nagemaakt zeker?
Denk dat ik op Stoma na de meeste FPS games heb gespeeld van iedereen hier dus heb er wel een beetje verstand van. Heb vroeger ook wel CS gespeeld maar ik vond UT toch veel tofferquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:42 schreef Pixell het volgende:
Stef je praat te veel over dingen waar je geen verstand van hebt
Welke allemaal dan he?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk dat ik op Stoma na de meeste FPS games heb gespeeld van iedereen hier dus heb er wel een beetje verstand van. Heb vroeger ook wel CS gespeeld maar ik vond UT toch veel toffer
en je moet nog 24 wordenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk dat ik op Stoma na de meeste FPS games heb gespeeld van iedereen hier dus heb er wel een beetje verstand van. Heb vroeger ook wel CS gespeeld maar ik vond UT toch veel toffer
Ik heb niet veel verschilldende fps games gespeeld.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mijn troll was wel redelijk succes volquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:05 schreef PierreTT het volgende:
Goeie discussie weer![]()
MW2 met SoldBommen gooien
Jaja, en nu zeggen dat het een troll is, je lijkt kk of nick welquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mijn troll was wel redelijk succes vol
Maar misschien was dat juist wel de troll? Trollception.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jaja, en nu zeggen dat het een troll is, je lijkt kk of nick wel
Watquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee hoor zo simpel ben ik nietquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En nu in het Nederlands aubquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Werken iets wat jij niet wil he?
idd net zo kinderachtig als KKquote:
Nee, ik drink altijd zwart, extra sterk. Zijn van die DE-machines, als je niet extra sterk doet is het echt niet te doen. Funfact hierbij is dat Freek nog koffiedrinkapprentice is. Hij drinkt het nog met een wolkje melk. Ach, hij is nog jong, en de vooruitzichten zijn goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |