of blauwquote:Op zaterdag 8 september 2012 12:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is wel schattig, mijn vriend durft me nooit hard te spanken, bang dat hij me pijn doet.
Terwijl hij best wel een flinke tik met de vlakke hand mag geven, tot mijn kont er rood van ziet.
quote:
Ik ehm, zou je goed spanken, uit liefde.quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is wel schattig, mijn vriend durft me nooit hard te spanken, bang dat hij me pijn doet.
Terwijl hij best wel een flinke tik met de vlakke hand mag geven, tot mijn kont er rood van ziet.
Good to knowquote:Op zaterdag 8 september 2012 14:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ehm, zou je goed spanken, uit liefde.
Ik ben meestal wel naakt tijdens de seks, ja.quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wil wel het effect ervan aanschouwen dus wel met de billen bloot uiteraard...
Kan allebei toch? Vind ik..quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:40 schreef TripleP het volgende:
Ik hou van kusje kusje knuffelgezwets in bed, bij mij horen spanken en pijngerelateerde zaken daar niet tussen.
Ik wissel die twee af.quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:40 schreef TripleP het volgende:
Ik hou van kusje kusje knuffelgezwets in bed, bij mij horen spanken en pijngerelateerde zaken daar niet tussen.
Ehm, JA! Mijn vriend doet dat niet omdat hij weet dat ik dat totaal niet op prijs stel..quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Zijn er ook mannen die GEEN pets op de billen geven tijdens op zn hondjes?
Dit meer jaquote:Op zaterdag 8 september 2012 14:40 schreef TripleP het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |