Dat zijn teksten!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:11 schreef ZuidGrens het volgende:
ClapClapYourHands, open dan ook een nieuwe als je toch weet dat je lapo hebt.
Nou, als je werkelijk een anchorman wil acteren kan je niet met dat gedateerde kapsel aan komen zetten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:15 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja, want mensen met een mening zijn er niet zoveel. Presentatoren genoeg.
Wil jij nu scoren met oud zeer?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou, als je werkelijk een anchorman wil acteren kan je niet met dat gedateerde kapsel aan komen zetten.
En ook niet met die coltrui. Je wilde toch niet zeggen: "Ik vond hem wel trendy." Zelfs de regie-assistent zou 'm niet aantrekken. Ja, misschien in de tuin. Haha.
Ik wil ook wel scoren met nieuw zeer. Hoe gaat het met je liesbreuk?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:17 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Wil jij nu scoren met oud zeer?
Allemaal even lachen mensen want het begint een beetje zielig te worden!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil ook wel scoren met nieuw zeer. Hoe gaat het met je liesbreuk?
Hij houdt zich weer niet aan het draaiboekquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:27 schreef Ties02 het volgende:
Het ging mis zodra je begon over het kapsel van een anchorman, toen veranderde je van pedante presentator tot Johan
quote:. Oorzaken van verhoogde druk in de buikholte zijn o.a. zwangerschap, vetzucht, veel hoesten door COPD of veel zwaar tillen.
pleur toch op joh!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:30 schreef Zipportal het volgende:
@Zuidgrens. Ga die OP eens bijwerken!!!! Oude avatars eruit knikkeren.
Waarom ik?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:30 schreef Zipportal het volgende:
@Zuidgrens. Ga die OP eens bijwerken!!!! Oude avatars eruit knikkeren.
Elk jaar begon je meer afleveringen over te slaan maar dat je zo diep zou zakken... De PSV'er komt duidelijk in je naar buiten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:44 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Waarom ik?
Maar wat mij betreft mag die OP best een update krijgen inderdaad, al heb ik uiteraard enig historisch besef. Ik loop dan ook al heel wat jaartjes mee.
Nou moet je ophouden, want jij weet hoe de situatie in elkaar zit. Ik sla nooit afleveringen over, kijk ze altijd terug, maar soms iets later. Ik vind echt dat jij daarover op moet houden, want jij weet hoe de situatie in elkaar zit.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Elk jaar begon je meer afleveringen over te slaan maar dat je zo diep zou zakken... De PSV'er komt duidelijk in je naar buiten.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:52 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Nou moet je ophouden, want jij weet hoe de situatie in elkaar zit. Ik sla nooit afleveringen over, kijk ze altijd terug, maar soms iets later. Ik vind echt dat jij daarover op moet houden, want jij weet hoe de situatie in elkaar zit.
kutnewbiequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:26 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Ja, leuk voor je. Jaaah, nouja, wat moeten we hier nou mee zeg?
lol ok ok ik faalde daar, ik herkende 'm nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:35 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Mijn anekdote niet kunnen plaatsenen dan over newbie praten. MAFKEES!
Geeft niet, voor jou 10 anderen , wat jij doet is geen vakquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:37 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
lol ok ok ik faalde daar, ik herkende 'm nietben te lang uit de running geweest
slechts een figurant in de grote JD showquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:39 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Geeft niet, voor jou 10 anderen , wat jij doet is geen vak
Er stonden ook nog geen veertig camera's langs het veld en scheidsrechters als Frans Derks hielden van hard, mannelijk voetbal.quote:
Ja, leuk.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:38 schreef Ties02 het volgende:
Het schijnt dat Emile er met barjuffrouw Berdien vandoor is gegaan
Hahahaha! Ouwe viespeuk! En die Emile maar denken dat Berdien het doet omdat hij er zo nog zo lekker uitziet. HAHAHAHA!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:38 schreef Ties02 het volgende:
Het schijnt dat Emile er met barjuffrouw Berdien vandoor is gegaan
Ben jij de broer van Knurft-Zork3? Da's echt een wereldgozer.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:34 schreef Knurft-Zork4 het volgende:
Ter overbrugging nog wat Boskamp beelden van gisteren. Gewoon omdat het kan.
Thx, nu heb ik weer alle delen zitten kijkenquote:
En wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:40 schreef Abed het volgende:
[..]
Thx, nu heb ik weer alle delen zitten kijken
Niks, alleen ik had de tijd eigenlijk nodig voor andere zaken..quote:
Daar is alles mis mee!quote:
HAHAHAquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar is alles mis mee!
Waarom hoor ik je zeggen? Omdat vrouwen natuurlijk in de keuken thuis horen!!
Deze fotoquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:59 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]
Edje de Goeij op de glijbaan mensen leuk toch
twitter:ejvermeer1984 twitterde op woensdag 29-08-2012 om 23:54:25@VanEgmond1968 waarom is Emile Schelvis al een poos niet meer te gast geweest bij? #VITV toch niet gedumpt als vaste gast? #Schelveccio reageer retweet
twitter:VanEgmond1968 twitterde op donderdag 30-08-2012 om 12:33:36@ejvermeer1984 Emilio zal binnenkort weer te bewonderen zijn, hij is zeker niet 'gedumpt'. reageer retweet
TOETERTJES TOETERTJES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:47 schreef Evertjan het volgende:
goed nieuws voor de Schelveccio fans !!!twitter:ejvermeer1984 twitterde op woensdag 29-08-2012 om 23:54:25@VanEgmond1968 waarom is Emile Schelvis al een poos niet meer te gast geweest bij? #VITV toch niet gedumpt als vaste gast? #Schelveccio reageer retweet
twitter:VanEgmond1968 twitterde op donderdag 30-08-2012 om 12:33:36@ejvermeer1984 Emilio zal binnenkort weer te bewonderen zijn, hij is zeker niet 'gedumpt'. reageer retweet
editquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:56 schreef satecl het volgende:
[..]
TOETERTJES TOETERTJES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ALLEMAAL!!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:56 schreef satecl het volgende:
[..]
TOETERTJES TOETERTJES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
EMILIOOOOquote:
Hopen dat ie 1 keer per week gijp vervangtquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:47 schreef Evertjan het volgende:
goed nieuws voor de Schelveccio fans !!!twitter:ejvermeer1984 twitterde op woensdag 29-08-2012 om 23:54:25@VanEgmond1968 waarom is Emile Schelvis al een poos niet meer te gast geweest bij? #VITV toch niet gedumpt als vaste gast? #Schelveccio reageer retweet
Tis wat maar iedere gek mag een mening hebben in dit land dus het is je goed recht.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:55 schreef Slurrrrp het volgende:
[..]
Hopen dat ie 1 keer per week gijp vervangtik weet het, vloeken in de kerk, maar man man man, z'n grapjes zie je al 10 mins van te voren aan komen en bij z'n verzinsels weet je ook al hoe het af gaat lopen, want ja verzinsel, en het barca gefap ben ik ook wel klaar mee. Zo..
Dankje 'Slurrrrp'. Nee, dit had het topic echt nodig!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:55 schreef Slurrrrp het volgende:
[..]
Hopen dat ie 1 keer per week gijp vervangtik weet het, vloeken in de kerk, maar man man man, z'n grapjes zie je al 10 mins van te voren aan komen en bij z'n verzinsels weet je ook al hoe het af gaat lopen, want ja verzinsel, en het barca gefap ben ik ook wel klaar mee. Zo..
http://www.televizier.nl/(...)stemmen.520809.lynkxquote:Stemmen
De verkiezing voor de belangrijkste televisieprijs van Nederland, de Gouden Televizier-Ring, is gestart. Welk programma volgt Voetbal International op?
quote:SITE TELEVIZIER RING LEK: STEM NU AL!
Gelezen op Televizier.nl: "Vanavond start de verkiezing van de Gouden Televizier-Ring 2012. Wat wordt het beste tv-programma van het jaar? Albert Verlinde geeft het startschot door vanavond live in RTL Boulevard de eerste stem uit te brengen. (...) Wanneer Albert zijn stem heeft uitgebracht, mag tv-kijkend Nederland stemmen." NOT! Want dankzij een LEK in de website van Televizier.nl kunt u nu al uw stem uitbrengen op het tv-hoofd van uw keuze. Gewoon even klikken op de extrageheime DOORKLIKLINK, registreren en stemmen maar. Pak die voorsprong! Jammer Albert. Daar gaat je startschot.
maar niet meer op VIquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:05 schreef Ties02 het volgende:
[..]
http://www.televizier.nl/(...)stemmen.520809.lynkx
we kunnen alweer stemmen hoor![]()
[..]
Bedankt Rickazio, dit had het programma ff nodig!quote:
Hoe moet je stemmen dan? Want die grote knop met 'klik hier' geeft geen reactie.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:05 schreef Ties02 het volgende:
[..]
http://www.televizier.nl/(...)stemmen.520809.lynkx
we kunnen alweer stemmen hoor![]()
[..]
Jswel, hij heeft toch al een kind van twee!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:09 schreef ZuidGrens het volgende:
Is Wilbert nog steeds geen vader?
Ja, maar dat vind ik een gelul, met alle respect, van deze vragensteller.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:42 schreef Evertjan het volgende:
Johan een vraag van Erwin uit Enschede kan Ajax stunten tegen Real, City en Dortmund in de CL??
Haha, nou mensen als u nog vragen durft te stellen dan kan dat, via wwwvi.nl/tvquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:06 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Ja, maar dat vind ik een gelul, met alle respect, van deze vragensteller.
kijk dat is nou een echte Feyenoorder niet zo waardeloze gozer als die Schelvisquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:26 schreef ZuidGrens het volgende:
Hansie tussen de hoolies nu op SBS
Schelveccio gooide zijn thee nog over Geneetje heen na een doelpuntje van Feyenoord. Is toch heerlijk?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
kijk dat is nou een echte Feyenoorder niet zo waardeloze gozer als die Schelvis
http://www.onjo.nl/index.(...)tnews[tt_news]=69923quote:LUIZEN IN DE PELS, IWAN VAN DUREN EN TOM KNIPPING (VOETBAL INTERNATIONAL) - ARGOS - 01 SEPTEMBER 201...
01 september 2012
Iwan van Duren en Tom Knipping zijn onderzoeksjournalisten bij Voetbal International. Half juni, ongeveer tegelijk met de start van het Europees Kampioenschap Voetbal verscheen hun boek Voetbal&Maffia, het voorlopige sluitstuk van hun speurtocht naar de verwevenheid van de onderwereld met de bovenwereld in het voetbal. Een gesprek over het belang van onderzoeksjournalistiek in de sportwereld en over het gevaar van match-fixing voor het voetbal.
Presentatie: Max van Weezel
ARGOS- zaterdag 1 september van 12.15 uur tot 13.00 uur.
Enkele uren na uitzending hier te beluisteren.
HAHAHAHA EN ZIJN BROER ZIT ER NAASTquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:39 schreef Ties02 het volgende:
[..]
http://www.onjo.nl/index.(...)tnews[tt_news]=69923
je vergeet Genk.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:18 schreef bojan het volgende:
Hier in België speelt momenteel Anderlecht CL en Club en Genk EL
Kan natuurlijk nog veranderen... als Lokeren nog ééntje kan potten op Plzen mogen zij ook naar de poules, zou leuk zijn voor toch wel een kleine ploeg (bekerwinnaar)
Staat er toch in? Zijn momenteel 1-0 aan het winnen en dus geplaatst... maar wel gevaarlijke stand nogquote:
ja sorry.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:23 schreef bojan het volgende:
[..]
Staat er toch in? Zijn momenteel 1-0 aan het winnen en dus geplaatst... maar wel gevaarlijke stand nog
Twente 4-1 tweede verlenging bijna afgelopenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:14 schreef Evertjan het volgende:
dat worden gezellig EL avondjes met alleen PSV in het hoofdtoernooi
Ja, leuk maar stemmen op mensen die niet er al niet tussen staan heeft toch weinig zin.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:34 schreef Oliver23 het volgende:
TV Talent: Jan Boskamp
TV Vrouw: Escha
TV Man: Rene van der Gijp
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:30 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Twente 4-1 tweede verlenging bijna afgelopen
Belachelijk, dat deze er niet tussen staan! Heeft die Bert van der Veer toch zijn zin gekregenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, leuk maar stemmen op mensen die niet er al niet tussen staan heeft toch weinig zin.
Alhoewel zowel de Boss, Escha en Gijp het allemaal verdienen.
Ja het is ook meer gekunsteld met Boskamp die nu bij iedere vraag een beuk geeft en de overacting van Kraaij die altijd nep boos wordt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:09 schreef Iwanius het volgende:
Jongens even een vraag:
Hebben jullie het nu ook dat je steeds minder de neiging krijgt naar VI te kijken.
Ik vind steeds meer het programma te gekunsteld overkomen ipv spontaan zoals voorheen.
Ik vind alleen dat Wilfried het soms wat teveel probeert te forceren.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:09 schreef Iwanius het volgende:
Jongens even een vraag:
Hebben jullie het nu ook dat je steeds minder de neiging krijgt naar VI te kijken.
Ik vind steeds meer het programma te gekunsteld overkomen ipv spontaan zoals voorheen.
Zo gaat dat hé, films (Black Swan, Slumdog Millionaire) worden gehypte (en dus massaal bekeken), popmuziek word door je strot gedouwd zodra je de radio hoort kortom welkom op de wereld.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:04 schreef Jivis het volgende:
Waarom wel die irritante Jacobs en geen Boskamp.
Ik vind het zo'n eng gezelschap, daar bij de Televizierring.
Een langspeelplaat die overslaat.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:36 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik vind alleen dat Wilfried het soms wat teveel probeert te forceren.
Gijpie heeft altijd al anekdotes en merkt rare dingen op, Boskamp mept ook al sinds het begin en Johan is altijd al een langspeelplaat geweest.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
http://nos.nl/video/412816-schalke-sluit-stevens-buiten.html
Lekker fikken op Feyenoord, sowieso 10 maal eenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:04 schreef ZuidGrens het volgende:
Genoeg leuke zaken te bespreken! Transfers, Nederlands elftal, Europa League, lotingen, en Real-Barcelona...ik ga uit van een topshow met The Boss.
En Johan zal die ijdeltuit die alle ruimte voor de spiegel inneemt ook wel helemaal afkraken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:04 schreef ZuidGrens het volgende:
Genoeg leuke zaken te bespreken! Transfers, Nederlands elftal, Europa League, lotingen, en Real-Barcelona...ik ga uit van een topshow met The Boss.
quote:Sport Inside
RTL Sport Inside is een dagelijks televisieprogramma op RTL 7. Het is opgezet als tegenhanger van het NOS Sportjournaal met uitleg van deskundigen en reportages van RTL-sportverslaggevers. Het programma word uitgezonden op het tijdslot van 19.00 uur.
Vanaf de start in 2012 word Wilfred Genee de presentator. Koert Westerman is de vaste vervanger bij afwezigheid van Genee.
Een van de deskundigen die zeker van de partij is, is Johan Derksen bij het voetbal. Zijn vaste vervanger is VI-redacteur Iwan van Duren. Het programma zal voor 60 procent bestaan uit voetbal, en voor 40 procent uit andere sporten. Voetbalreportages worden mede gemaakt door verslaggever van Voetbal International. Voor die andere sporten zijn deskundigen als Barbara Barend, Fatima Moreira de Melo en Dennis van der Geest terugkerende gasten.
quote:Verslaggevers
Marcel Maijer (2012-heden)
Pascal Kamperman (2012-heden)
Wytse van der Goot (2012-heden)
Verslaggevers Voetbal International (2012-heden)
Wiekepudiejaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waar haal je dit stukje rommel vandaan? Barst van de fouten.
We kunnen het beter omdraaien. Vandaag 'gewoon' Supercup, terwijl er een topshow met baas Boskamp op het programma staat?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vanavond 'gewoon' VI, ondanks dat er een leuk potje voetbal met baas Falcao op het programma staat?
"Ich stehe sie godverdomme een halbe stunde an zu ruffen man"quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kijk de herhaling van die topshow wel, VI is altijd leuk terwijl echt voetbal alleen live leuk is.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:53 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
We kunnen het beter omdraaien. Vandaag 'gewoon' Supercup, terwijl er een topshow met baas Boskamp op het programma staat?
Pelle gaat de grond ingeboord worden als bonus daarbij!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:06 schreef Mandéra het volgende:
Ze hebben het vast ook over Sissi (Cisse), die speelde gister echt een slechte pot.
Die was heel mooi, inderdaad.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:04 schreef muzas het volgende:
[..]
"Ich stehe sie godverdomme een halbe stunde an zu ruffen man"![]()
![]()
"...Het zou wat dat betreft jouw broer kunnen zijn..."quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Pelle gaat de grond ingeboord worden als bonus daarbij!
Mensen die heel erg met hun uiterlijk bezig zijn, zijn zo vaak met zich zelf bezig dat de materie waar het om zou moeten gaan er maar een beetje bijhangt he?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
"...Het zou wat dat betreft jouw broer kunnen zijn..."
Is wel een aardige speler hoor, hij heeft zich onmogelijk gemaakt bij Feyenoord. Ik zie hem wel opleven bij Twente.quote:
Ze hebben Pellè overgenomen hequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:36 schreef GGMM het volgende:
Ja, alleen heeft hij nu geen spits waar hij die voorzetten op kan geven.
Wordt de topscorer van de eredivisie, voor Sana.quote:
quote:AZ heeft vrijdag de transfer van Markus Henriksen afgerond. De Noorse middenvelder zette in Alkmaar zijn handtekening onder een 5-jarig contract. Henriksen komt over van de Noorse topclub Rosenborg BK, waar hij nog een jaar vast lag. De international stond in de belangstelling van clubs uit heel Europa, waaronder PSV, maar hij gaf Alkmaar de voorkeur boven Eindhoven.
Rare jongen.quote:
Ohhh, nee, dán gaat Pelle ook socren jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:39 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ohja, Bulykin scoorde ook zoveel voor ADO. En ohja, Malki ook natuurlijk
Raar, PSV wilde hem pas halen als Engelaar wegging.. Dus hij kon alleen AZ kiezenquote:AZ heeft vrijdag de transfer van Markus Henriksen afgerond. De Noorse middenvelder zette in Alkmaar zijn handtekening onder een 5-jarig contract. Henriksen komt over van de Noorse topclub Rosenborg BK, waar hij nog een jaar vast lag. De international stond in de belangstelling van clubs uit heel Europa, waaronder PSV, maar hij gaf Alkmaar de voorkeur boven Eindhoven.
PSV > AZquote:
Nope, maar resultaten in het verleden zijn geen garantie voor de toekomstquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ohhh, nee, dán gaat Pelle ook socren ja
met Johan of over John?quote:
Maar wel een indicatie.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:41 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nope, maar resultaten in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst
Als ik dan nog geen permban hebquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar wel een indicatie.
Maar ik spreek je na het seizoen wel.
Supercupje had verplaatst moeten worden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd voor de supercup.
Toch jammer dat VI niet daarvoor later/eerder is gezet.
Okéquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:49 schreef Eenskijken het volgende:
johan lult poep. psv wint in geen 100 jaar van het huidige napoli
wat lul jij nou weerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:49 schreef Eenskijken het volgende:
Alsof Italiaanse ploegen de Europa League serieus nemen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:49 schreef Eenskijken het volgende:
Valt wel mee hoor. Al moet je het geen klein clubje noemenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:49 schreef Eenskijken het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |