BB-updates op Veronica
(13/09/00, 21:21) Veronica onderbreekt de reguliere programma's als zich in de nieuwe serie van Big Brother een spannende ontwikkeling voordoet. Kijkers kunnen er dan rechtstreeks getuige van zijn, in plaats van te moeten wachten tot de geplande samenvatting. Programmadirecteur K. Gerritsen van Veronica overlegt nog met de andere HMG-zenders (RTL 4 en 5) of zij in zo'n geval kijkers doorverwijzen naar Veronica. Dat zei
Gerritsen dinsdag bij de presentatie van Big Brother 2. BB-kijkers worden in deze serie, die donderdag begint, nog meer op hun wenken bediend. Ze kunnen zich abonneren op sms- of wap-diensten waarmee ze de hele dag door via hun mobiele telefoon op de hoogte worden gehouden van de gebeurtenissen in het huis. Een sms-bericht waarschuwt de kijkers ook als sprake is van een ongeplande live-uitzending. Via internet kunnen liefhebbers net als vorig jaar live meekijken, maar nieuw is dat mensen
met een decoder diezelfde internetbeelden ook (betaald) op hun TV kunnen overzetten.
(bron: ANP/Trouw/Medianed)
Mohammed Ali die zijn stem kwijt is?
Leo die naar huis mag bellen?
De eerste escapades van Jolanda?
En hoe wordt dat beslist? Ik zou het niet weten...
Pakken ze het een beetje slim aan regiseren ze de boel zodanig dat alle zogenaamd belangrijke wendingen in het huis prime time plaats vinden.
quote:Wat dacht je ervan als iemand vrijwillig het huis gaat verlaten, bijvoorbeeld? Ik denk dat dat zo'n beetje de enige reden is om andere prog's te onderbreken...
Op 16 september 2000 00:04 schreef PingPong het volgende:
Klopt. Maar wat zou er nou belangrijk genoeg zijn om in te breken in een programma?Mohammed Ali die zijn stem kwijt is?
Leo die naar huis mag bellen?
De eerste escapades van Jolanda?En hoe wordt dat beslist? Ik zou het niet weten...
quote:Zolang 'mijn' Kim maar in ut huis blijft! Wat een stuk
Op 17 september 2000 22:24 schreef weathergirl het volgende:
Wat dacht je ervan als iemand vrijwillig het huis gaat verlaten, bijvoorbeeld? Ik denk dat dat zo'n beetje de enige reden is om andere prog's te onderbreken...
Veronica zendt promo's uit over wanneer er een extra uitzending wordt ingelast, dacht ik...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |