Nu kunnen jullie het natuurlijk niet meer maken om mij die foto te onthouden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, zijn blik toen hij die pic zag
Ja in ASCII formaatquote:
ow ja, die heb ik ook nog ergensquote:
Ik zal m voor je omschrijven, want anders kun je nooit meer fappen op mijquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:51 schreef YOLO het volgende:
[..]
Nu kunnen jullie het natuurlijk niet meer maken om mij die foto te onthouden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zal m voor je omschrijven, want anders kun je nooit meer fappen op mij:$
HAHAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat ligt niet aan de haarkleur, want die Facebookpicca is mad sexy.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zal m voor je omschrijven, want anders kun je nooit meer fappen op mij:$
ah dus daarom stuurde je die pic wel naar mij zodat ik niet meer op je zou fappen... fapfriendzoneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Nee, voor mijn eerste internet hosselsquote:
Nee gebeurde pas ook na een keer of 8534736736458quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:53 schreef YOLO het volgende:
[..]
HAHAHAHA
Maar dat ligt niet aan de haarkleur, want die Facebookpicca is mad sexy.
OHHH SHI- :$quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ah dus daarom stuurde je die pic wel naar mij zodat ik niet meer op je zou fappen... fapfriendzone
En beviel dat?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, voor mijn eerste internet hossels
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
even aan 4ebe vragen hoe dat klinkt
jaquote:
Goed dat je het zegt, ik moet nog een shitload aan naaktfoto's van 14-jarige meisjes van mijn oude computer verwijderenquote:
Wil ik dit lezen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:02 schreef tliciouz het volgende:
Wtf
Zak doodgeslagen cavia's op straat gedumpt
Kittens gestikt voor deur asiel
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:02 schreef tliciouz het volgende:
Wtf
Die dingen wil ik niet eens lezen. Sick-minded personenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:02 schreef tliciouz het volgende:
Wtf
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:02 schreef tliciouz het volgende:
Wtf
Dit dusquote:
ik wil het allemaal niet wetenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:02 schreef tliciouz het volgende:
Wtf
Is het iets wat je moet uitzuigen? Want dan wil ik dat wel voor je doen hoor.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:05 schreef Dqod het volgende:
Zal ik dan gauw het onderwerp wijzigen en vertellen dat ik gebeten ben door iets engs en nu heb ik mega uberplekken boven m'n goddelijke derriere :$
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Is het iets wat je moet uitzuigen? Want dan wil ik dat wel voor je doen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |