Foto's van de bruiloft 1-4-2012:quote:Na Barbies Bruiloft is RTL 5 vanaf dinsdag 28 augustus terug in het roerige leventje van Barbie en Michael.
In Barbies Baby worden de newly weds elke dinsdagavond om half 9 gevolgd tijdens de spannende periode voor, tijdens en na de bevalling van hun dochtertje.
Goed bezig!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:41 schreef MissJ het volgende:
ik ben even zo brutaal geweest om de OP aan te passen
dank jequote:
Ik zag het niemand drinken, maar ik zag het hem ook niet neerzetten toen hij binnenkwam.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien was het van hem? Of zag je het haar drinken?
Ja, idd. Bij hoge bloeddruk is het gewoon misplaatst om zoiets te drinken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zag het niemand drinken, maar ik zag het hem ook niet neerzetten toen hij binnenkwam.
Nou kan hij natuurlijk al binnen zijn geweest blikje neergezet, en voor het shot nog een keer binnenkomen, en daarbij het blikje vergeten zijn, maar het stond behoorlijk vreemd.
Niet alleen bij een hoge bloeddruk, als je zwanger bent is zo'n dosis cafeïne (en suiker) gewoon heel erg slecht, de cola was al op de grens, en dan ook nog eens light...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, idd. Bij hoge bloeddruk is het gewoon misplaatst om zoiets te drinken.
Is light slechter dan gewone cola?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet alleen bij een hoge bloeddruk, als je zwanger bent is zo'n dosis cafeïne (en suiker) gewoon heel erg slecht, de cola was al op de grens, en dan ook nog eens light...
Het effect van aspartaam op het ongeboren kind staat wat meer ter duscussie dan voor volwassenenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is light slechter dan gewone cola?
Okee, weer wat geleerd, thanksquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het effect van aspartaam op het ongeboren kind staat wat meer ter duscussie dan voor volwassenen
En dan ben ik geen alu-hoedje
Ik wist niet dat het verplicht was hiernaar te kijken. gelukkig heb ik dat uit mezelf gedaan en heb ik aan die dwangplicht voldaan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:42 schreef Iwanius het volgende:
Ik hoop dat het stopzetten van deze realityserie een voorbeeld wordt voor alle nog op stapel staande realityshows die men wil gaan maken of uitzenden. Wij de kijker zijn het allemaal een beetje zat deze fake/script gerelateerde programma's.
Prachtig, ze kan niet eens een hond opvoedenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:42 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vind haar wel mooi zwanger trouwens.
Dus?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Prachtig, ze kan niet eens een hond opvoeden
ja, dus, om een hond op te voeden moet je lelijk zijn?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Prachtig, ze kan niet eens een hond opvoeden
VOlgens mij legt hij ze leuter gewoon in Hettys opening..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:25 schreef Skaai het volgende:
Een dag niet gestofzuigd is een dag niet geneukt!
vond haar koppie aardig pafferig, geeft niks, maar mooi, mwoah. Kwa buik wel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:42 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vind haar wel mooi zwanger trouwens.
Dit inderdaad. En ook zonder enige controle gooien ze dat ding gelijk wegquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:38 schreef amaranta het volgende:
Volgens mij zat er gewoon geen water in de senseo tank.
Sjesus zeg en dan een kind op de wereld zetten, die mag haar eigen luier verschonenquote:
Vooral die wimpers jaquote:
Same herequote:Op woensdag 5 september 2012 07:59 schreef mascara-klodder het volgende:
Omg, ik zapte gisteren langs en kon gewoon niet stoppen met kijken
Het verbaast me al niet eens meer...quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:13 schreef purebliss het volgende:
Schijnt dat ze ookalweer flink op stap is geweest! Tja kind is tenslotte ook al weer een week oud he? Omg
Ja inderdaad, snap niet dat dat zo ontzettend belangrijk voor iemand kan zijn dat uitgaan en drinken! Toen ik nog in mijn kraamtijd zat had ik echt geen behoefte om met zo'n jumbo maandverband tussen mijn benen naar de disco te gaan! hahah! En ach die vent heeft toch ook vakantie, laat hem lekker een drankje drinken met zijn zwager, niks mis mee.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het verbaast me al niet eens meer...
Haar keuze voor flesvoeding zal ook niet alleen gebaseerd zijn op het feit dat ze het gênant vindt in het openbaar te voeden, maar volgens mij telt de behoefte aan alcohol ook behoorlijk mee, en dat laat zich niet met borstvoeding combineren.
Ze gedraagt zich sowieso als een alcoholprobleem in de maak; als je zo tekeer gaat dat je partner een paar drankjes opheeft omdat jij door je zwangerschap niet mag drinken dan moet je je alcoholbehoefte eens onder de loep leggen.
Maar goed, dat was in Oh Oh Cherso ook al duidelijk, ze kan niet normaal met drank omgaan, ze moet zuipen tot ze lam is.
dat gaat toch vanzelf? net als bij een kindquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:34 schreef ZuidGrens het volgende:
Ze moeten dat beest gewoon opvoeden
Ik vond dat ook zo raar. Elke keer maakt ze ruzie als hij wat drinkt. Kom op zeg. Die jongen is ook op vakantie. Vraag me af hoe ze het doet nu ze is bevallen, zal ze elke dag lam zijn?quote:Op woensdag 5 september 2012 11:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze gedraagt zich sowieso als een alcoholprobleem in de maak; als je zo tekeer gaat dat je partner een paar drankjes opheeft omdat jij door je zwangerschap niet mag drinken dan moet je je alcoholbehoefte eens onder de loep leggen.
Maar goed, dat was in Oh Oh Cherso ook al duidelijk, ze kan niet normaal met drank omgaan, ze moet zuipen tot ze lam is.
Ja op zaterdag. Weet alleen niet meer hoe laat.quote:Op woensdag 5 september 2012 00:42 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik ben het vergeten te kijken.
Wordt het nog herhaald? (RTL Gemist werkt hier niet)
Ik heb niet eens tieten maar mij lijkt het dat siliconen niet lekken en er dus niets schadelijks vrijkomt.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:24 schreef ZuidGrens het volgende:
Misschien een domme vraag, maar kan je wel borstvoeding geven wanneer je neptieten hebt? Ik bedoel, ik heb (helaas) geen ervaring met neptieten, maar kunnen er dan geen schadelijke stoffen vrij komen of zo? Misschien een domme vraag, maar ik dacht er net even aan
Dat zei ik ook of in ieder geval iets van die strekking op pagina 2 van dit topic. Hij doet echt zijn best voor haar, en zij behandelt hem als voetveeg. Verwen nest vind ik het maar die Barbiequote:Op woensdag 5 september 2012 13:57 schreef CookieTime het volgende:
Ik kwam de eerste aflevering ook tegen tijdens het zappen, en samen met mijn vriend als 2 sneutjes helemaal afgekeken alleen de laatste afl. gemist ivm debat.
Wbt de vriend van Barbi, het is absoluut niet mijn soort man/persoon maar ik vind hem eigenlijk best een aardige kerel op zijn eigen manier.
Vind ik ook.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:57 schreef CookieTime het volgende:
Ik kwam de eerste aflevering ook tegen tijdens het zappen, en samen met mijn vriend als 2 sneutjes helemaal afgekeken alleen de laatste afl. gemist ivm debat.
Wbt de vriend van Barbi, het is absoluut niet mijn soort man/persoon maar ik vind hem eigenlijk best een aardige kerel op zijn eigen manier.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Vooral die wimpers jaHeb ik vol verbazing (en afschuw) naar zitten staren
![]()
Bedoel, nepwimpers zijn niet eens zo erg. Maar zo'n half ding erop plakken??
quote:Op woensdag 5 september 2012 08:57 schreef pamper het volgende:
[..]
Same hereWat ziet haar haar er trouwens gek uit.. Half afgevreten door ratten en aangevuld met extensions? Maargoed, das natuurlijk niet het enige wat er raar uit ziet bij haar
en het ergste is het zal haar ook nog handenvol geld kosten om zichzelf zo lelijk te laten uit zienquote:Op donderdag 6 september 2012 08:03 schreef Dandilion het volgende:
Barbie zou gewoon eens een make under moeten krijgen. Zonder al die make up en extentions zit er best een leuke meid in ( denk ik )
spinnenwimpersquote:Op donderdag 6 september 2012 00:17 schreef Madame_Paon het volgende:
Ze maakt zichzelf ook gewoon heel lelijk.![]()
Als iemand haar make-up doet, zoals bij haar bruiloft, ziet ze er echt veel mooier uit.
Maar ze lijkt te denken dat een oranje huid, spinnenwimpers en grijzige lipstick mooi zijn.
Jep, ze is pas net 21quote:Op donderdag 6 september 2012 10:01 schreef sherezade het volgende:
dat is ze nog niet, ze is net pas de 20 gepasseerd
Echt gewoon te ergquote:Op donderdag 6 september 2012 10:15 schreef sherezade het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
woorden schieten tekort
ja idd maarja deze is ook flink gesoept .....zou wel eens de pic willen zien van deze onbewerktquote:Op donderdag 6 september 2012 10:22 schreef DjinN het volgende:
[..]
Echt gewoon te erg
En dat terwijl ze er ook zo uit kan zien:
[ afbeelding ]
Het zijn die graflelijke wenkbrauwen en die vreselijke lippenstift die het altijd zo enorm lelijk maken bij haar
nogal ja!quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:45 schreef pleeborstel het volgende:
Dat gooien met eten in het restaurant is zo aso
Wat? Zijn er mensen die in een restaurant met eten gooien?quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:45 schreef pleeborstel het volgende:
Dat gooien met eten in het restaurant is zo aso
Was op vakaaaansie. In het, all you can eat dus we kunnen er ook mee gooien, restaurant.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:09 schreef znarch het volgende:
[..]
Wat? Zijn er mensen die in een restaurant met eten gooien?
Nou denk ik dat het type restaurant waar zij naartoe gaat toch geen tent is waar ik kom maar toch.
Aha, een all you can eat tentquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
Was op vakaaaansie. In het, all you can eat dus we kunnen er ook mee gooien, restaurant.
By the way, dat zij mocht vliegen zo hoog zwanger.
Het was een all inclusief vakantie. Beter dan toen in Mexico.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:17 schreef znarch het volgende:
[..]
Aha, een all you can eat tentverassend
Ik vind ze allemaal wel sympathiek. Die vrienden van Michael ook, die Patrick en die Michael Taal. Zien er allemaal nogal ruig uit maar zijn volgens mij wel prima gasten.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:07 schreef amaranta het volgende:
Ik twijfel een beetje over wat ik van de zus van MIke vindt.
Ze komt nogal camerageil over, maar aan de andere kant lijkt ze me wel sympathiek. Doet zich ook dom voor, maar is volgens mij niet zo dom als dat ze zich voordoet.
Haar vent lijkt me ook wel prima.
Hoe oud is hun dochter? Echt een sneu kind, eten op de grond in het restaurant en nog een fiep....
maar Michael komt wel met argumenten. Hij is niet zo dom hoor.quote:Op maandag 10 september 2012 02:42 schreef Madame_Paon het volgende:
Ze is gewoon nog dommer dan Bonnie St. Claire.![]()
Bij Barbie's bruiloft vond ik dat Michael best vaak kwaad werd, maar ik kan me nu heel goed voorstellen dat je kwaad wordt als je met iemand als Barbie moet samenleven.
Wat een prinsesje zeg.
Hij moet niks, heeft er zelf voor gekozen.quote:Op maandag 10 september 2012 02:42 schreef Madame_Paon het volgende:
Ze is gewoon nog dommer dan Bonnie St. Claire.![]()
Bij Barbie's bruiloft vond ik dat Michael best vaak kwaad werd, maar ik kan me nu heel goed voorstellen dat je kwaad wordt als je met iemand als Barbie moet samenleven.
Wat een prinsesje zeg.
Dit.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:42 schreef Mascleta het volgende:
EDIT: pffff. is het reclame, schakel je naar het voetbal, is het binnen tien minuten 1-1
Tja. interlands van Nederland buitenom een eindronde kunnen me toch niet zoveel interesseren. Ben inmiddels ook al weer overgeschakeld naar België - Kroatie. stuk spannender, en België een keer weer op het WK zou toch leuk zijn!quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:44 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dit.![]()
Waarom moet die wedstrijd nou per se vandaag zijn?
best bijzonder.quote:
Ach dat het niet gewoonlijk is... maar wat maakt het eigenlijk ook uit ?quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:11 schreef StephanL het volgende:
Lekker hoor, shoarmatje in het ziekenhuis
Het stinkt een uur in de wind.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:17 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
[..]
Ach dat het niet gewoonlijk is... maar wat maakt het eigenlijk ook uit ?
Wat voor baan had die Michel eerst eigenlijk ?
Het is toch eigenlijk triest dat je voor zo iets tegenwoordig een vergunning aan moet vragen ?quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:31 schreef StephanL het volgende:
Zouden ze een vergunning hebben voor alles?
Jaquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:51 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
[..]
Het is toch eigenlijk triest dat je voor zo iets tegenwoordig een vergunning aan moet vragen ?
Schilder toch? Dat zei hij volgens mij toen bleek dat hij de nis in het babykamertje niet goed gemeten had.... hij was schilder hij kon niet metenquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:20 schreef StephanL het volgende:
[..]
Het stinkt een uur in de wind.
Stukadoor was hij, als ik mij niet vergis.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:39 schreef kwiwi het volgende:
twee druppels? dat zei ze helemaal niet.
Ik wou al zeggen: dat gaat toch normaal niet zoquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:40 schreef Starlie het volgende:
Dat Michael al die boodschappen moet doen is echt voor de show!
Mijn zus kreeg ook een lijstje van de kraamhulp, en toen is mijn zwager ook alles gaan halen. Dus zo raar vind ik het niet eigenlijkquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen: dat gaat toch normaal niet zo
Maar het is toch niet zo dat de man dat perse moet doen? Ik bedoel barbie had prima zelf naar de winkel gekund nog zo te zien.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:42 schreef Lady-Morgana het volgende:
[..]
Mijn zus kreeg ook een lijstje van de kraamhulp, en toen is mijn zwager ook alles gaan halen. Dus zo raar vind ik het niet eigenlijk
Nee dat hoeft de man niet te doen, als je zelf nog alles kan. Maar was hij het verplicht dan?quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar het is toch niet zo dat de man dat perse moet doen? Ik bedoel barbie had prima zelf naar de winkel gekund nog zo te zien.
Ze wist toch dat het zou worden uitgezonden na de bevalling.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:45 schreef Starlie het volgende:
Nou lekker zeg dat ze nu al die naam bekend maken!
Persoonlijk vind ik het leuker omdat nog geheim te houden tot dat het geboren is. Denk dat mijn ouders enz. dat ook leuker zouden vinden!quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ze wist toch dat het zou worden uitgezonden na de bevalling.
En daarbij, sommige mensen doen niet zo geheimzinnig over de naam.
In Spanje is het bijvoorbeeld heel normaal om voor de bevalling de naam bekend te maken.
Ik heb het ook tegen niemand gezegd.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:46 schreef Starlie het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het leuker omdat nog geheim te houden tot dat het geboren is. Denk dat mijn ouders enz. dat ook leuker zouden vinden!
Mijn vader heeft onderweg naar het ziekenhuis de auto aan de kant gezet en toen hebben ze pas besloten hoe ik ging hetenquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb het ook tegen niemand gezegd.
Maar in mijn familie wist ik bij alle geboortes al ruim van te voren hoe het kind zou heten.
zo kan het ook jaquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mijn vader heeft onderweg naar het ziekenhuis de auto aan de kant gezet en toen hebben ze pas besloten hoe ik ging heten
Hou op, ik heb mn vierjarige zondag verteld dat een baby niet uit je kont komtquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:59 schreef kwiwi het volgende:
komt toch uit je gatweet ze wel welk gat?
quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hou op, ik heb mn vierjarige zondag verteld dat een baby niet uit je kont komt
Dat vroeg ze me namelijk, of baby's uit je kont kwamen... ik..uh...nee, niet uit je kont. Ze komen uit je plasser
Moet je je even indenken dat het niet lukt en dat er een stalen zuignap op wordt gezet. Met aan de andere kant een ketting, en dat de dokter dan heeeeeel hard eraan trekt..quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:08 schreef Starlie het volgende:
Ik vind die moeder zooo aandoenlijk!
Ja kijk maar naar "De gelukkige huisvrouw" ik zat die film echt met samengeknepen benen te kijken... IEUWWW Dat knip geluid...quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
Moet je je even indenken dat het niet lukt en dat er een stalen zuignap op wordt gezet. Met aan de andere kant een ketting, en dat de dokter dan heeeeeel hard eraan trekt..
Of een tangquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
Moet je je even indenken dat het niet lukt en dat er een stalen zuignap op wordt gezet. Met aan de andere kant een ketting, en dat de dokter dan heeeeeel hard eraan trekt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou gisteren vertelde iemand wat haar docent op de middelbare had gedaan tijdens seksuele voorlichting oid: een tissue gepakt, gaatje in geprikt: dit is een vagina. Scheurt tissue vervolgens helemaal doormidden: en zo ziet het eruit na een bevalling.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:09 schreef Starlie het volgende:
[..]
Hahaha ja ik ga er elke avond even naar kijken
Ja preciesquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:11 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja kijk maar naar "De gelukkige huisvrouw" ik zat die film echt met samengeknepen benen te kijken... IEUWWW Dat knip geluid...
M'n moeder ging in een melige bui even vertellen dat m'n oma bij de bevalling "from hole to hole" ingescheurd wasquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou gisteren vertelde iemand wat haar docent op de middelbare had gedaan tijdens seksuele voorlichting oid: een tissue gepakt, gaatje in geprikt: dit is een vagina. Scheurt tissue vervolgens helemaal doormidden: en zo ziet het eruit na een bevalling.
Schijnt indruk te hebben gemaakt
Wat mooi dat je dat wil! Ik ben nog in twijfel... ene moment denk ik ja ik wil zo graag moeder worden andere moment denk ik pfff ik wil nog zoveel andere dingen...quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja preciesDat was ook mijn punt waarop ik dacht no way
Nu zou ik sowieso graag adopteren, maar toch.
Je bent haar vast eeuwig dankbaarquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
M'n moeder ging in een melige bui even vertellen dat m'n oma bij de bevalling "from hole to hole" ingescheurd wasEcht, dat hoef ik niet te weten
quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:22 schreef MissJ het volgende:
omg dit is zulks een pauperrestaurant he. Heb er 1 keer per ongeluk gegeten. Echt een vreetschuur en toen kwam er tot overmaat van ramp ook nog eoa zanger a la Dries Roelvink
optreden
Ja maar dat is niet zwart of wit... dusssquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:28 schreef Lutte het volgende:
Wat onder dat zeil ligt is mooier hoor.
Ik vind het op zich wel dat het handig is om te weten dat bevallen niet alleen inhoudt dat je 1 keer moet persen en daarna weer verder kan gaan met feestenquote:Op woensdag 19 september 2012 12:11 schreef purebliss het volgende:
Ik vind die moeder sowieso irritant, wat een bemoeial dat ze dat zo opdringt dat samantha naar een bevalling moet kijken. Ik heb dat ook niet gedaan hoor. Ik denk dat je door dit soort films te kijken alleen maar bang word om te bevallen. Vond het ook erg irritant dat ze zich zo opdrong met vragen stellen, 'Ja, dan komt ze bij mij om te vragen, van mamma is dat echt zo? En doet dat echt zoveel pijn'. Laat dat kind lekker met rust, ze komt er vanzelf wel achter.
Elke bevalling is anders en er is geen film die je daarop kan voorbereiden.
Het lijkt me heerlijk om je verder niks erbij te kunnen voorstellen, 1 x persen is natuurlijk het andere uitsterste. Maar het uitscheuren, die pomp, eendenbek enz. Dat had ik liever ook niet willen wetenquote:Op woensdag 19 september 2012 12:11 schreef purebliss het volgende:
Ik vind die moeder sowieso irritant, wat een bemoeial dat ze dat zo opdringt dat samantha naar een bevalling moet kijken. Ik heb dat ook niet gedaan hoor. Ik denk dat je door dit soort films te kijken alleen maar bang word om te bevallen. Vond het ook erg irritant dat ze zich zo opdrong met vragen stellen, 'Ja, dan komt ze bij mij om te vragen, van mamma is dat echt zo? En doet dat echt zoveel pijn'. Laat dat kind lekker met rust, ze komt er vanzelf wel achter.
Elke bevalling is anders en er is geen film die je daarop kan voorbereiden.
Nou maar als je je niet voor wil bereiden en het gewoon over je heen laat komen is daar ook niks mis mee toch? Ik had ook totaaaal niet de behoefte om er ook maar iets over op te zoeken/ dingen te vragen of te lezen of een cursus te doen. Kennelijk had zij dit ook niet. Daarom vind ik dat die moeder zich opdrong.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:34 schreef Leandra het volgende:
Barbie heeft zich op geen enkele manier voorbereid; geen pufcursus, geen boeken, geen internet, zelfs niet aan ervaringsdeskundige familie/vrienden gevraagd.
Ik denk dat haar moeder vrij goed inschat dat ze echt geen flauw idee heeft wat er gaat gebeuren.
Dit inderdaad, ze maakt zich al druk genoeg om alles wat heeft het dan voor zin om je der nog drukker om te maken. Dit is juist 1 van die dingen waar je best blanco in kan gaan, anders vergelijk je het toch maar met het filmpje en kan het ontzettend mee of tegenvallen. Hetzelfde zal het nooit zijn.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:48 schreef Beeertjee het volgende:
Maar kan toch voor sommige mensen prettiger zijn om t over ze heen te laten komen ipv alles vooraf te horen en je misschien druk maken ofzo? En ze lijkt zich al druk genoeg te maken over alcohol en haar hond..
Ik hoop voor de baby dat het geen huilbaby is, anders loopt het nog verkeerd af.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:39 schreef Geo4kant het volgende:
Dat wordt wat als dit al te lang duurt en zwaar is.. hoe moet dan straks als ze s'nachts op moeten om dat kind te voeden.
Nogal, ze trappen de hond nog net niet dood omdat hij poept.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:40 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik hoop voor de baby dat het geen huilbaby is, anders loopt het nog verkeerd af.
quote:
Seriously?quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:42 schreef Starlie het volgende:
Als ze sex hebben heeft ze meer ontsluiting dan 1cm neem ik aan
Nou heeft Barbie het formaat van z'n jodokus wel eens aangeduid, maar dat hij daar komt lijkt mij ook lichtelijk overdreven.quote:
LIkt mij ook niet jaquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou heeft Barbie het formaat van z'n jodokus wel eens aangeduid, maar dat hij daar komt lijkt mij ook lichtelijk overdreven.
Dat kind wordt een stuiterbalquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:16 schreef Madame_Paon het volgende:
Red Bull tijdens de zwangerschap?
Gewoon onbegrijpelijkquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:18 schreef Leandra het volgende:
Stress, harde buiken, een hoge bloeddruk.
Zo raar hè, als je met Red Bull staat je jumpen...
Het is al een kind verwerkt bij een ander meisje? Al zou me dat niks verbazen... maar ik wist het niet.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:20 schreef amaranta het volgende:
Weet Maik dan helemaal niks meer van de geboorte van zijn zoon. Lijkt wel alsof hij daar niet bij is geweest
Van een 4lingquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:20 schreef Lavenderr het volgende:
Moet de manager ook bijna bevallen?
Nou die hoef ik niet perse te zien hoorquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:27 schreef Madame_Paon het volgende:
De bevalling zenden ze natuurlijk pas volgende week uit.
Maximaal 3 mensen geloof ikquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:32 schreef tralalala het volgende:
Is het normaal dat heul de familie erbij gaat zitten kijken?
Nee, dat klinkt echt superstom, helemaal uit de mond van een verpleegkundige! Water breekt niet...hoewel, vliezen on the other hand ook niet, en toch zegt bijna niemand "mijn vliezen zijn gescheurd"quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:33 schreef amaranta het volgende:
Ben ik nou echt de enige die water brekenecht ontzettend stom vind klinken?
Foto stond op de schouw.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het is al een kind verwerkt bij een ander meisje? Al zou me dat niks verbazen... maar ik wist het niet.
Mijn man: die zuster zei het ook, dus het zal wel normaal zijn.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:34 schreef Poppedein het volgende:
Nee, dat klinkt echt superstom, helemaal uit de mond van een verpleegkundige!
dat doen ze echt pas op het laatste moment, als door een inleiding de weeën niet worden opgewekt. Zoiets dacht ikquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:26 schreef Starlie het volgende:
Zou een keizersnede geen betere oplossing zijn? Vind dit allemaal nogal omslachtig maar nu heb ik er ook geen verstand van...
vind ik ook stom. Het zijn toch de vliezen die breken?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:33 schreef amaranta het volgende:
In sommige families wel ja.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:32 schreef tralalala het volgende:
Is het normaal dat heul de familie erbij gaat zitten kijken?
Mijn collega pas een spoed keizersnee. Nog geen 10 min tussen melding van keizersnede en geboorte baby.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:37 schreef MissJ het volgende:
[..]
dat doen ze echt pas op het laatste moment, als door een inleiding de weeën niet worden opgewekt. Zoiets dacht ik, mijn zusje is vorig jaar bevallen en toen kreeg ze net op tijd weeën, want een dag later zouden ze een anders een keizersnede gaan doen.
Wow, das snel. Was jouw collega ook overtijd? Mijn zusje wel.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mijn collega pas een spoed keizersnee. Nog geen 10 min tussen melding van keizersnede en geboorte baby.
Vk voelde de navelstreng al tijdens het toucheren.
Ik geloof het niet. Wel ingeleid.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:41 schreef MissJ het volgende:
[..]
Wow, das snel. Was jouw collega ook overtijd? Mijn zusje wel.
Het klinkt in het NL idd stom, terwijl je het in het Engels idd zo zegt....quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:33 schreef amaranta het volgende:
Als het nodig is, maar Barbie was nog niet eens op de uitgerekende datum... typisch zo'n babybytes-jankerd die met 38 weken een bevalling afdwingt omdat "ze het echt niet meer trekt".....quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:37 schreef MissJ het volgende:
[..]
dat doen ze echt pas op het laatste moment, als door een inleiding de weeën niet worden opgewekt. Zoiets dacht ikMijn zusje is vorig jaar bevallen en toen kreeg ze net op tijd weeën, want een dag later zouden ze een anders een keizersnede gaan doen.
Zo heftig zeg. Maar alles goed gegaan verder? Baby gezond ter wereld gekomen enzo?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik geloof het niet. Wel ingeleid.
Ze zei dat er al iemand anders op de operatietafel lag die moest wijken voor haar. Baby kon nl stikken bij vaginale geboorte .
Dit.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het nodig is, maar Barbie was nog niet eens op de uitgerekende datum... typisch zo'n babybytes-jankerd die met 38 weken een bevalling afdwingt omdat "ze het echt niet meer trekt".....
Ja alles gaat nu goed. Kind en mama oke. Litteken schijnt wat lelijk te zijn maarja dat is ondergeschikt.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:50 schreef MissJ het volgende:
[..]
Zo heftig zeg. Maar alles goed gegaan verder? Baby gezond ter wereld gekomen enzo?
Niet altijd, je wordt ingeleid als men de bevalling nodig acht.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:50 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dit.
Volgens mij word je normaal gesproken alleen ingeleid als je overtijd bent.
Aha ok dan, dank voor je uitleg, weer wat geleerd.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet altijd, je wordt ingeleid als men de bevalling nodig acht.
Ik was 44 toen mijn jongste geboren werd, en ik had niet de keuze de bevalling af te wachten, door mijn leeftijd vond de gynaecoloog het risico te groot om de zwangerschap langer dan 39 weken te laten duren.
Ik zat niet op een inleiding te wachten, en zal het ook niemand adviseren.
Heb ik ooit mee gezoendquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:59 schreef amaranta het volgende:
Ik wist heul niet dat Mike een broer had
Bij mij wilden ze bij 38w gaan inleiden vanwege mijn hoge bloeddruk, nadat mijn vliezen gebroken waren. Uiteindelijk kwam alles vanzelf op gang.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet altijd, je wordt ingeleid als men de bevalling nodig acht.
Ik was 44 toen mijn jongste geboren werd, en ik had niet de keuze de bevalling af te wachten, door mijn leeftijd vond de gynaecoloog het risico te groot om de zwangerschap langer dan 39 weken te laten duren.
Ik zat niet op een inleiding te wachten, en zal het ook niemand adviseren.
Oh ja bij dat mormel, die gaat ze vast in laten kleuren als een dolfijntjequote:Op dinsdag 25 september 2012 21:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja alles gaat nu goed. Kind en mama oke. Litteken schijnt wat lelijk te zijn maarja dat is ondergeschikt.
Waarschijnlijk zelf gebroken, want als ze ze voor je breken dan lig je in de beugels met eind van het bed naar beneden, met een opvangbak eronder.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:35 schreef MizzEnroe het volgende:
[..]
Bij mij wilden ze bij 38w gaan inleiden vanwege mijn hoge bloeddruk, nadat mijn vliezen gebroken waren. Uiteindelijk kwam alles vanzelf op gang.
Ik heb gister in een deuk gelegen om de hele toestand. Dat Maik zo graag erbij had willen zijn toen de vliezen (het water lol) braken. Ik heb alleen gemist of de vliezen vanzelf zijn gebroken of dat ze hulp heeft gehad.
Klinkt inderdaad logisch. Ik vind het dan wel heeeel erg toevallig dat ze net in het ziekenhuis was toen haar vliezen braken. Maar onmogelijk is het uiteraard niet.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zelf gebroken, want als ze ze voor je breken dan lig je in de beugels met eind van het bed naar beneden, met een opvangbak eronder.
Ze gaan geen bed verschonen als het te voorkomen is
Bij mijn collega frikandel.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja bij dat mormel, die gaat ze vast in laten kleuren als een dolfijntje
haha, Mike is wel een lieverd hoor...quote:Op woensdag 26 september 2012 09:05 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Heb ik ooit mee gezoendhij is gelukkig wel anders dan Mike, zo'n gast als Mike zou ik 't niet op kunnen
NEEEquote:
Ik denk dat dat gebeurde omdat ze ingeleid werd, en de boel dus al redelijk in beweging was gebracht.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:28 schreef MizzEnroe het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad logisch. Ik vind het dan wel heeeel erg toevallig dat ze net in het ziekenhuis was toen haar vliezen braken. Maar onmogelijk is het uiteraard niet.
quote:Op woensdag 26 september 2012 17:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zelf gebroken, want als ze ze voor je breken dan lig je in de beugels met eind van het bed naar beneden, met een opvangbak eronder.
Ze gaan geen bed verschonen als het te voorkomen is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik probeerde trouwens de aflevering van volgende week te kijken(), moest je betalen, ik gedaan, krijg alleen maar foutmelding
.
[ Bericht 6% gewijzigd door ElviraKlapmuts op 27-09-2012 15:45:15 ]wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
Zo is dat!quote:Op donderdag 27 september 2012 13:21 schreef Skaai het volgende:
Ik vind de verhalen over Barbie d'r gebroken vliezen al voldoende, ik hoef geen ervaringen van Foksters te lezen hoor, dan ga ik wel naar OUD of LIF
Dus ook geen fotos van de totaalruptuur van mijn buurvrouw dr nicht? Staan gewoon online op faesboek hoor.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:21 schreef Skaai het volgende:
Ik vind de verhalen over Barbie d'r gebroken vliezen al voldoende, ik hoef geen ervaringen van Foksters te lezen hoor, dan ga ik wel naar OUD of LIF
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 september 2012 21:54 schreef piglet het volgende:
Net even de aflevering van volgende week niet helemaal legaal bekeken en het is wel een aanrader hoor
Echt een aflevering met een lach en een traan...waar kun je die niet helemaal legaal kijken dan?:PSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:16 schreef purebliss het volgende:
[..]
waar kun je die niet helemaal legaal kijken dan?:P
ja haha ze kunnen beter een serie gaam maken over mike en zn sportschool vrienden!quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:40 schreef Soldier2000 het volgende:
Ik pik ook wel eens een aflevering mee, het valt me daar wel bij op dat Mike eigenlijk de hele serie trekt, als Mike eruit zou zijn zou er geen zak aan zijn.
Haha, zappen FTW....quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:40 schreef Geo4kant het volgende:
Helaas voetbal dus zal het terug 'moeten' kijken op RTL XL![]()
dit ja.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:53 schreef ZuidGrens het volgende:
Zooo Barbie zonder make up, tien keer beter man
En die gruwelijk bruine kop.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:54 schreef Madame_Paon het volgende:
Bijna geen make-up meer, maar nog wel die verschrikkelijke lippenstift?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:57 schreef ZuidGrens het volgende:
Die moeder is wel ontzettend sympathiek trouwens. Of ja, heb aan niemand een hekel maar die moeder is echt een lief mens
Die werd net al voor een deel dichtgedraaid oid?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:58 schreef mootie het volgende:
Laten ze de ruggeprik werken tot het moment supreme, en dan draaien ze het kraantje dicht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |