Foto's van de bruiloft 1-4-2012:quote:Na Barbies Bruiloft is RTL 5 vanaf dinsdag 28 augustus terug in het roerige leventje van Barbie en Michael.
In Barbies Baby worden de newly weds elke dinsdagavond om half 9 gevolgd tijdens de spannende periode voor, tijdens en na de bevalling van hun dochtertje.
Goed bezig!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:41 schreef MissJ het volgende:
ik ben even zo brutaal geweest om de OP aan te passen
dank jequote:
Ik zag het niemand drinken, maar ik zag het hem ook niet neerzetten toen hij binnenkwam.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien was het van hem? Of zag je het haar drinken?
Ja, idd. Bij hoge bloeddruk is het gewoon misplaatst om zoiets te drinken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zag het niemand drinken, maar ik zag het hem ook niet neerzetten toen hij binnenkwam.
Nou kan hij natuurlijk al binnen zijn geweest blikje neergezet, en voor het shot nog een keer binnenkomen, en daarbij het blikje vergeten zijn, maar het stond behoorlijk vreemd.
Niet alleen bij een hoge bloeddruk, als je zwanger bent is zo'n dosis cafeïne (en suiker) gewoon heel erg slecht, de cola was al op de grens, en dan ook nog eens light...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, idd. Bij hoge bloeddruk is het gewoon misplaatst om zoiets te drinken.
Is light slechter dan gewone cola?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet alleen bij een hoge bloeddruk, als je zwanger bent is zo'n dosis cafeïne (en suiker) gewoon heel erg slecht, de cola was al op de grens, en dan ook nog eens light...
Het effect van aspartaam op het ongeboren kind staat wat meer ter duscussie dan voor volwassenenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is light slechter dan gewone cola?
Okee, weer wat geleerd, thanksquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het effect van aspartaam op het ongeboren kind staat wat meer ter duscussie dan voor volwassenen
En dan ben ik geen alu-hoedje
Ik wist niet dat het verplicht was hiernaar te kijken. gelukkig heb ik dat uit mezelf gedaan en heb ik aan die dwangplicht voldaan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:42 schreef Iwanius het volgende:
Ik hoop dat het stopzetten van deze realityserie een voorbeeld wordt voor alle nog op stapel staande realityshows die men wil gaan maken of uitzenden. Wij de kijker zijn het allemaal een beetje zat deze fake/script gerelateerde programma's.
Prachtig, ze kan niet eens een hond opvoedenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:42 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vind haar wel mooi zwanger trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |